Meli è i so pruprietà benèvuli, affettannu u corpu umanu


A meli hè una dolcezza diliziosa d'urigine naturali per via di u travagliu attivu di piccula ananas rapelati. A meli hè cunsideratu assai utile per a salute è bellezza umana. E questu articulu vogliu enfatizà u tema " Meli è i so bè benefici chì affecanu u corpu umanu " . A Meli hè numerosa in a cucina, a medicina è a cosmetologia. Ùn hè micca raru chì aghju pututu u melu nantu à a nostra faccia per nutriscia a faccia. Un maschile corpusiciu assai cù u melatu, chì prumove a circulazione sangue. Honey hà apertu l'omi, se s'apica comu una mascara in un bagnu o in una sauna. A so pelle hè stata torna dilicata è liscia.

In a cosmetologia, a melia hè aduprata in tutti i cosmiculisti, cremas maschile, machies. Questi fondi sò principalmente destinati à rejuvenate di a pelle, solu per a purificazione è di dà moisturizazione. Honey hè una parte di i prudutti di capelli.

Honey cuntene minerali, such as potassium and magnesium, calcium, sulphur, chlorine, sodium, phosphate and iron. Meli cumpostu di u 78% di zuccaru, u 20% di l'acqua è u 2% di i salami minerali, cuntene fructose è glucose, saccharose è levulosa, vitamini B1, B2, B3, B5 è B6, vitamina C. Di sicuru a concentrazione di nutrienti addipenni di a qualità di u polene. A meli hè assai nutritiva: 100 g di meli hè equivalente à 240 g d'oliu di pisci o 4 oranges. 1 kg di a melia cuntene 3150 calori, cusì hè ricunnisciutu per l'atleti, ma ùn hà micca in kilogrammi per ghjornu. A vita di u largu di u melatu sott'à e cundizzioni normali hè un annu, postu chì a melia perde u so proprietà miraculosa.

A meli hè assai usatu in a medicina. Havi un forti antibacterial e antivirali. Accelerate a curativi di varii tipi di ferite è crematori.

A meli hè assai impurtante cum'è antisepticu. Impruvessa a qualità di sangue. Inoltre, u meli retenu u calchju in u corpu, migliurà a digestioni, chì regulanu l'acidità di u ghjocu gastic. Ellege a congestion nasal è a tezza. Ma quandu trattanu un friddu, bisogna ricordate chì ùn deve micca mette u melatu in tè troppu calellu , cum'è u melale pò pèrdite a so prupitati medicinali. È u tè calore cù u melatu ùn hè micca cunsigliatu per e persone chì anu soffrenu di malatie cardiovascular, perchè sta cumminzioni porta a sudazione dura è anch'ella staghjunata.

U hobby più grande per u trattamentu medicu pò esse periculosi. Sicondu u melatu si componi di una mistura di glucose è di fructose, cun quantità freti è granu di u melu cunsumatu, pò causà diabetes o obesità. Hè per quessa chì dìcenu chì una cuchja di meli hè megliu da un zicchinu di zuccaru, ma più peggiu ca una cuppa di maculatus. Per u pancreas è per a rata di furmazione di ipositi grassi, ùn ci hè nudda diferenza, digestione candiedi di cioccolazione in quantità grande o per kilogrammi di meli.

Dopu pigliò u melatu, rinfriscà a bocca. Parechji prupiette argudienu chì a melicchia dipende i denti più dolci da u zuccheru, cumu si ferma à l'attrezzione di u dilicatu. E cù l'ipersintenza di u meli di u corpu pò pruvucà seri riurenzi allergii. Ancu di una gościa di meli ci sò pruritus, nausea, stunati, febre. I manifestazioni più frequenti di l'allirgii sò noteu da a peddi, uttimi respiratorii, tracte gastrointestinal. Ma in rialità, a sensibilità aumentata di u corpu à u meli - hè un fenomenu raru, è si trova 3-7% di e persone.

Vogliu per prutezzione di u melellu di qualità pobuna è ad avè chì issa in seguita di prufittu, parechji apicultori furanu u meli dunque chì u meli ùn cristaliza micca assai. Dopu avianu a zuccaru, a meli si mette in un liquidu dulce, sia solu u culore è l'olfattu.

A cristallizazione di u meli hè naturali, perchè ùn sia scantatu.

Sì l'u melellu sprime in spirammi, questu hè un signu chì l'apicultori, in caccia di soldi, troppu bellu pocheghju prima pompiedu u melicu di u panisterre, hè da u melellu ùn hè micca maturu. In tali u melu, un cuntenutu di umidità alta, è com'è cunnisciutu, l'acqua ùn deve esse micca u 20%. Stu meli ùn sarà micca guardatu durante un bellu tempu, fermenta.

Ma sempre avè bisogni à prublemi è prutegrate da compra "melanzia". Tutti l'apicultori sò obligati di avè un passaportu veterinariu è sanitariu è una cunclusione di un laboratori di vetsanexpertiza à vende i so prudutti. Avete ogni dirittu di dumandà quelli documenti, ma se ùn sò micca, digite addiu u vinditore.

Tuttu ciò chì hè nantu à a terra, ciò chì avemu manghjatu è biare, è ancu a vita hà un latinu posittivu è negativu, ci hè dannu è beneficu. Avissi cunsigliu, per truvà un sustegnu di u mediu, chì ùn deveria micca nuddu, ma u beneficu era.