Mezi per cremelle

Evite sunburn in i mesi più caliu di l'annu, è ancu in un locu in u fiumu, hè abbastanza difficultu, pese à l'arsenalamentu di i muderni muderni per cremassi. Viaghjate à a spiaghja, avemu da ottene un cicu chocolateu per i 7-10 di vacanze. Ma u soli pute manifestà megliu più veloce di quella chì pare avvena, ma micca immedaneamente, ma in solitu à a fine di u ghjornu.

Sì avete tandu stu prublemu (a so riliede, dalle è prucia), pruvalla aiutà. Cusì tratta e fugliale impastatu immediata, finu à truvà una creda.

1. Pruvate a via di l'anziani anziane - compressione di u frescu (ma micca fretu) Lettu, kefiru o crema agria. Tali cumpressi seranu ammutinà l'irritazione è l'prufitizazione. I Proteini cuntenuti in i prudutti furmusi formate una tappa protettiva à a pelle, evitendu l'evaporazione di l'umidità. Per i enzimi chì si rigeneghjanu a pelle per funcionari degnu, anu bisognu di umidità.

2. Per relieve la inflammation, pudete piglià i ibuprofen (400 mg cada quatre siguti) per uni pochi ghjorni finu à chì u roghjunu si spende.

3. Cum'ellu ultravviu, perddià a pelle è i tessuti più fondle, forme radiche radicali liberi, da questu quì, è ancu in casu di focu, ci vole à piglià antioxidanti per a so neutralizazione . I megliu in questu sensu sò u tè verde è u zucchzu granate. I dui ani effetti antiinflamatori è cuntenenu un gran numaru di antioxidanti. In una cantina suficiente di antioxidanti si trovanu in altri legumes freschi è frutti, in casgiu è legumi. Cusì, manghja almenu trè sirvizii di legumi freschi è frutti (spezii differenti boli) ghjornu.

4. In i primi unsi ghjorni dopu à a creme, ponu applicà cosmichi cù aloe (dissozione di l'alcooludiu o gel) o simule smeggiate cù u zucchero d'aloe frescu. L'Aloe hà una forte prupietà antiinflamatte, a face, oculistica è frette a pilute brume.

5. Hè aiuta à rinfurzà a inflamazioni è di riduce e consetaggiunità di credenze. Una mascara da patata crua, ravigata o bianca cruda.

6 Ùn ci ne vogliu la pelle scalded senza soap è acqua , ùn puderebbenu cicche di crescenu fatali, è ùn pudianu micca prudutti di cusmeticu cù un gran cuntenutu alcoòlicu.

7. Quandu a pelle comince à scurza, purga cù loci per u corpu - u più, megliu, almenu 3 volte à u ghjornu.

8 Ùn ripisce micca a tela exfoliate , ùn importa ciò chì vulete tornà à esse "lisu" novu - questu solu aghjunghje l'espurtazione. Oculti a moisturize è permettenu tela scorcia naturale.

9. Finu à i tagghiati, ùn fate micca scrubs è altri agenti esfoliate , è ancu prudutti chì contientenu retinoids e vitamina A, glicolique, salicylici è altri idrossidianti. A nova pelle hè troppu tènnosa è delicata, è tutti questi rimedii pò dannà o causanu irritazioni severi.

10. In casu di cumbugliu severu cumporitatu da bombe, cechja, scienzji o frebba, sempre cunsultate un duttore!

Ma u più impurtante, per suprattuttu, ùn permettenu micca novi crematori! Acquire l'espectrumu di sunscreens, e necessariamente quelli chì bloquanu ei tipi di radiazioni solitaria - UVA è UVB, è applijanu più spessu. Furtuna per parechji ghjorni da u percorsu à a spiaghja. Ùn pensate micca chì basta à chjalla a piazza malata cù a robba. Synthetics permette à u 15% di i raghji di u sole, è ancu u naturale di cuttuni, chì prutege megliu à a radiazione, permette à u 6% di a radiazione. Sì a robba spedinu, u 20% di i raghji di u soli passanu per ellu.

Ricurdativi chì i prucessi soliti assistenu a forza di l'immunità, migliurà u metabolismu, cundite funzione mentale è fisicu. Ma l'abusu di u soli hè preghjudiziu à a salute è a bellezza.


Autore: Marina Al-Rabaki


myjane.ru