E tecnulugii muderni per l'appiecu di vitamini in cosmichi


A Cosmetologia hè sviluppata à un passu rapidu. Cusmetichi sò diventate più di una qualità, efficace e segura. L'ultime sviluppi di i scientisti sò destinati à arricchisce prudutti cosmichi cù vitamini. E tecnulugii muderni per l'usu di vitamini in cosmichi - u tema di a cunvirsu per l'oghje.

I vitamini più cumune in i cosmichi sò e vitamini C, E e K. In altitudine alta, anu sappiutu di fà a pelle, rinfriscanu u so culore, migliurà a cundizione di i vini. Questu hè un excelente example di l'interazione di a medicina è di cosmetologia. Cremessi cù vitamini C, E e K anu accuminzatu à più in i spiegatorii è di e cetemi. Questi sò u travagliu diferenutu di l'ingredienti di i prudutti cosichi da parechji anni. Anu adattati megliu à i bisogni di a pelle di una donna muderna in una metropole.

Vitamina C

Ancu si a vitamina C ùn hè un "invenzione" di a cosmetologia muderna, ma u pianu di sta vitamina in a cosmetologia hè stata ricentimenti. Ci hè una nova forma di vitamina C biologica attiva cù una stabilità assai più grande, quella hè resistenza à l'effetti destruzzione di l'ambienti. Ricorsu, l'assimiglia di vitamina C hè stata adupratu significativamente, ancu cù u sviluppu "corelli" speciale - molekuli simili à liposomi, chì ponenu a forma attiva di a vitamina di a pelle.

A vitamina C attiva hà parechji prupietà impurtanti necessarisi per l'elasticità pervinita, a coghju fatta è l'uniforme. Hè un potente antioxidante chì pruteghja contru dannu da i radicali liberi. Sta funzione hè particularmente utile per i persone chì vivenu in cità grandi, induve una quantità enorme di particuli assai dannui sò liberati sottu a influenza di i sustanzi chì sò.

Hà avè migliurà a furmazione di i proteoglicani è u colaggiu in tissuti - u tipu di prutezione chì sò rispunsevuli di elasticità è elasticità (a so diminuzione graduali cù età prumove a furmazione di cogholi). A migliurà a sìntesi di colağenu (cù a vitamina C) hè ancu influenzia à l'esèrcitu di vaghjime frutescenu è trarante. Questu hè particularmente impurtante per a prutezione di a coghju à vermiculate, è per tutti i tipi di pelle in i persone di più di 30 anni di età, cum'è una viulenza di a microcirculazione di a pelle hè unu di i ragiuni di l'avvelenamentu acceleratu.

A vitamina C hè un rolu impurtante in u sviluppu di u factor d'energia in u cursu di parechji prughjetti metacrugichi impurtanti di a pelle. L'effettu più veloce è più impurtante di e cosmichi cù a vitamina C hè a prima megliurà in u culore di pelle. A pelle torna tranquila è fresca.

L'imprese di l'estetica sò pruduzzioni cù vitamina C in forma di lotioni, creme, mascarelli (per l'usu di casa è usatu in salone di bellezza). Hè offrittu ancu un "trattamentu" speciale per a peddi sensitivi è esigenti cù diversi livelli di vitamina C. Questa vitamina hè ancu bonu perchè ùn provoca micca irritazione, hè digeribile da facilmente è ùn si sfalla micca sottu a influenza di u tempu, a temperatura o l'interaction cù l'acqua.

Vitamina E

Vitamina E hà cunnisciutu cambiatu in a tecnulugia muderna di supplementazione di vitamina. Rezamente hà diventatu assai più stabilu, megliu ubbligatu è travagliu megliu in quessi a generazioni di "generale". In a cumpusizioni di i cosmichi, a vitamina E hè ancu più efficau di càgliu farmacèutici convenale per ingestà. In ogni casu, attente à i so cuntenuti. Cù un pocu cuntenutu di vitamina E, i cosmetti sò casi inutilità. Inoltre, questa vitamina hè acquistata solu cù i grasi, chì devenu esse in a cumpusizioni di a droga. I grasi ancu in questu actu cumu l'antioxidanti. In ogni modu, un altu cuntenutu di vitamina E (circa 2%) permette di influenzà a influenza influenti in a pelle è agisce cum'è una "vitamina di a ghjuventù". Hè nutate chì tutti l'effetti pusitivi di a vitamina E nantu à a pelle ùn sò micca studiatu. U risultatu più impurtante di a so applicazione hè un incrementu in l'elasticità di a pelle. Ci hè assicutatu in pocu tempu è dura per un pezzu. Questa vitamina hè utilizata solu in a cosmetologia, ma ancu in a dermatulugia, cum'è additivu à i medicini.

Spessu, i cosmichi sò pruduciuti, in quale hè una combinazione di vitamini C e E. Questa simplicità hè particulare utili, cumu secondu sti vitamini sò perfettamenti assuluti è cumplementari l'accontu di l'altri. Prufessiunamenti clinicamente cunfirmati boni boni propietati sinergici di u so funziunamentu, ancu in un sistema artificiale tali cum'è emulsione cosmética.

Vitamina K

A nutizie in u mercatu di i cosmetti mudernu hè credi cù vitamina K. Questa vitamina ùn hè micca in una apertura, hè cunnisciuta per parechji anni per i so pruprietà utili. Simply put, hè un fattore in sanguinazione di u sangue propriu. A vitamina K hè u primu rimediu per a guariscenza di e ferite cù a disturbazione di a continuità di i vini è in generale per i prublemi cù i vini.

Per via di a ricerca in i ultimi anni, però, hè stata trovata chì a vitamina K pò esse attivata no solamente in u furu, ma ancu in a pelle. I scientisti ritenessi di sviluppà una nova ruta di l'amministrazione transdermale di a droga, chì hè sempre usata in u trattamentu di l'emorrazioni superficiali nantu à a pelle, u morbidae è l'asteriche vaskulari. Una furmula speciosa è stabile di vitamina K hè ben tolerata da a pelle è hà assorbita da questu. In questu forma, a vitamina C attiveghja i prucessi assuciati à u clotting sangue. Acceleranu significativamente a l'absorzione da a pelle dopu à u traumu è l'hemorrhagia, è ancu reduzze a tendenza à a furmazione di cicati sottu à l'ochji. Questu participeghja à a riabilitazione veloci di u corpu cù a cirugia faciulogica di a pelle è a cirurgia plastica. Edema è morbidi dopu à l'operazione passanu rapidamente, diventanu più ligne è menu penoso. Questa vitamina ancu prepares a pelle pè u trattamentu, postu chì a so prima applicazione reduce u so tempu d'assaig.

A vitamina K improvisa u tonu di a pelle, elimina vini dilated e venti pigmentati. Luce a pelle, danucatu cum'è u risultatu di l'intensa esposizione di u sole è di a contaminazione ambientale. Inoltre vitamina K hè adattatu per a cura di a pelle di i persone anzeddu cù vini di sangue e una alta propensità per puderà sculcessi è picuriti minuri. In u mercatu di cosmichi pè a pelle, propensu à reddening è a furmazione di l'asteriscini vascular, a vitamina K hè l'assicurata assuluta.

Vitamini in cosmichi - u principiu di l'azzioni

A vitamina C hè aduprata in toniques, cremes, mascaras e cosmichi speciali per a regenerazione di a pelle. Vitamina C e E (cunghjunghjini) sò usati principalmenti in crematori di iornu. Utilizare a cosmètica cù a vitamina C restaurate a pelle, tornendu a lisura è l'aspettu frescu. L'altu cuntenutu di a vitamina E (circa 2%) in prodotti cosichi garantanu u so effetti benefizièvuli nantu à a pelle. A vitamina C nutre a pelle, propensa à vermigliu è picurane minuri.

In casu di vitamina C, tuttu ùn hè micca cusì simplice. Questa vitamina hè assai difficiuta di mantena in a cumpusizioni di prudutti findi. Si disintegrazioni à a più minima influenze esterni, ùn hà micca assolitu u so destinazione finali. Cum'è a pesahremos durante a coccia, hè ancu perde in u pruduttu di cosmichi. L'aria è a lumera inattivate vitamina C. In più, essendu un componente insoluble in grassu, hè assai difficiule di penetrarà a pelle. Enormi facvisti in u campu di tecnulugii muderni per l'usu di vitamini in i cosmichi anu resolviu questi prublemi. A risurta fu truvata in a forma di una "coalition" di vitamini C e E. Ddochje di sti vitamini u travagliu, cumplementarii l'accontu di l'altri. Hè per quessa chì sò cusì necessariu per a peddi. Per spiegà stu metafòricamente, pudemu dì chì a vitamina E, cullendu nantu à e cell membranes of skin cells, spone un attaccu massivu di radicali libri, chì attaccanu à tutti i tessuti viventi. Dopu tanta lotta, a pelle precisa rienzione, postu chì i radicali liberi oxidanu, facenu débili è senza vita. U rolu di u regeneratore, rinforzendu a pelle, hè esattamente ciò chì vitamina C. Dopu un trattatu especial, a vitamina E pò travaglià attivamente. Cusì aghju fattu a nostra pelle ùn solu belle, ma ancu sana, libera da radichi dannui è influenzi ambientali.

A pelle sante, a ghjovenia si pruteghja da u prucessu oxidativu di i radicali liberi, grazzi à u sistema di interaczione di e vitamina C è E. Sfortunatamente, à l'età, questu mecanizazione cumencia à vintu. Per restituisce queste pèrdite è prutegge i cellulà da i danni à l'ambienti, assai creme (in più diurnu) sò suppliti cù un sistema di prutezzione vitiminu K. A vitamina K hè stata aduprata da parechji anni in medicina. Finu finu à pocu tempu, hè stata amministrata solu in i casi d'infezzione severa, per a accilarià a curativi di a pelle dopu à u traumatismu, è ancu da cirugia quirúrgica è plastica. Questa era l'unicu modu per marca questu, perchè era micca cridutu chì sta vitamina pò esse attivata solu in u furu. Avà un novu modu di sintetizà a vitamina K chì hà permessu di sviluppà u so usu in cosmetologia.