U Sacramentu di Confessione è Cumunione in a Quaresima

Cumu prutezione bisognu per a confession è a cummunione?
Fasting hè l'ora datu à una persona per u repentimentu. Ùn hè solu limità à manghjà. Hè mpurtanti ricurdari di a purificazione di l'ànima, pinsamenti, di monitorà i so azzioni. Sicura chì questu sempre debe esse fattu, ma hè vale devenu esse attenti durante a preparazione per a grande festa di Pasqua. In u so processu, una persona hà da passà da duie sacramenti: confessioni è participi. Avemu bisognu à preparalli cura per elli è cumu si diciarà.

In u Cristianèsimu, ci sò sette Sacraments, frà e quali più spessu si cun noi confession è communion. Andate un dopu l'altru. A Cumunione hè l'ultima etapa di a cunfissioni, chì simbulizeghja u pardonu di i peccati di u Signore, hè cusì impurtante per preparà per ellu degne.

U sacramentu di cunfessioni è cumu si preparanu?

Fasting before the sacramentu

Durante a cunfissione, una persona repente davanti à un sacrificadore in peccati perfetti. In fattu, u prete in sta prucedura hè u rapprisentante di u Signore, avè u drittu à esse acquistate di i peccati lettendu a preghiera permissiva. Stu Sacramentu hè statu riprisentatu da Ghjesù Cristu, è hà trasfirmatu u dirittu à i so apòstuli per fà i peccati à u pòpulu, è à i viscuvi chì, per mezu di u sacramentu di u ordinamentu, eranu in i sacrificadori.

Confessione hè u repentimentu in i peccati. Pò esse chjamatu u sicondu baptismu, perchè una persona hè fucalizazione da ellu l'oppressione pisanti d'atti sbagliati, pinsamenti, è sia fora di a chiesa purificatu cum'è u zitellu.

Prima di vultà à a cunfissioni, avete da preparà. Questu hè un prucessu seriu è difficiule, perchè prima avete deveru accade u vostru sbagliu à sè stessu è solu à u prete è u Signore. Sulu a través di a cuscenza ricevenu a ripintenza, chì hè una cunfessione.

Certi, per aiutà, scrive i so piccati nantu à una carta di carta. Cusì hè più faciule simplice di vede è i vostri accorsi da l'esternu, per analizà è entende. In modu, u sacrificadore pò furnisce un pezzu di carta, ma hè megliu di tutti quelli piccati chì sò particularment difficult for l'ànima per dì à persona.

In fattu, u prete ùn hè micca in tuttu impurtante nantu à a lista di i vostri atti o pensi erculanu, u Signore sapi tuttu ciò chì vi. Più assai più impurtante hè u vostru sensu di ripintenza, contriczione di ciò chì era fattu. Questu hè esattamente ciò chì ripintenza.

Appena chì avete cunfessu, u sacerdò convidera à u sacramentu di u sacramentu.

Fasting before confession è communion

Preparatori per u misteru di u Sacramentu

A confessione è a cummunione una persona prumesse simultaneamente. Sì solu cunfidenza involvesa più travagliu mentale nantu à a realizazione di i sbagli, a preparazione di a cummunione hè ancu un fastidiu strettu. Hè mpurtanti escludiri di a so dieta alimentazione d'urighjini animali: carne, prudutti di latti, pesci, dolci, alcool. Inclusu l'impurtante ùn abbia da intimità fisica, varie spettaculi. Hè vale a limità per voi u televizienu, è preferite visità u tempiu è prege.

Prima di u Sacramentu di Communion, vale a visitaru a chjesa, à dì u serviziu di vita. Inoltre, in casa prima di andà à dorme sia tri canistri: Penitential à u nostru Signore Ghjesù Cristu, a Vèrgine, l'Angelu à u Guardian. À a matina, prima di andà in a chiesa, induve cunfessi è ricevi cumunioni, leghjite u canonu à a Santa Comunioni.

Se vulete preparà un picciottu per a cummunione per tutte e regule, hè megliu cunsultà u vostru sacerdote. Tuttu perchè i figlioli seranu bellu difficili per esse cumplimenti bè cù e regule chì avemu avemu scritte à voi, è u prete puderà selezziunà u numaru ottimu di pricati è cunsigliate cumu si cumpurtava in forma di preparazione.

Fasting before communion

Ricurdativi chì i Sacramenti ùn ponu micca trattatu irresponsibile. Questu hè una occasione di purificà, per cumincià a vita cù un stoffa bianca. In modu, pudete cunfèssimu è piglià a cummunione micca solu prima a Pasqua, cum'è l'usu cusì. Ogni vota ti senti una pisu nantu à a vostra ànima, avete deverà versu u Signore.