A cura di pezzu in l'estate

A donna voli fà sempre attente è vede bè in l'estiu hè particularmente impurtante per ella. Ùn hè micca un sicretu per qualchissia chì i slender, ben cuillatto, i tene pierele sò a mità di u successu. Criduci l'aspettu di l'omi, fate l'invidia di e donne è sò l'orgogliu di u so pussessor. Ma i peri boni ùn sò micca fatta fàliu.

Comu a cura di i vostri pedi in l'estiu?

Curingu di i pedi hè sempre pertinenti. Cundizione à l'estiu diferenze di l'invernu.

Trè cumpunenti di l'assistenza estiva

A cosa principalu chì faciamu e peri una materia di orgogliu hè silkiness è smoothness di a pelle. In l'estiu, hè assai impurtante per mantene a cura di cura propiu. Ci hè un locu in trè isulane:

Purificazione. U primu chiaru dettu quì hè lavatu. Hè necessariu di lavare i vostri pedi in l'estiu no sulu in a sera prima di vanu à dorme, ma ancu in a mattina, se puderete, rinsegna in u ghjornu di ghjornu è immediatamente dopu à vultà vicinu di u travagliu. Per lavà i so pedi hè megliu fattu in acqua à a temperatura di l'ambienti, perchè impediscenu a vasodilatazioni, a perdita di l'umidità di a pelle è com'è cunsulezione di u so siccà.
In più di u gelu di ghiaccio, chì hè tradiziunale utilizatu da quasi tutti, hè megliu di usà sapun bactericida in l'estate.
Dui o trè volte à settimana, assai effettu bonu nantu à a cundizzioni di a pelle di i peri hè a so purificazione sfarente. Per questu scopi, i pezzi speciali scrubs sò megliu. Puderinu aduprà a pelle nantu à i nostri pierdiche, perchè quì hè più crescente chì in a fàccia o l'altre parte di u corpu, è i scrubsi di pezzi sò studienti per questu. Ci hè cunsigliu d'utilizà un sbagliu in u prucessu.
Toning. Pudete signalà i vostri pedichi cù prudutti speciali di cosmichi, o ancu cù a douche cuntrastante cunversione. Pudete creà un coru di muntagna improvisi in casa è passanu 40 passi ogni mani. Fate cusì simplice. Pour l'acqua fria in a bagnera, perch'ellu hè in u turlu. Dopu à quessa, fate as frà chì puderà aghjunghje ghjacciu. Va a circoncisa 40 passi in u bagnu lentamente.
Un altru gran tonicu hè camminatu nubinu in l'istati à u roghjunu di a matina. In ogni casu, ci hè un avvistatu. Hè bisognu à esse fatte fora di a cità, è altri endorogeni è sustanzii preghjudizii in a rughjoni di a cità darà u rolu oppostu, affinchendu micca benefiziu, ma perchè male.
Humidificazione è nutritura. Questa prucedura hè assai impurtante. Siccome in l'estiu, i nostri pierri, senza prutezzione di l'aria, u caldu è di u polu, perde rapidamente a perdita di umidità. Hè assai impurtante per u moisturizers è nutrienti supplementari. Cremessi excelli cù l'usu di diversi olivi di l'amandula, l'oliu, sesame. Hè bellu, se a crema averà cumpunenti antibatterichi. Per esempiu, extracte di camomile, calendula, lavanda, mirra, salvatore.
E nostri gammi sò largamente travagliati, ùn anu micca bassu per pamperà eppo vi rispundanu cù un aspectu radianti è attrazione.