Famiglia di vacanze à u mare cù un zitellu

L'uttimi ùn sò micca solu l'uppurtunità di sunbathe, vedi u mondu, natanu in u mari caldu è scossu nantu à i vitamini finu à u vintu estiu. Per i genitori, una famiglia di vacanze à u mare cun un zitellu hè ancu una occasione di sperienze assai aventures unificati è apprendre à cumprenderà l'altri.

Toddler è u mari

Per piglià un zitellu à u mare - cusì i parenti fugliale i so dumande vacanze principali. Perchè À u sole, datu un tassu è vitamina D bella; Mari - aria saturatu cù ioni curative di iodu; un'ambienti unfamiliar - impressioni novi. Hè necessariu per u zitellu?

Per una banda, i zitelli sò assai più faciuli di aclimatizza di l'adulti. Invece, avete bisognu picculu: u latte maternelle, u sonnu calmu è i rè felice di l'adulti. Ma cù queste nantu à a vacanze pò esse un prublema.

I medichi ùn anu ricumandemu à piglià e zitelli à 3 anni da reste in una altra zona climatica. In u mare ùn ponu micca: acqua salata pò causà irritazione di a pelle delicate, in più l'onda chì pò prutezione di scantu.


Baby Sunbathing, particularmente un ziteddu, ancu impussìbbili durante un vacanze di famiglia in mare cù un zitellu. È è in a nostra latitudine pò esse realizatu da parechji minuti à u sole apertu, è da solu solu in a prima ghjurnata, longu prima di u focu di a meziornu. Hè statu statu stabilitu chì e malatiene di a pelle maligna in l'adultu sò direttamente ligati à a creazione suluzione acquistata in a zitella.

Ci hè una piscina con acqua di cloru di purità dubiosa, i playrooms di ghjuchina, chì pò piglià solu 2-3 anni, è excursions à l'attrazioni lucale.


Sottu natura

À l'estiu, i zitelli, imminciate de sternu cù a vulintà di i so genitori in i regioni caliu per una vacanze di famiglie à u mare cun un zitellu, difficultà cù l'aclimatisazione ùn sò micca cusì treme cum'è in l'invernu quand'ellu cadunu da a fretu à calore. È ancu a temperature è umidità pocu valurosu, è ancu i sughjetti di u modu à u sud, si sò stessi. Strangamente abbastanza, sò i zitelli chì sò megliu adattati per i novi cundizioni, soprattuttu se a so rutina ghjurnata è a dieta ùn cambiani. E si a mamma ùn si permette micca stata fatta di ravaghi locomani, u gustu di u so latte per migliori resta u listessu, è, per quessa, ùn hè micca prubacimente micca prublemi cù u ventu di u zitellu. E cù u fattu chì e vacanze fessi nantu à u limitu per a so mamma, hà da esse accettata.


I figlioli di 3-4 anziani adattate à i cambiamenti un pocu peju, anche u fattu chì questa età hè cunsiderata u più adattatu per u primu viaghju à u mari. U viulente / volu da u clima fredu à i passiivi calianu viaghja indurendu, ma quandu vi turnate da l'arghjintini longu di "avere migratori" un friddu aspetta. Per evitari chistu, avete devi cunfurmà una quantità di cundizioni. Pianu i vostri vacanze per chì i zitelli ghjovani in mare ùn sò micca menu di trè, è preferibile duie o trè simane. Se u zitellu hè allergicu, ùn la rinvià da u mare in più di dui mesi.


I studii amparanu chì i zitelli di "sittintriunali" durante i so vacanze cadunu malati almenu duie volte - à l'arrivu à u mari è à u so ritornu da ella. U cambiamentu di u clima hè una grande carica nantu à u corpu di u babbu, è sti dui stressi vole à esse diluted as much as possible in u tempu.

Un zitellu di 5-6 anni hà avè studiatu un altru tipu di stagione, cum'è un viaghju longu. Di sicuru, in questu casu hè ancu pruduttivu per piglià à l'altru finale di u mondu, ma u resorts marìttimu più cercanu solu benefiziunamente. Ùn hè micca solutu trattu è appruntà à natà - à questa età hè capaci di sapè u mondu à u circondu in un livellu complemente differenti: tutti l'orizzonti sò aperti à ellu. Per quessa, u pianu di cinque anni, a fiagiu di u so frateddu più chjucu, riceve un veru piacè no solu da u chjappa in a sabbia, ma dinò da a cumunicazione cù a ghjente, di una lingua nun amezza, da un novu jocu. À questa età, u zitellu hè capacitu per fà una cumpagnia per i genitori in i excursioni è à u listessu tempu ùn sarà micca una pisu.


Qualchi parenti vanu per un scherzu: invece di vulsu à u mari per parechji settimani, allughjenu l'alloghju à a costa per un bellu pezzu, cooperanu cù altre mamma è mamma, si sò à u mare cù i zitelli à u turnu, u prucessu hè esse implementatu da tutti: avè, babbone, vicinu è parenti distanti cù i so zitelli. Un tali vacanze - in un ripetimentu è u venditore - hè acquistatu bonu pressu.


Ci hè una altra manera di scummà a natura: per minimizzà u viaghju. Se a sortie meridionale dura trè ghjorni, u corpu ùn hà micca tempu per passà u ciculu d'aclimatizzazione, è a volta di a casa ùn serà senza pena. Ma, in fattu, questu finde annantu à u mari, è ancu cun un zitillù in i so bracce, è ùn ne restanu à tuttu. Inoltre, u zitellu ùn hè sempre l'uppurtunità di ripiglià qualsiasi virus o infizzione in l'aeropruvolu, hotel, u pianu, chì si trova, in locu di grande populazione, cambiassi di sedi - ùn importa sia per un tempu currettu di tempu - affettanu immediatamenti l'appetite sha. Questa hè una tradizione di u mio fenomenu di u estiu, u cundimentu più forte, u più forte u nostru corpu hà bisognu à crescenu, è in i zitelli, i meccanichi di a termoregulazione sò ancu debbuli, e ddi forzi chì spessu ùn anu digestatu l'alimentariu, sò avvistati per a cummattiri caldu. Ma in l'istati, i zitelli menunu menu, ma bissonni più. Stu prublema ponu esse una cuminzazione: frà ei cunfortiti famiglii, hè megliu refuse refreshment once more. Ma i genitori, spavintati da a mancanza di l'appetite di u zitellu, pruvate a cramu qualcosa à i migghiori, è micca sempre qualcosa cosa utile è puntuale.


In u paese, in u desertu ...

A dacha o una casa di paese à a zona media, in cunfini cù un locu di sta marina, teni parechji vantaghji.

Ùn ci hè micca limitazione di età. Se la casa hè almenu cumminciale minimamente, u zitellu pò esse tastatu di a cità quì sopra à un mesi. Aspettu pocu anni ùn ne hà micca bisognu.


Climatoghju spaziu

À l'altri giubiliani in i primi ghjorni nantu à l'aria di l'estiu frescu, a testa pò esse trasfurmata, è nantu à l'uttastari estivi cambiamenti di e cundizioni ùn in micca in modu in modu. Garantiti ùn ci hè micca micca fallimentu di biorimmi da u cambiamentu di i zoni di u tempu, nè diffiscenzi di acclimatization.


Alimentazione Famiglia

Per esempiu, per un zitellu, pò esse un scuperta chì i zappane è cuciture creanu nantu à un lettu, micca in un santu in un supermarchu, ma à u listessu tempu ùn hè micca un mudellu drasticu in a dieta - salvu, manghjendu "da u lettu", u zitellu riceve più vitamini.


Longu restu

À a dacha vi pò esse almenu per tuttu l'estate, ancu per u findi - ùn esiste micca prublemi in quellu casu.

In generale, cù a prugramma apprussia di l'amparera in u paese, l'estiu dà à u zitellu una cundizione di l'alegratura, rinfurzà a so forza è a salute, aiutu à pulisce u corpu è ammazzate vitamini per un annu annantu è avete assai vivaci di gioia. Ma cù l'approcciu incorrettu, a dacha hè capaci di turnà da un cignonu celu à un locu di esiliu.


Subsistance minimum

In una casa di paese, bisognu di pruvà per ellu stessu è i zitelli, minimu cunsulazione minimale - sia fìsica è psicologica - per quandu a vacanze ùn hè micca diventata in una lotta di lotta per a survival.


Warm up

Li notti sò pretty cool, especially in early summer. Se a casa ùn hè micca cale, fate un calevulariu è un calefale di calefazione - l'aghjunghje in u lettu di u so babbu. Assicuratevi chì a casa tenia mantumini è robba cambiata.


Fate una cumunicazione cù a "Big Earth"

Se si stete abbandunatu in un locu desertu, cunzidira chì u zitellu femminile riceve assistenza medica.


Assicurà u supportu

Un viaghju à una dachja cù i zitelli hè una prova difficultu per una donna chì hè furzata à arrabbià è di a so casa è di i zitelli per ella stessu. Allora, a mamma devendia necessariamente un respiro! Hè vale a negociazione cù i parenti per rimpiazzà a so "dibittere", almenu u ghjornu di u settimane è dà l'oppurtunità di "stràccia si alluntanà" è fighjulà u passiu: cammello à traversu u boscu, vai in a buttone è, finaraghju solu à una sesta.


Truvate amici di u so figliolu

Un brat d'una tombera di 2-5 anni hà da scaccià l'energia in un locu. À questà, hà ghjucatu à u tribunale o in a kindergarten cù i so cumpagnie, è avà tutta a so lèvrita hè diretta à a so mamma. A cumpagnia in u paesi hè più difesa di truvà cà a cità, ma hè necessariu di fàllu - almenu per a vostra propia pazità di mente. Fortunatamente, in i cundizioni d'estiu, a amici sorge fácilmente ancu trà e zitelli di ete età.


Too Good - Bad

Quali cumbattiti sò espertu in u paese? Eppo vi manghjarà un zitellu di bachi di lavagna, fate in un fossu, fessi a so giacchetta, qualchissia vi morda. Tutti issi prublemi chì i genitori avianu micca sappiutu per impediscenu: ghjunghje è aghjunghjite l'aghume induve un petit investigatore pò scopre, reciclarle unghie, distruveranu cumaghji cum'è una classe, è aghjunghjenu repellenti.


Ma nuddu anu cresce chì l'ecunumia, utili è riduce. U più impurtante, i regali lavorati di a natura pò causà l'avvilanatu più veru. Per esempiu, boglie, chì i so mamma è a mità di l'amma à pruvà di alimentà u zitellu in riserva, senza avè esse attesce chì e vitamini (eccettu à a vitamina C) ùn accunsenu micca in u corpu. Intantu, quasi imperceptible à l'ochju di u genitoriu, i boni d'ossi di frasi pò causanu una forte irritazione di l'intestinu è com'è u risultatu - un disordine seriu. A regula hè simplice: in un certu tempu un zitellu pò manghjerete cum'è assai frutti boni com fit in a so (ma micca mamma!) Paghjate.


Inoltre, per via, si tratta à a vegetazione fresca. Sì ghjustu sprinkled cun pappagallou è dillighjenu "suppa verde", e consegni per un zitellu sotto di trè anni pò esse assai disprezzante. Hè megliu fassi fogghi i fogghi cun àutri ligumi.