Prutezzione di e mani da u friddu

A manu manca, puderete stabilisce l'età è ancu u statu di salute di una donna. A cuntrariu di l'altri parte di u corpu, e mani sò menu prutettuti da influenzi esterni.

Particulatemente effetti avversi sò esposti à e mani in l'invernu, perchè i friddi di l'invernu si stuccanu a pelle di e mani. E da i cambiamenti subitu in a temperatura, chì si fa cun cambiante freti in l'aria cálbia di a stanza à a freda strada, a pelle di e mani sarva più aspetta è rustice, chì porta à vermi, scorza è microcracer. Inoltre, a mancanza di vitaminati in l'invernu è a deshidratazione di a pelle sottu a influenza di l'aiutu fretu conduce à l'anzianu prematuru di a pelle di e mani. Hè per quessa chì hè bisognu à prutezzione di i vostri mani di i friddi di l'inguernu cù l'assistenza mediale regularmente

Prima di tuttu, a prutezzione di e mani hè stata fatta da u regula usu di dui tipi di creme, nutizie è dessiculate. Per utilizà creati ci vole à esse dinò: idrosanità - dopu à cuntattu cù l'acqua è nutritiva prima di andà in la via. In u invernu, e mani sò più bè rinfurzati cù l'acqua à a temperatura di l'ambienti, perchè l'acqua più fresca ponza a prurite stiffe è pruvucà scacchientu, mentre chì degreasing è siccà. E, sicuru, a prutezzione principali di e mani da u friddu di invierno è u ventu sò guanti. Cusì ùn ti micca scurdate in casa, andendu fora.

Pudete fà biopercetti di i cumpunenti seguenti: 1/4 vetru di acqua, 2g. Gelatin di alimentariu, 15 g. un almanu, 20 g. talc, 2g. acidu boricu. U mistu resultanti hè appiicatu à e mani è seccu.

In casu, ùn avete micca risparmiie u vostru manu da u friddu, è a pelle hà ricivutu un colpu da u tempu in a forma di rossi è fracce, aiutanu aiutu di lotioni di tè verde (piglià a gasa, umite in tè verde, mette nantu à a pelle durante 15 minuti è da foglie cù serum ). A più di a rossu di a pelle di e mani, aiutavamu una mascara di purcina patata o farina di granu mischju cù u latti frischi. In u casu di rossi persistente di e mani, l'accumudenza alterna di i bagnu cù l'acqua fredda è calenta hè benifita. Furtificà l'effettu di sti prucessi usendu una salina ardente (pigliate un litru di acqua 200 grammi di salitu, fogghjenu è friscu). Portate e nostre mani in questu acqua durante 15 minuti, è dopu in u fretu per 5 minuti è cusì ritendu parechji volte. Assicuratevi di finisce u prucedimentu in acqua fridda. Sece è lubricate cù crema.

Dopu qualchì parechje ghjorni di friddu invernu nantu à e mani, fate un calvinacciu cumpressà (piglià 5ml oliu d'amandulu dulce è 1-3 gocci di l'oliu essenziale di mint japonaise, masaxe a mistura, masajottu a pelle di e mani) da quale a prugna silenzieghja, calenzieghja, fatigue è tension sò eliminati.

Inoltre, per aghjurnà a regenerazione di a pelle di e mani, duie volte à settimana avete bisognu di usà un matorrale prima di a crema nutritiva - una mascara chì prutege u capellu mortu di a pelle è a migliurà a penetrazione di ingredienti attivi di a crema di crema nourishing.

In u risultatu, in l'invernu, da a mancanza di vitamini, traccia i elementi è a deshidratazione, micca solu di a pelle di e mani, ma ancu di i so unghie persone. Addiventanu frutti bracciali, solli, è e cuticcerie chjamare è crackles. Combatte queste prublemi cù l'olii nutrittivi speciale, per esempiu, l'oliu d'amanduli in cungliu cù l'oliu essenziale di geranium. Vitamini è elementi tracciati in elli, furtificà e so unghje è affruntate a cutícula.

Per rinfurzà l'effetti di a droga in u invernu appliice a furma di plastica è a terapia di paraffina. È a paraffinoterapia hè megliu per fà in salone, è l'impresa di plastica pò esse fatta in casa per voi stessu. Per esempiu, aduprà una gruta gruta di crema nutritiva nantu à i vostri mani, mette in guanti di plasticheti o in sacchetti nantu à u cumprà tuttu cù una sicura. Dopu à 10-15 minuti, rinfrescenu a sicugna è u ciuffanu, sguassate l'excecizione crema cù un napkin. Questa prucedura permetteranu tutti i sustanzi chì anu persu in a crema per intreccia in a pelle, chì farà migliurà a circulazioni di sangue è i pori aperti.