I tendini di bellezza di u veranu: Met Gala 2017

L'Institutu di u Costume di Ballu mortu quandu una settimana - hè ora di piglià un'enfasi à l'imaghjini di bellezza di i celebriti di a notte di gala: fòrmanu u tonu per u meikap-tendenzi dinù d'estiu. In manu favuritu di u cat, labbre rosse provocativ e umbri di sfumaturi fucili, inspiratu da u patrimoniu avant-garde di u Ray Kavakubo. Tinta, brillanti, inambiguous è bellissima.

Se ùn avete mai pruvatu à ricciate frecce - hè quì d'appressu. Sceglite u filtru di crema cun un pezzu raru o kayal - sò più faciuli di creà linee chjaru graficu. Vulete vede ancu più impressiunanti? Pruvate pencils di colore, duppii cuntorni è pezzi negri. È ricurdate di a regula infruyma di un accentu: u restu di u make-up deve esse naturali quantu pussibuli.

U labbre Scarlet sò u megliu modu di vedà attenziale nantu à una catifa russa o cammendu in un parcu. Hè mpurtanti trottu u vostru culore ideale: pruvate circà ellu in i sfumaturi friddi, facenu u surrisu di i soli, è a pelle - più belli. Dà preferenza à lipsticks e tinte cù un matte, velvet o un satin fino delicatu, glitter è gloss librettu pè a tempesta di l'otoño. Utilice u liner Yuda com'è basa, aghjunghje una reducione durabbilità, è un cuntour - clarità. È ùn si scurdanu di e napoleoni di matting: lipsticki rossi necessiteghja impeccabilità.

L'ombra di l'ombra di u tramontu - una stilosa tendenza-2017, chì diventenu un must have for women valentes di a moda. Ùn àbbia paura di l'effettu di l'ùacchi "tear-eyed" - ponu esse chjappi nantu à pigmenti trasluzi è chjucchi, anu più naturali. U viole, i caramel rosati, i bianchi è u bronzu-scarellu addiventanu un accentu exquisite di maquillaje.