Radiazione ionizzanti u so effettu nantu à u corpu

I radiazzii in u sensu literale è figurativu s'imborna literalmente a nostra vita sana. Ma hè vale u pienu di u pianu di questu impattu, o hè più faciule per ignurà u fattu di a so esistenza, decisu di scopra. Radiazioni ionianti, u so effettue nantu à u corpu - u tema di l'articulu.

Emissione di i telefuni mobile

Li disputi supra a so radiuattività sò stati manteni da l'invenzione. Certi circhendu argumenu chì 30 minuti di cumunicazione in u telefunu i parechji volte reduce l'attività di u core. Altri, à u cuntrariu, hà noteu l'incrementu di l'intelligenza trà un gruppu di vuluntarii. I d'avutri cunduttonu una "mobilizazione" di fugliali è hà sappiutu chì in i rosterti a memoria spaziaria hà deteriorata, è a capacità di navigazione di u terrenu. Ancu, l'esperti credi chì tuttu questu hè una pruvucatoria. In autumàticu, i telefuni mobile in a vita di u ghjornu solu vintimpi vinti anni fà. E l'aumentu di a mortalità per "raghjone spjegativi" ùn hè micca occultatu. À u listessu tempu, ùn deveremu micca scurdatu di e cunsiquenzi cunghjunta ancu chì ùn anu parechje in e generazioni successivi. L'azzione di qualchì fonte di radicamentu elettromagnetica si debilitava cù a distanza. Se si movi u tubu 10 cm da l'arechja, l'intesa di l'irradazioni diventerà da un fattore di 100. Hè per questa mutivu chì hè megliu utilizà u sistema di e mani-libere in parlante. È di purtalla micca in una sacchetta di una capucera, è in un saccu. Ùn pusitevi vicinu à a TV: ùn emetti radiazione - questu hè u regulu, si ricordi di una prima età. Hè veru, ùn si cunnosci micca ciò chì i genitori anu più teme di: a radiazione o a visualizazione indittendu di i programmi per adulti. Ma u restu restu: ora avemu ristrittu stretteira i nostri zitelli per vede a TV. I scientisti anu avutu chì u nostru disturbamentu ùn hè micca ingannatu: u corpu hè in modu veru in periculu da l'antichi televisiò di cinescope è di monitori equipati di un CRT (cathode ray tube). U principiu di u CRT hè basatu nantu à l'emissione di i electroni è u so frenu nantu à a pantalla, chì hè cupartu cun una cumuzzioni speciale. In u risultatu di questu, a luci visibili di una lunga di onda particulari radiata (in fattu, una stampa di culore hè indicatu nantu à a pantalla). In fatti, questa hè a radiazione di ragiuni X, ma di u bassu putere. I sconti di tutti i CRT è di i monitors sò furnuti cun un estu suttore protettivu, chì soprapi pare u radiante periculosa.

Radiu da i TV

Una solu bisogna hè di rimpiazzà a CRT TV cun un cristal líquido o un panel plasma. Per esse micca esse esposti à influenza taux, l'esperti ricanusanu "per mantene a distanza": per esse situatu à distanza è micca menu di 1,5 m da u TV. Pruvate micca di cunsevvi à travaglià CRT monitors è televisioni, ùn lasciarete vicinu à u muru di cuncrete rinfurzatu, perchendu questu l'apparizione di a radiazione "riflettata". A distanza da a volta di u casu à u muru ùn hè micca menu di 50 cm.

Radiazione di i micchetti

U cuncettu di "micruvitu" ùn hè micca veramente cusì true, perchè a radiazione di micru hè utilizatu una longa d'onda di circa 12 centimetri (cun ​​una freccia di 2,45 GHz). Ona penetrendu l'internu di u pruduttu per quarchi prufundità è calenderà i molécula di grassu è acqua. Allora li molecule calancianu trasfirimentu caldu in l'internu di u pranzu. Un studiu prolongatu di l'effettu di a radiazione da i micchetti è l'animali ùn anu cunfirmatu un risichu risultatu di cancellu. Un gruppu di biulugisti di a Trinity University, San Antonio, Texas hà spent a year and a half studientu l'effettu di a radiazzioni di micru di l'animali. Un centu ghjittati cù tumuri di cancru eranu tracciati in guidati di guidari cercati, induve eranu suggetti di riduzioni cuntinui per i8 mesi. Centu cuntrolli rumi in i stessi guidete d'acqua è eranu illuminati da lumu ordinariu. L'analisi di i risultati ùn ùn anu revelatu nisuna differenza significativa in u sviluppu di i tumuri è a longevità di l'animali. Tenza di teme è in pianu, ma possa l'oportunità di scuperta rapidamente o sfreggià u pane. Cù un furmagliu microwave à travagliu, à una distanza di 5 centimetri, a radiazione hè ligeramente più chjola di quella di un telèfonu GSM à a stessa distanza. Ma à u listessu tempu avemu pressu u telefuni mutu à a testa, è ùn avè micca pressu rigalu à u micruvitu. Dopu l'accidenti di Chernóbili parechji anni avianu passatu, ma a pupulazione hà un scantu di radiazione. Hè abbastanza naturali, perchè alcuni radjunuculi pò decarnate per documenti è centenari d'anni, chì contamine a terra è l'acqua. Per esse esposti à a radiazione, l'organi viventi, sicuru, sò persternati. I nostri temerà sò "alimentati" da i disappruvazioni di u razziò di u SES à i mercati di e grande cità: migghiara di kilogrammi di "prudutti" sò annunziati annantu.

Radiate radiation

Sì una particella nucera o un quantu chì passa per un tessulu biologicu ùn si provoca excitazione ma l'ionizazione di l'atomi, a cungre vivante corrispondenu hè difettuatu. Questu dopu avè conduzzione à a furmazione di una quantità maiò di radicali libri, chì anu distruttu i cateni di macromoleculi (prutini è nucleichi), chì porta à morte di cellulare massiva, l'emergenza di u cancer è a mutazione di e cungrevuli standard. A chance di scontru in a cità cù una putenza forte di a radiazzioni sò chjuchi. I paisanu nantu à a manera di i mura di novi edifichi sò stati trovanu pezzi di materiali radiuattivu, felice, stàvanu in l'annu 90's. È avà u fondu di radiu di novi edifizii hè verificatu da cumercii speciale prima di l'accettazione statali di a facilità. Ma l'eccu di l'accident di Chernóbilu sò sempre audible: annumente più di 100 chilò di baia radiuattivu è di coglie sò ingannuti da a vendita. Per quessa, hè necessariu di manghjà i manciari, chì aiuta à eliminà e radionuclide da u corpu. Prima di tutti, sò i prudutti chì contientanu seleniu, chì hè una sustanza radioprotective, è ancu impedisce a furmazione di tumuri. Hè truvatu in sal marina, fegate di viteddu, ova, mariscos. Di i prudutti d'urighjini vegetali, u seleniu hè riccu à granu di trigliale, genitoriu di granu di granu, à u granu è di l'agliu. I rachi sò ose d'energia chì anu a capacità di permeate o attuale in quasi ogni organu vivu. Elementu fluoroscopicu, una mammogramma o un tomografu computivu - sti prudutti ere travagliendu in a radiazioni.