Retour à u passatu: una ricuperazione di maquillaje Cle de Peau Les Annees Folles 2016

U cullettivu limitata di u culleghju di Cle de Peau Les Annees Folles hè un pruduttu. Prima di tuttu, u direttore creaticu di a marca Lucia Pieroni invitò à u famu artista Ashley Longshor a collaborate nantu à questu. U risultatu hè oblicu - casi ineffably bellissima per l'ombra è lipsticks, fatti in u caratteristicu stile di "arte pope" di i 20i di u seculu passatu. Un insinuzione sottili à l'elusive è eternu charm of charm feminile.

Foto di Ashley Longshore, inspiratu da a cullezione di u culore di u culleghju di u culleghju di Les Outes

Un altru assolutu di a linea hè una crema exclusiva. L'uttellu univale cuntene Complex EX cun retinol, micropartitivi di sita è mamma di perle - per pruteggià l'epidermisa da agrigievuli ambientali. Extracts of rosemary and mandarin unshiu moisturize, suduverà è ricercà a pelle, dà un sapori naturali sani.

Cream Les Annees Folles cun arura di rosi è orquiaghji - un veru piacè di i fanni di a marca

Per rinfuzzà a biddizza di l'ochji vi aiutà à a scatula d'ombri di satin Eye Color Paleta - ottanta sfumature chicchia pò esse imbulighjate, chì creanu ogni cumpostu di ogni ghjornu è fume per i stampi solenni. Dui liparosi di u labellu Lip Coleta Paleta offerta un lipsticku matte rich u glitter cun un scogliu delicatu.

Oghje di l'ombra, i sfarenti di l'ombra ponu a prufundità è l'espressioni à l'ochju

Battaglia: un quartet di lipsticks rougichi è coralli, è ancu un brillo trasluzente - per accentu light