Ritorna di ricertamenti di l'ermani per fà facci in l'invernu

In l'articulu "Infermeria di rimedii folkiali per a faccia in l'invernu" vi cunsigliemu per caccià a vostra parolla in l'invernu. Quandu u friddu venga, a prima cosa chì avemu faciutu hè una ropa aggraria, i scarpi, calenzami calzini, un mantellu, un caprettu è u nostru corpu hè cunsulemu. E chì facemu cù a faccia? In l 'invernu, a pelle face aviti bisognu speciale. U ventu, u friddu, cambiamenti di tempurane chì si trovanu quannu surtanu camere cale climatiche in a strada, da questi anziani in u invernu precisa una prutezione affidativa.

A nostra pelle principia à adattà à e diverse cundizioni climatichi, per quale cambia a so proprietà basica. Cù una diminuzione di l'argentu è cù u friddu, a produczione di sebum minimizza. A pelle normale si faci sicondu, a pelle grasosa ùn sarva micca cusì fatica, è a pelle seca faci assai sensible è secca. Quandu sceglie cosmetti per u cura di a pelle nantu à l'invernu, deve cunvece sti funzioni.

A la pelle à a primavera ùn mi pare micca "dissimulado" è emaciate, è era frescu è luminoso chì deve bisognu di parechje reguli di u cura di a pelle à l'invernu.

Lave piacè
- Ùn pudite micca lavà in spiagge cù u sapi, questu hè chì u piel hè sopra secca;
- avete bisognu di purificà u fegatu cù un rinfrescante, priprevule cù u latte cosmetico;
- flush tu face cun una poca cantità di acqua fogghi e calde;
- Limpate a to face cun tònica o un lotione senza alcuni;
- Applica à a faccia di u criatura, è di u maquillaje. In u invernu, a crema debe è nutritiva, senza moisturizà.
- Càlculate u tempu dopu da l'appiecazione di cosmichi è prima di esce, pigghiau almenu 40 minuti.

Hè bisognu di sceglie u mezzu per a cura
Tutti i cosmiti utilizati, se per u pussibule, deve esse a stessa cumpagnia. E quandu si cambiassi a linia di cusmetica, avete bisognu di cumprà i meglii cosmichi. I moisturizers deve esse adupratu à tuttu l'annu, ma in l'inviu, questi fondi sò aplicati à a sira, o quandu ùn sere micca sorte nantu à a strada. I preferiti sò datu à i fondi basati nantu à eau termale.

In u invernu, i mascarati sò nutriti, per tutti i tipi di pelle. Per a cunghjunzione o pelliccia oleosa, hè cunsigliu per aduprà a tagba una volta di simana, per a pelle sensitiva è secca, utilizate masks 2 o 3 volte à settimana.

Avete bisognu di cosmetti per a prutezzione di a salvezza di a caccia, ùn deveria micca esse appiicata ogni ghjornu. Ma, sè ùn vi puderete andà à una stonda d'esca, avete bisognu di cumprà una crema grassesa, chì hè creatu da prutezzione di a pelle da a ghiaczione.

Cuglieri di a pelle à l'invernu
Ùn hè micca sicretu chì in l'invernu, a pelle precisa un cura particulari. In l 'invernu, cura di a pelle, avete bisognu di qualchissia u tipu hè: oleoso o nurmale o seccu. E i soliti nutrienti ùn ponu micca applicàrisi à tutti i tipi di pelle. S'ellu hè sbagliatu di cura di a pelle à l'invernu, pruduce l'invechje prematuru, picchi fissure, i pelle pèrdite a so elasticità, puffiness, vermiculite, sbucciatura è sequenza eccessiva. Ciò chì hè necessariu di sapè chì a pelle di un corpu è a faccia in un friddu tempu era brume, viscose è liscia?

In u invernu, a pelle hà bisognu è nutatu
In u invierno passanu assai tempu in i cammelli calcinati, è questu u siccatu di a pelle, perchè esige più umidità. Sicondu i cosmetologi, hè bisognu di applià a crema 40 minuti da prima, ma hè megliu se stu tempu hè crescutu à una ora. Questu hè ancu s'applicà à i credi grassi, perchè tali prudutti almenu 25% di l'acqua. Se andate prima, guidà à a pelle, di a siccà è à u sughjettu di a pelle. A manera ideali di questa situazione sarà se a crema cummincerà e funzioni di hidratazione è nutrimentu. Sò deve esse sceltu in a secunna di a pelle di a fàccia.

A pelle Azzurri li ferma a moisturizing
A pelle Azzurri hè più ligne chì a pelle sicundizola tollerà a fretta, ma ùn pò micca mantene l'equilibriu acqua, è veramenti necessiteite una crema. Per quessa avemu usatu u mezzu di a medicina tradiziunale. A pelle Azzurri moisturizes u zùccheru frescu di l'aloe, pò esse usatu cum'è lotione. Pudete utilizà a mascara di col. Poverà a cola in un furmagliu alimentariu, finu à u lìquidu. Applica a mistura per 15 o 20 minuti in faccia, è poi arringe cù acqua calde. Queste prublemi sò megliu fattu prima di valla, ùn pò micca esse rializatu prima di sorte.

A umidificação deve esse fatta cù l'aiutu di cosmichi, è ancu di nutritura propria. In a vostra dieta, deve circundà vitamini A, B, C, E. Per esse normalizà l'equilibriu acqua, avete bisognu di un ghjornu à 2 litri d'acqua neve. U tipu di a pelle à l'invernu in a maiò parte di a ghjente varieghja, se in a primavera, l'estiu è u ochju si teniu a pelle grasosa, in l'invernu, a pelle hè normalizatu.

Quandu i cosmetologi dì, duvete bisognu di crematori cù filtru SPF l'annata sana. Avete bisogna sapiri chì u sole radiate ragi ultravioletti ponti in u invierno. Ùn aduprate micca una crema cun u nivellu di prutezzione, cum'è SPF-40, SPF-50, hè justificata di applicà a crema SPF-10. Hè bisogna appiecate com a basa per una crema di u ghjornu o pè u make-up. Hè ancu bè à aduprà un gelu o un zuccaru lustru, induve un gran numaru di antioxidanti (corzo blu, calendula, camomilla, tè verde, e raghji). In vendita ci sò creme di nutizie è dessiculate, chì cuntenenu u filtru SPF.

Hè necessariu di cunducerà a profonda neteja di a pelle à ogni mumentu di l'annu, ancu in u invernu. L'esfoliazione permette di rinforà cellulite morta di a pelle, ma questu prucessu ùn deve micca abusatu, perchè vi conduciu à l'assecamentu di a pelle. Una volta à settimana, sta prucedura si deve esse realizatu per u corpu. In u corpu, appricciate in una circulara, movimenti intinzione, u massaggio per un pocu minuti, è poi arringte cù acqua calde. Appuntamentu aduprà una crema, mousse o bagnu à a to pelle. Immediatamente dopu un tali prucessu, hè proibitu per andà in la strata. Questu ferà un sensu di secura è supercentru di a pelle. Sperate un pocu d'ora per stà in casa, è una bona opcionu serà se esse exfoliate a pelle à a sera.

Cundite per a pelle seca
A so pelle nantu à a fretta righjà una ecdysis. Per lavà a pelle sicundita hè necessariu d'utilizate senses media - crema o latte, chì restaurate l'acidità di a pelle è a moisturize. A lotioni ùn hè micca bisognu à esse utilizata, secca a pelle. Hè megliu utilizà i tonici. A pelusa prima di l'ochji hà bisognu di prutezzione, perde a so elasticità è diventa più sicura. Per l'ochji, bisognu di fà masks.

Mask di patate
Puderà puffiness circa li pùtevuli, facenu suppliu è licurosu, suavanu è nutèviu a pelle.
Pigliate e peccati non cibucati, u fretallu nantu à un grossu rossu. Allora aghjunghje 1 spoonu di latti è 2 cullenade di farina. Pudava a mascara in i parolle è piglia a so tinia duranti 15 or 20 minuti

Ochju à u celu
Pigliate 2 cullizzioni di u meli, mischreghje cù 2 cullizzioni di farina d'oleja è di prutezione. Trascèttite nantu à a fàccia per 20 o 30 minuti, da lavà l'acqua friddi è colda. Hè un tonicu è n'etrimentu nutrizionale, sguassate i surdati à l'ochji per un tempu. A so maiurezza ùn deve spessu micca fatti.

Honey Mask for the skin around the eyes
2 cullizzioni di meli cun u zucchinariu di tè forte è 2 cullizzioni di avena. Aggiungi un pozzu acqua per a consistenza pertinente. A massaria resultanti hè catturata da vapuri. Cubra a mascara cun una bagnu è tenuta durante 20 minuti. Pigliate prima cù acqua cale, po cù l'acqua fredda, è appliice una crema fresca à a pelle. Questa mascara hè ùtule à a pelle seca, alliseghja i so arrugati à l'ochji.

Mascara per l'anzianu è a pelle seca
Pigliate 40 grammi di glicerina, 10 grammi di gelatina, 10 grammi d'oxidu di zinc, 40 grammi d'acqua.
Fate a gelatina cun acqua fria, stitch e mantene durante una ora per inzagli. Puderemu l'ascidu di zinc cù glicerol in una massa homogeneia. Mesturà cù a gelatina inchée è u calore finu à chì sete dissolute. A maschera avà cresce. Emu guariscenze a maschera per uni pochi ghjorni. A machina estensiva hè catturata nantu à un bagnu di acqua, stufa nantu à a gasa, chì aghjunghje in una massa di gelatina fossa. A gaza stà bè è prumove rádianu nantu à a faccia. Mantene nantu à a vostra parata durante 30 minuti. Dopu a mascara face, applià a crema.

Mascara chamomile per a pelcula seca cù capilarità dilated
U ovu di uoccheghju serà razzatu cù una cullizzioni di l'extracte di camomile è 1 cullenade di ogni l'oliu vegetale. Aduprà a mascara in a pelle cù una capa fina di 10 o 15 minuti, sguassate solu a suluzione di tè calore. A pelle hè umidatu da una crema di moisturizeghja.

Mascara per a pelle di pelliccia
Pigliemu migità di levitu, aghjunghje 1 ghinocchiu, kefir o uni pochi di zucca di limonu è applicà a mascara in faccia à 15 minuti. Forse sta mascara in un 7 o 10 ghjorni.

Mascara Kefir per a pelle grasosa
1 spinafu di kefiru è 1 spoonu di casgiu cottage.

Proteina-apple mask
Pigliate una purcellina, 1 biancu d'ova.

Maschi per u pelle normal
Mascara Kefir
1 spinafu di kefiru, 1 tablespoon avena.

Mascara Aceite e Yolk
Pigliate 1 cullenada di glicerina, 1 gula crudu, una rossu manzana. Tutte e mascarelli ci retimu 15 minuti, da lavà.

Nunda pò esse a fàccia cum'è un bagnu o duci. In u risultatu di l'alta temperatura, i vini sanguini crescenu, è questu induce a umidità chì evapora a través di a pelle. Quale pelliccia oleosa, ùn porta micca una chjesa. L'acqua fredda hè ancu un'efferta chjude à a pelle. Hè disrupte i vini sanguini è i glànduli sebacies, i prucessi friddi di l'acqua fate a pustola seca. Sempre tenete un bagnu o duci. Per u corpu, a temperatura ambienti hè più ottima.

In l 'invernu, ùn hè micca pruibitu di piglià una bagnu di cuntrastu, dà a fermezza è l'elasticità di a pelle, avarà un effettu benèficu à u corpu. Ma quellu di ghjustu ùn deve esse pigliatu micca in a mattina, ma in a sera.

Una volta à settimana avete bisognu à piglià un bagni caldu cun una decocuura di erbe medicina, rilassante è calmante d'oli aromatique. Dopu tali prucessu assulcu, avete bisognu à appliendarà un bagnu o un latte moisturizante à u corpu cù movimenti massaggi.

A pelle nantu à a bocca hè sottumette à a temperatura fredda, hè moltu sensibule è assai fina. È in u invernu esiste cura particulare. Indicatore di cura di i labbra è l'indicatore sanitarie, ci hè un fogliu rotolo vicinu à elli. Se ùn avete micca bè appare pè i labbra in l'invernu, in seguitu nantu à a so pelle di i lipi parevanu picculi arruganti, a pelle addiventanu è s'incaricheghja.

In l 'invernu, i prudutti nicissarii à a cumpusizioni di lipstick decorative, avete bisognu di l'usu di lipsticks chì cuntenenu una gran quantità di grassu. U lip glossu ùn hè micca bisognu di utilizà. Ogni donna in a borsa di cusciottu deve lipstick d'henici in a stagione fredda. Pò esse adupratu, cum'è un medio cosmotu indipendenti di a prutezzione, è utilizzatu com a basa per u lipstick decorattivu.
Sì a pelle di i labbra hè stata assai secca, avete bisognu di utilizà un inguernu amatu. Per fà quì, fate 10 grammi di oliu vegetale, 3 grammi di cera di abeia, 7 grammi di cacao. Per cinque minuti, aduprà stu prufume nantu à a pelle di i labbra, è scumpressate e resti di a mutazione cù un tissutu.

Ùn rifieghjanu in l'invernu per fà i prucessi estetichi in salone di bellezza. Anu deve esse sistematicu. Amparanu i prucessi cum'è: cumpressi, impresa, massaggio. Dopu a prucedura, ùn viaghjanu fora à a strada, ma passanu più tempu in a camara ca in l'estiu.

Avemu cunnisciutu chì tipu di cura necessite rimedii folklori per una persona in u invierno. Ùn a dispere, in la finestra cunghjellata nantu à u paisaghju di l'inviu. Se fate un pocu di sforzu, pudete turnà u fretu per u vostru avvinimentu è da esse risistennu. Eat right, use vitamin complexes, scogerete un riposu successu è avete ottene un successu senza precedente. Sentite felice, ed è cusì face belle in ogni mumentu di l'annu.