Oli essenziali per a peddi

Massage, spiagge, cumpressi è grattanti sò mettevuli effittivamenti, chì permettenu a nostra pelle per percive l'effetti più favurevoli di l'olii essenziali. Invece, prima di cumincià aduprà sti o questu metu, avete bisognu di perchè questu hè necessariu per a vostra pelle è cunniscite u so tipu, per esempiu, per truvà e cumpetenze ghjustu di l'olii essenziali.


U massaggio aiuta l'olii essenziali in pocu tempu per ùn esse solu sottu à u pelle, ma ancu in u sangue, è ancu in a linimuli. In u risultatu, l'olii sò messu più veloce à i organi internu, chì furnisce un effettu benèvulu in i glànduli di a secrezione interna, u fianu, l'intestinali è u sistema nervu.

I banyi aiutanu l'olii per contactà a so peddi in tutta a superficie è sò assurvuti in pocu tempu. Compressi anu un effettu benefizièvule nantu à e prublema di e zocca di a pelle, a lotta è a inflammazioni contru. In listessu modu avete scruffendu. Cù inflammazioni è parechji dolore, l'olii sò assicurati cù cura cù i spazi affunduti è affettati di u corpu.

Cusì, bisognu di selezziunate l'olii secondu u tipu di a vostra pelle è ciò chì deve cura.

Sì a pelle hè secca, affissatu regularmente da u ventu è u friddu, sensibilizare à u sole, flacciu, inflamazioni, iniziu iniziatu cù armi, hè megliu utilizatu l'olii di lavanda, ylang ylang, orange, chamomile, jasmine, incensu, rose, mirtu è sandalone.

Coghju senza parechji aspetta assai megliu, a so aparenza hè indipendenti di i cambiamenti di temperatura, ma se ùn porta micca cuncertu cura, sarà eventualmente fatale, diventerà un seccu, è ùn abbandunà di piace u vostru aspettu. Dunque, ùn vi scurdate di questu questu. A pelle salutistica si cunduceranu à l'arbulu di tè, ylang-ylang, sandalwood, mint, bergamota, jasmine, rose, lavanda, romarin, limonu è juniper.

A pelle Azzurri hè moltu più grande è più ingrossu di u normale. À questu ella u pori dilate è un brillo constante chì pare avellu veru. Per esse ubligatoriu u prublema, hè necessariu d'utilizà i stessi olii cum'è citedu supra, è l'olii di timuru, ginger, balsamicu di limone, claudine, patchouli, playtimefruit. Scurbanu i pani bastassi bè. Per fà à a persona un bon color è caccià u focu fatta, hè abbastanza à l'olii di cipressi, neroli, mint, orange, rose and myrrh; Per evitari l'apparenza di comedoni, ci vole à aduprà a soia, limonu, bergamota è i zipri. Per ghjunghje un matte uce è per fà a pelle viscosa aiutà i olii d'aranci, palisavali è ylang-ylang.

Molti prublemi di a pelle - pigmentazioni eccessiva, couperose, arruganti è simili, anzianu aiutu à eliminà l'olii essenziali.

L'oliu di limonu o di u pumparu aiutarà aiutu à scancchje peccatichi è spots fogghi. I prumuzione di i musculi chì si sò stessi davanti à u mumentu pò esse smarzu cù neroli, sandali, rose è limetta.

Pò dassi chì vulete ridivà di i scrive vascular di e chieti. Per fà questu, avete bisognu di utilizà l'olii essenziali di lavanda, saviu, limonu, cipressi; Sì u culore di a pelle ùn hè micca cusì luminoso, per esempiu, spessu sottumessi nervi, freteghjanu a to pelle cù l'olii di neroli, chamomile, ylang-ylang, palisangu è rosi.

Prima di principià cù l'olii di rinviviscia u to pelle, avete a ricurdari un pocu di regule simuli. Fighjate cun vigilazione cusì è vi faraghju ottimisione massima.

Prima di applicà l'oliu, fate un esemplariu. Aduprà l'oliu à ogni spaziu di a pelle, aspetta dui ghjorni, è s'ellu ùn ci hè nè irritazione, pudete usà in modu sicuru.

L'olii essenziali, micca dilujatu previamente, ùn pò micca esse usate. Hè da esse mischju cù u latte, u crema, u melatu o altri ingredienti chì sò stati in a cosmetologia di casa.

Assicurendu cun vigilance chì l'olii essenziali ùn cundiscenu micca in i cunchiti di naslizistye. Spicciamente riferite à l'ochji: ùn puderebbe micca solu credenze o irritazione, ma ancu fà guariscenu una malatia, cum'è u criminale.

Ùn aduprate micca l'excedente d'oliu, in a speranza chì l'effettu vi vene più prestu. Observe a dosa. Se no, pudete ottene un risultatu diametricamenti contrariu. A pelle rende in colore, face a scorcia è a so biddizza cumincià à diminuisce ancu più veloce. À u principiu di l'appiecazione di l'oliu, hè necessariu observà a dosa minima, cusì cunde l'esperti, chì ùn hè senza difendie cun elli è ùn hè micca necessariu. Per esempiu, in una sauna o a sala di steam, induve l'olii essenziali sò usati, ùn pò micca stà più di cincane. Questu hè listessu cù i bagnu. Anu deve esse pigliatu cù una dosa minima di olii, anu aumentatu u vulume. Tuttavia, ùn avete micca bisognu à crucià e fruntiere è sopra i limiti.

Quandu fessi spogliariccazione, massaggi, imprese è cumpressi, cù l'usu di l'olii essenziali, ùn abbiate micca di seguità a quantità di liquids drunk. U so volumu ùn deve esse menu di dui litri per ghjornu.

In i donne cù a pelle razze, l'irritazioni pò apparevanu, anche a dosa curretta. Questu ùn significheghja micca chì l'olii deve esse abbannunati cumpletu. Hè abbastanza solu di riduce a dosa di parechje volte, è aspittà d'un pocu tempu finu à avè usatu. A volte l'olii sò mischiati cù l'olii base in una ratio di 1:15.

L'olii essenziali di i frutti citrati, è ancu parechji altri, pò exhibe phototoxicity, perchè in u sole dopu l'usu ùn hè micca necessariu di parte di almenu trè ore. Ùn pudete micca usar olii per un bronzu veloci. Pudete cumu arruvinà è irritazione, è ancu di spuntate di pigmentazioni chì ùn sò prublem di suscitarà u vostru spiritu. Olii particulare phototoxic of limonima, pompa, shisandra, craci, aranciu, timuru, cannella, levsea, citronellimilite, semillas caratteri è bergamota. In ogni casu, quandu si applica intra, l'olii possanu l'effetti più curati. Pudete rapidamente tan, fate ancu un bronzu è micca mai crepate. Ùn aduprate micca u pitrulcu internu senza u permessu di u duttore. Sì avete permessu, pò cunsumà, ma micca più di trè ziani per ghjornu.

I donne incinta in usu di l'olii dopu l'autorizazione di u duttore. Avete bisognu di cumprà solu qualità, olii veri, perchè l'altri pò piglià l'effettu uppuru è i prublemi di salute. In ogni casu, hè megliu scurdà di l'aromatherapy quantu d'utilizà l'olii essenziali belli.