Einzezziu per rinfurzà i musculi di e gambi

A ginnastica mellora benessere è umore, elimina u sensu di fatigue, contrarizza a fatigue. Sì dapoi l'esercitazioni tutti i ghjorni è ùn sia micca mandolinu, in un corpu di tempu si migliurà a funziunalità di u corpu, affettanu l'apparizione, i movimenti diventeranu più estetichi, graziosa, armoniosa, migliurà a via è avè avutu un effettu pusitivu annantu à i musculi di e gambi. Einzezziu per rinfurzà i musculi di e gammi, avemu da aprile da sta pubblicazione. Per ghjunghje u maiò effettu, avete bisognu à realizà issi eserciti, almenu 3 volte à settimana, hè megliu di fà facite ogni ghjornu in a mattina è à a sera, per parechji mesi.

À primu per i primi 3 simane, avete bisognu di ripetiri ogni exerciu 5 o 10 volte, cù ogni tempu aumentu u nùmeru di approcqui è crescenu à 15 o 20 volte.

Se vulete chì i vostri zuttati sò l'apparenza curretta, avete bisognu à rinfurzà i musculi di e tineddi e cosci, alcanza l'elasticità è a flessibilità di i ligamenti di l'articuli di u turmiu è u ghjinochju cun l'aiutu di l'eserciziu specialu.

E exercici fisichi per i boni legge
1. Menti nantu à u dirittu right, aghjunghjemu a testa benzata à l'u codice cù a to manu. Allora aghjunghjemu a rimenda longa rignata, cum'è altitudina pussibule, avemu dicu à deci. Ripetemu dui repetite. Exercise right foot.

2. Stamu in a listessa pusizzioni, stenderanu e nostri brazzi à i costi, avemu chjappà i nostri pierri è i risultati in un angleu à u latu. Allora pianu pianu è, quantu pussibuli, avemu apertu i nostri perchè, ùn avemu micca sfracicate a parti suprema di u troncu da u pianu. Dopu quì, trasfurmassassi i so peri, dopu avemu cerchemu. Ripividiremu tutti i movimenti 10 corsi.

3. Siegnenu nantu à u pavone è aghju pusatu i nostri pierri in un locu rinfriscu, e mani si stendemi è ponu nantu à u pianu. Arrassamu li gammi per turnu. Pigliate un respiru nternu è dàchitu u corpu. Fighjendu un movimentu circulu cù a punta di un pienu allungatu. Exhale la perna, purgate gradualment. Cumu eseguemu tramandà ogni perra 10 corsi.

4. Arrìscamu direttamentu, seguitemu e nostri cuglieri, aghjustemu e nostri armi à i bandi à u nivellu di i spalle. Cumpigliate un di i peri, si mette nantu à u puntu di u puntu, u pute u so ponte è fassi, facenu movimenti circulatori nantu à a strada. Cumu eseguemu tramandà ogni perra 10 corsi.

5. Guardemu i nostri pedi, aghjustemu i nostri armi à i bandi à u nivellu di e spalle. Ne pigghiamu un passu, è poi pianu lentamente à u livellu di u ghjinochju di l'altra piera, poi diminuì lentamente. Facemu un esercitu, cù i peri da u ghjornu, facenu 10 corsi.

6. Dèssinu nantu à tutti quattru, stirendu i diritti ghjustu davanti à noi è aghju e mani nantu à u pianu. Ùn aghjunghjeghja una perna, dàchanu in u ghjinochju, susciteghja più altu, poi bassa. Riparia 10 tiempute, pierre alterne.

7. Guardemu i nostri pedi, avemu i nostri mani davanti à noi nantu à l'anch'elli di i nostri spalle, si restanu e nostre mani in piena. Aghjunghjite a pelvis, rinunce, senza dàchju un rinfrescante, po ghzzate pianu lentamente più altu, è cum'è pocu lentamente. Eseguite 5 volte, e so pate alternate.

8. Ripiglià i nostri mani nantu à u pavone, i peri. Pigliemu una stanzuni in u latu, prossimu risolse pocu lentamente, ùn a pagà micca in u ghjinochju, fate lentamente. Riparia 10 tiempute, pierre alterne.

9. Aghju nantu à e dumanu, seguitemu i nostri pedi, è avemu sprezzatu i nostri braccia à i lati. Aghjunghjite a peri in un angulu right in u pianu è in questa position averemu perchè parechji sicondi, da poveru apriogna finu à u pianu. Cumu farà u 15 durata l'exercitu.

10 Semu dispuniti articuli petite nantu à u pavone, è coglie cù e so bocca, stu sercitu hè adattatu per quelli chì sò i piani.

11 Camièmammi in i piani di u pede cù un ogullu cilindru, per esempiu, un lapis gruffu.

12 . In a pusizione sedente, s'assumiglia à u prima in l'esterno di u pede, da quì à l'internu di u pede. Allora andemu da i tacchi, è davanti à i pedi.

13 Un minutu o dui culpiscenu i tacchi in u paviu. U significatu di un tali esercitu hè chì in questu modu si "disperse" linfatichi è sangue.

Eterziose per restaurà l'equilibriu di u corpu, per rinfurzà i musculi di e gambi
1. Posizione iniziale - standing, legs together. Pusitemu u pede nantu à u pedicurale, è pusendu u nostru pede neu à u puntu sianu. Facemu i rollijiet da u calcariu à u talellu, cambiassi cambiamenti i peri. U pesu di u corpu hè trasferitu à i dabbi, u calchufu hè distruggeratu da u pianu. Repetite i movimenti 6 o 8 volte.

2. A pusizioni di prossimu: in parte, i pierri sò cummenciati nantu à i calcii, mani riposu in u spinu di a catedra. À spusta di unu, duie, pigliate u pede à u lugare, à u spensu di trè, quattru volontaranu à a pusizione di partenza. A listessa hè stata fatta cun u pede. Mantene a dritta in ligna. Repetite 6 o 8 volte.

3. A pusizione di iniziatura hè persone, e pierri sò cummenciati nantu à i calcii, e posanu posti in u spalle di a catedra. Do squats nantu à i vostri puntelli, senza toccu i tacchi di u pianu. Mantene a dritta in ligna, ùn avete micca favvi. Ripetemu 8 o 10 volte.

4. A pusizione di partenza hè persone, cagiotti together. Facemu picculi passi, per quandu caminavanu solu i soli di i ghjambi è i so ghjuvelli sò stati muvimenti, è e crosei si sò immobiliati in u stessu tempu. Caminate cusì possible.

5. A pusizioni iniziale - standing, legs together, mans reste nantu à a volta di a sedia. Fendite i nostri geniculati, fate un medievu è rariu. Ùn avemu micca tagliatu i tacchi da u pianu, seguitemu postu, sintemu a tensione di i musculi di e tineddi. Repetite l'exercitu 6 o 8 volte.

Avemu sapemu quale eseriti sò deve esse fattu per rinfurzà i musculi di e gammi. Si sò fatta tutti i ghjorni, in questa manera pudete rinfurzà i musculi di e gattivi, i malati è facenu i peri di a forma diritta.