Men in life Michelle Mercier

Michelle Mercier. Sta donna, l'attrenta cunnosce i milioni, a so indomitable Angelica hè cunnisciuta per tutti. Hè bella, è tutti ricunnoscianu stu fattu, i forti è ricchi di stu mondu li l'avete curulatu, ma ellu hà sceltu tutti i so cumpagni di vita solu à a chjama di u core, è ùn sò micca particularmente riccu è famusi. In u risultatu, questu ora hè quasi 75 anni è hè stata sola sola durante un bellu pezzu in u so appartamentu in Nizza, u so ultimo amore cum'è un affari firmatu rumanu, è cun ella è u so vuluntà di vive, ma ella hè sempre viva.
Cusì, Josselyn Yvonne René Mercier hè appuntu u listessu nomu Michelle (stu pseunatimu) hè natu in a famiglia di spicari è in un Italianu, era a chjesa anziana in a famiglia, ancu Joslin avia a sughjettu chjama Michel. Mercier hà campatu in una famiglia generale, ma ùn hè particularmente felicida, a zitella avia un carattu carintinu, i so paisani ùn capìanu micca, è hà questu cunsulazione da a so sughjettu è u missiavu.

Cum'è un picciriddu hà assistitu à una scola di ballet è ottenequistà successi notevuli in questu campu, ma rifiutendu u cortese di un metru teatru famoso, Michelle era misu in disgraziatu è cù una carriera chì a ballerina avia avè accuse adiu. À u tempu, a Sister Mercier hè mortu.

Un ghjornu, u pezzu di Michelle, un farmacistiziu benestiziu è riccu, introducesi l'avvene futuru attore francese à u direttore chì pò piglià a zitella per filmi in a so film.

Finu à u 1963, hà starratu in filmi italiani è in inglesi è diventonu in queste paese, ma ella ùn hè micca cunnisciuta in casa. In u 1963, fù dumandatu à ghjucà un rollu importante in l'adattazione di a romanzu di Anna è Serge Golon "Angélica" è ella cuncerna, da quandu l'attrice in u mondu hè cunnisciutu solu in u rolu di Angelica, anche dopu chì hà ghjucatu in più di cinque pelle.



Ma ritornu à a vita persunale di Mercier, cusì, una zitella di 19 anni, hè amatu cù u so vechju è di pocu tempu vanu in casa, ma l'excentricità di u ghjovanu face chì Michelle fughja da ellu in Roma. Malgradu qualchì frustrazione in queste rilazione, a zitella stilla chjama è aspetta per u so amante quì, è Intantu ella hè invitatu à un auditu da u Shah d'Iran, induve u monarch a invita à casu, ma ella refuse.

Prestu Michelle durante u prussimu filmatu ricevi à cunnosce u so primu maritu, un Americanu, u sicondu assistente di u dirittore Andre Smaggi. Hà cagiunatu in quellu nantu à l'ochji è si detti completamente. A coppiu si maritò rápidamente, ma u so maritu abbandona a so mòglia per l'aiutu di un'altra film è surtite durante sei mesi.

Tuttu u tempu ùn ùn chjamassi a so bella donna, ùn ùn cunnosci micca ciò chì fate a prossimu, perchè chì Michelle hà a famiglia era in primu pianu, è Andre hà prima un travagliu. A ghjovana sposa accumenza in u pelle è guadagna soldi di decente, è ellu, da parte di u tempu cù quelli esame o l'altri tiempi, si lamintà chì ùn hè micca percivetatu, a so creatività ùn hè micca affirmata, è di sicuru, Michel, cum'è una donna decente calma , e ellu a manca.

Mercier è Smaggi hà riescita in un ritmu tantu duru, eventualmente ella cumencia à sustene u so maritu è ​​l'attrìccia venenu à l'opinione chì hè megliu per parte cun ellu è per u divorziu. Andre ùn hà micca vulutu abbandunà a donna chì u persone è u prucessu di divorziu durò parechji anni, l'attrenda hè stata senza un centesimu in u sacchetti, perchè u so maritu era ill by legislation (hè statu trattatu parechje volte in un hospital psichiatrico) è hà avutu in tutta tuttu stu periodu cuntenenu.

Dopu l'ora dopu Mercier (ghjucava in "Angélica"), si ritrova u so sicondu maritu, u rimera Claude Buriyo. Hè un famosu racer, hè cunnisciuta com'è attrenda, ma ùn hà micca dumandatu a vita persunale è dopu à 10 anni divutu divorziau u sicondu maritu (1974). Claude hà principiatu à invià l'successu di Mercier.

Michelle hè populari, cunnisciutu, in a dumanda, ma micca cuntentu. E avà, pare avvirtuttu, quandu a vita hè stata torna da tostu cù dui casu infrazziali è hà digià hà desesperatu di truvà u so solu unu, u destinu prisintà cù un terzu, veramente, maritu civile, Adrian, ùn anu mancu per casu.

Andrian era un ingineru riccu è pudia piglià bè cura, cusì cunquistau u core di a bellezza. Da u veneru avianu avutu dui figlioli, per i quali Michelle hà divinutu una mamma vera.

Per restituisce, l'attrìzia si sponde di vacanze è quellu chì si ritrova cun l'Adrian, chì hè dura à a fine di a so mòglia. Pasavanu u restu u penseru, è dopu chì Mercier hà trasfirutu cù u so amicu novu in Zurich è hà cuminciatu à vive cun ellu. Da quellu momentu hè dedicatu à una nova famiglia è ùn hà cessatu di prisintà in u filmu.

Sentì com'è una mamma è volia esse ella, ancu micca per i so zitelli. À fine u so tempu felice in una vita chì durò circa 14 anni hè ghjuntu, hè amatu è amori, hà tuttu ciò chì hè necessariu per a felicità. Adrian hà mortu da u cancer, è finu à a so ultima altagna a manu.

Tutti i so doni, è questu hè casa è autucratiche, a so prima ghjuridica rimesse è Michelle resta in u tagliu chjucu senza soldi cun corpu rotto è più impurtante - i figlioli di a mamma di Adrian setenu contr'à Mercier.

L'attrenda torna in Francia, hè offru à ghjucà à u teatru è cunformeghja. Una volta, hè in u dumanda, successu, ma cum'è sempre hè una.

À u tempu, si ncontra l'ammirazione, chì si metti à curàri, è, cum'è sempre, hè riccu è bello, hè un aristocratu talianu cun un bon pedigree. Michelle ùn pò micca rispundunu immediatamenti à ellu in ritornu, ma quandu accede, resta per u picculu - u so divorziu di a so prima moglie.

Mercier si movi versu l'Italia, si mette in a mansione di u so amante, ellu ufficialmenti representa a so a so futura muller nantu à l'eventiali suciale è tuttu hè stata excelente. Ma sta volta ùn hè micca finita felici.

U so cumpagnu ùn spende micca a so sposa è Mercier hà tornatu à Parighji. Hà intesa attunzà à u pelle, ancu investisce 3 milioni d'iri in a pubblicazione di libri, ma tutte e so impegni sò vain, chjarle cù a cummercializazione è à quarchi fini cunghjunghjenu, a famosa attrice francese vende l'accessori d'Angelica è l'accessori chì avà compru da studio.

Malgradu tutti i so averebbi, ùn hà micca spartu è cuntinueghja a vita è diventate a vita, anche in u profunnu hè infaittate, perchè a so vita ùn hà sappiutu un omu chì seria una attrice puderia esse a donna è a mamma di i so figlioli.