Chì duveraghju fà per amparà?


A maiò parte di e donne pensanu chì ghjè solu necessariu di vogghiu alimentà à u zitellu - è u latte piglia cun un fiume. A virità hè quì, ma ùn hè micca cusì simplice. Tutti e donne chì avè avutu una certa gradu di preparazione mentale è fisica per a lattazioni. Questa hè a principale chì ci vole à fà per amparà un longu tempu è in gioia. E avete bisognu di principià a preparazione assai prima di u nàscita di u zitellu.

L'amarezza hè un momentu impurtante per a mamma è u zitellu - nimu disputa cù questu. Ma pochi pezza ùn sapemu chì a produzzione di u latte materna hè utili à u zitellu, è per a mamma. A salute di una donna duranti stu piriu si pareva triplicate, l'immunità hè diventata assai forte, è a salute generale improvesu cù ogni ghjornu passatu. A donna amparatu sola da u parturientu, a so pelcula sarva licurosu è sedosa, i so ochji brillantini in un suli brillatu, u so capidurà hà da guadagnà forza è si sviluppa megliu. Ùn hè nunda di nimu parechji seculi l'artisti famosi pintavanu sta stampa - a mamma cù u zitellu - cum'è a più fascinante è più tremulosa.

Prutizzioni psicologica per a lattazioni

A decisione di amegà u vostru zitellu hè u primu passu in a preparazione psicològica per l'alimentazione. Serà ùtule per leghje a littiratura nantu à u gravidenza è u partitu, visite i gruppi per i futuri mariani, induve pudete avè cunsiglii da l'espirienzi in a lactosa. Hè assai impurtante per esse à l'cunsiglii di e figlioli infurmati - medichi chì tratanu specificamente cun questu issue. Menarete eseguisce i cumpetenzi di cumpassione, è solu "benefi", chì pudete dissuasà da questa decisione o ghjustu micca cù i storii diffirenti. Qualchissia, dicenu, era inchatu da una longa alimenta, qualchissia era a soffrenza cù dolore terribili, è qualchissia era di qualcosa di latte, da quì era appena. Pudete cuntà assai, ma l'scelta deve esse fatta da a donna, è preferibile l'scelta hè raghjone. Viimu in un novu centu, quandu a medicina si trova à un altu livellu, ci sò abbastanza specialistu in stu campu. Allora qualchì problema, anche si ne vende, deventi esse risolutu. L'amatizza ùn hè micca una malatia. Questu hè u statu naturali di ogni donna, è portanu è i salute à u zitellu. Per questu questu viatu di lotta è quarchi, forsi, quarchi cosa di rinunzià. U preghjudiziu serà a salute ecunomica di u zitellu, u so correctu sviluppu è a satisfaczione di a mamma, cum'è una donna, cum'è una mamma, chì rializeghja a so opera di vita.

L'attitudine psicologicu hè assai impurtante. Ùn avete micca ancu permettenu u pensamentu chì ùn pudete micca pettu. Ùn hè ghjallacciatu per cumprà buttigli cù bòcciuli è altri equipi per l'organisazione di l'alimentazione artificiale di u zitellu. Questu incuniscentiiu forze di pensà chì ùn pò esse micca a pussibilità di ambrati. Aghjeghjate à pusitivi. Fighjate à l'idea chì quandu avè principiatu a picciuttedda, serà una attività piacevule.

Sì avè amichi chì anu amarezza, parranu cun elli nantu à i beneficii di l'ameglie. Hè impurtante chì ferma in cuntattu cù e donne chì sò stati cun emozioni pusitivi di a caccia. Questu permette à vultà in cuntenutivu è cunfidenza chì vi puderete tastà cù a situazione.

Prutezzione fisica per a lattazioni

Duranti l'ambrati, pò esse tanti cuncetti diffirenzii assuciati à u dolore di pettu è i bòcciuli o mancanza di latti. Hè impurtante per avè un occasione permanente di cuntattà un spécialiste chì avarà da sempre i cunsiglii necessariu s'ellu necessariu. U duttore deve esaminà parechje davanti à u cunsigliu è stabilisce a prisenza di qualunque prublemi.

Hè pussibule chì i vostri pezzi sò troppu picculi, chjuchi o anchi, chì ponenu interferiscenu cù a benzina di u zitellu. In questu casu, avete bisognu di fà qualcosa à amparà chì era cumminiscente, indurendu è produtivu. Prima, pudete aduprà discu speciale cun un pirtusilu in u mità di purtà u so brassu è aiutanu à dà a forma addattata à i bòcciuli, facenu pernuli. Puderete truvà in a maiò parte di e farmacia, sò rindizzati è efficace quant'è per un costume constante. L'usu di un massager di purse di u vacuum manual o electricale pò ancu risolvi u prublema di capelli retrocedi. S'ellu ùn hè micca bisognu, hè vale à vede un medico per più aiutu seriu (forsi ancu cirurgicu). L'operazione ùn hè micca cumplessa, ma salvarà assai problemi in u futuru, ancu, forse, di u cane di cumbera.

Parechji mariddi anu migliurà malattimentu durante a so alleanza è sete so senu sò chjappi di latti, è i so bòcciuli sò troppu strettu - u zitellu hè difficiuli di succhia. Per evitari chistu, avete bisognu di un spaziu di latte per avè l'alimentu. Allora l'aria vicinu à u capezzolu assicurà, è u zitellu chjudarà più faciule. Questa hè impurtante si pudete riesce ameppi immediatamenti dopu à u nascita, è esse sprimà u to pettu dopu ogni alimentazione. Questa impidisce a pussibilità di u bashî è a inflamazioni di u caprettu.

I preparazioni per i zitelli include a bisognu di "vitture" un pezzulli, per riduce a so sensibilità. Questa hè un spaziumentu delicatu è un spaziu difficiule. Dopu tuttu, durante a gravidenza da l'altitudine di l'hormone, i pruglie è i petti in generale sò più sensittivi. Imagine si ogni ghjornu 12 ora per ghjornu avete bisognu à pettu. Ci hè una inflamazioni, rossi di u pezzulli, u so dulore è e inziccante. Hè pussibule di evitari sti disgrazia, basta chì ci hè una preparazione appiccicata per l'amegione? Certu, sì! Hè necessariu chì i capelli fugliali. Unu di i manere di ottene a "aspetta" necessaria di i bòcciuli hè maschera cù una bassa scarpa senzilla. Tuttavia, ci vole à fà cun cura. Da ellu stessu, tali maschore hè digià bastatu una intarpita forti. A fricazzioni escezione pò annaltà innecessariamente u pettu, aumentanu a sera di u latte è ancu causanu cuntrazzioni prematura. Hè ricumandemu solu per friccià un spaziu pocu di i capelli cun una bagnu senza pressu à u coghju à coghju, perchè quì puderia avè l'affettu periculu. I vostri muvimenti anu sia prudente è attente. Sperate l'omi di u succorsu prupone u dolore è pruvucarà i purgà di i capelli - hè necessariu di cunsultà u duttore.

A parte di a preparazione per a lactosa hè un bonu livellu di iegge. Pò sterile dopu l'alimentazione ùn hè micca necessariu. Appena seguite i reguli giudeuse di sanità: lavate u to pettu cun l'acqua calenta prima è dopu l'alimenta, lavbe secca cun una pettinezza neve, lavate aduprà spessu. Se ùn lavu micca almenu una volta u pene dopu l'alimenta - a latta nantu à i capelli fugliarà. Puderete sguassà esse difficultà è dulce, pudete dannà i pruglie. Sì avete rinciditu cù l'acqua è secrete u to pettu dopu l'alimenta - vi pò esse evitata.

Moltu spessu i prublemi cù l'alimenti arise da causa di a pusizione incorrecta di u zitellu in relazione à u corpu di a mamma. Se u zitellu sò postu incorrectly, puderanu esse ughjetti nantu à i capelli. I prublemi simili si pò esse quandu espresenu u vostru pettu. Questu hè ancu spessu si lavate u to pettu cun sapone. U savonu supera a pelle à u pezzulli, si secca, ancu s'ellu fate suffertu acqua. Pudete aduprà moisturizers dopu l'alimenta, ma prima di quessa, cunsultate un dermatistu. Specifique se esse fondi sò adattati per a donna lactanti.

I medichi cunsiglianu a donna furnanti cumu suppurtà di realizà un massaggio di mammali. Eccu stimulà a furmazione di vitamina D, chì serà da esse entrì à u zitellu in u latte materno. Prima di voglia, hè impurtante lavurisce e mani, ma ùn utilizate micca un saponu perfumarium, cum'è l'arghjintinu obsessivu ùn hè micca bè toleratu da i zitelli.

Sè esse disprezzatu pò esse diventatu un pesadore per voi. Ma s'ellu avete prublemi, ci sò sempre specialisti chì pudete turnà. Certamenti ti dicenu chì ciò chì fà, perchè quasi ogni donna chì hà datu a nascita à un ziteddu hè allargatu. L'impurtanza di questu ùn ponu esse sottu enfasi. Sì, è ei mariti si entende l'utile è inestitariu hè per un zitellu - prugna. In fattu, finu à issa, un sustitutu artificiale decentu di u latte di mamma ùn hè statu inventatu ancu in i paesi più sviluppati. Perchè l'amore, u desideriu per a salute è a felicità ùn sò micca stata fatta artificiale. Questu pò dà à i vostri figliolu solu una mamma amorosa, cuntenta è sana.