Tintaoing henna in casa

À una di l'opzioni più amichi pè atraientu l'attinzioni à i turmidi femicili, i maghi, o un colpu eleganti hè u dibutimentu di un tatuu. Di sicuru, per trattà u patru infusonu nantu à u corpu femminili pò esse ambiguu. Dunque, per e belli donne chì ùn vogliu micca sponai a so pelle cù tatuaggi ordinariu, ci hè una innocu opzione per aduttate cun un patronu di henna. Ùn hè micca bisognu à ricumpendisce à i servizii di un spécialiste, perchè pudete fà un tatuu cù Henna tù stessu.


A pittura henna nantu à u corpu hà suscitatu un pocu millenniu fà. Ancu l'antichi Egittiani addisignaru i so corpi cù dipinti. Iniziatori, tali sculture determinate pertendu di a famiglia nobili. Pudereti sò stati cum'è un tipu amuletu, cunnisciutu com Mendi.

E donne orientali sò cunfidenti ch'elli anu da prutegginu di e infesta. Inoltre, i patroni chjamate l'attenzione à i maghi ligne, mani gracciosa. U gustu sutile è suttu di Henna pò accumetti a passione maschili. È sempre, Henna retarda a dulcezza è a tendernessità di a pelle.

Cusì, se decide di fà un henna tattoo in casa, tandu avemu recommandé cumprà ingredienti per a preparazione di u paste di colore. Avete bisognu:

Per preparà a pintura per u tatuu, piglià 20 grammi di henna in puzziche è aghjunghje cù u zucchero di parechji limoni. Per fà chì u stagnu facianu più oscuru, proposamenu aghjunghje un pocu di basma. Pone a cumminzione resultanti in una sacchetti di plastica è lasciate da a notte in un locu caldu. Allora aghjunghjene una cullizzioni di zucaroli è cù l'aiutu di u zitellu di limonu purtate a massa à un statu grossu. Avete pulita a massa in polietileniu di novu è lasciate in un locu caldu per una altra notte.

Ci hè una altra ricetta per a preparazione di henna tatuaggi. In un medio litru di acqua fogera, fate uni pochi cucchiti di tè tè in tè, o uni pochi cullenimenti di cafè, è forse unu è l'altri. Lasciate a focu focu nantu à calde nantu à sesimu minuti. Aghjunghjenu in u brou risultati cinque sandwich di sicalimon è si ne vanu à infuse per sei ore.

In u bastone, sift 50 grammi di henna pulverificatu è una infuzione pocu calvinatu, è stancu constantemente. Lasciate durante parechji ora. Tuttu, a cumulazione hè pronta per l'usu.

Quante hè appiicatu appretzia à Henna?

Ricumandemu à inizià a spirimintarii cù pittura u corpu cù i mudelli più simplici. Tic qualcosa cum'è piacere l'experientia. Aduprà per inizià a stencil, chì deve esse lavatu prima da sottu à l'acqua corrente cù sapunni. A stensil hè appiicata à a pelle è poverà i slot di l'henna cun un sbagliu o una siringa senza aghjuna.

Eppuru si preziastru un patrone nantu à a pelle cù un lapisu è pittura cù pittura. Per u dizziunamentu di lichite finite hè pussibule aduprà un sputinu di costume.

Dopu un scrusulinu di un patronu di henna nantu à u corpu, permettenu a cumpusizioni per secca per uni pochi minuti, o megliu sempre lasciemu da a notte. Allora u pezzu seccu deve esse scupiutu da un pezzu di seccu o da scraping the back of the knife blade.

Dduce di a manu pò fà u travagliu naturali. In questu casu, utilizate a manu per scrive una figura. Prima di l'appiccicate u pittura, trattà a palma cù un agente specialista di limpezza è a lubricate cun un oliu d'oliva per cunsulà u culu. Puderete sguassà i residue di l'umidità, postu chì a pelle ùn deve stage. Emprendre cù un mudellu arbitrarju.

Per preparà u tatuu puderà dura più, ùn aghju micca u prugettu per a prima volta dopu l'applicazione. Ma uccidissi cù oliu d'aliva hè sbagliatu!