Miniatura Dachshund Dachshund

I cani di una razza di latti nunziunata dachshund sò stati creati à a fini di u 1890u. Hè cresce chì u sangue di razza chè cum'è schnauzer, dachshund di chianu curtituri, pinscher nanu, dandy-dinmont-terrier è Scotch-terrier si sò in i vini di sti ritimi.

Per a prima volta, l'infurmazioni nantu à a ripruduzzione di a razza di raccoli di filu hè citatu in u 1811 da u scrittore Dzierer Haring. Ellu descrigghia u danubbattu in quantu à leghje cù i so legati è curtite cù l'spezia di pelusa.

Nta mezzu di u XIX seculu, i tassu eranu assai populari è eranu raghjunati senza piglià à cuntà varietà di u tipu di tela di lana. L'articuli è dachshunds aparicenu cun u risultatu di cruciate di u ghjacumu cù a lana curta cù i cani chì anu una tappa di lana fina.

A maiò parte di e razzi, attravirsatu cù un dachshund à aduprà un dachshund di lanzo, avia un propiu decorativu. Dachshunds ricivuti da travagliu, persu u gustu persicu è l'abilità di scaccià una voce mentre perseguianu a preda. Finu à quì, in a razza di ghjacunidi di furunu, ci sò cani silenziu cù un incruciutu forte.

Tipu di ncan dachshund tintu

U latinu di latte hè un canu allargatu, squattiu, ma cumplicu, cù pècuri, cun una musculatura perfetta, una bella capu è l'ochji intelligenti. Hè assai plastica è mobile, inveci di a presenza di peri curtite.

A circunfirenza di u pettu di un dwarch dachshund à l'età di l'adultu devia esse da 30 à 35 centimetri, u pesu ùn deve esse micca 9 kilogrammi.

I cani di sta razza anu un capu allungatu, quandu si vedanu da u prufilu è da l'altru, senza un capu puntitu, annunziendu finu à u nasu. Arcati superciliari deve esse chjaramente chjaru. U cartilagine è a spinu di u nasu sò stritti è longu. U cranu hè spargugliu, volte in una volta pocu rive di u nasu. A transizione da u testa à u caprettu ùn hè micca spressu tutta, solu un ligne marcatu. U nasu grande, ben sviluppatu. Muzzle - apertura massiva, longa è larga.

Lips - appughjatu à appuntamentu è bè cù a mandibula. Jaws forte, ben sviluppatu. Oye ovale, brillanti, medium in size, assai pianificate. Ùn avete micca un amicu piacevule è energizianu. U culore di l'ochji pò esse chjucu moru-marronu è marrone-marroni, è marroni foscoli (inustate di u culore di pilatu). Ci hè stati dachshunds cun l'ochji bianchi o blanchesi (cusì chjamati perle o pesci). Questu ùn hè micca desideratu, ma u difettu ùn hè micca cunsideratu. Eghjuli sò longu, micca plegati, setti altimi, micca avanzati. A forma hè volta, micca stretta è micca signalata. Sufficientemente mobili, i frontii di fronte adatti vicinu à i pochette. U collu duverebbe musculatu è longu, seguite ghjunghje è chjude.

L'extremités du dachshund sò assai forti, musculari, cù l'angulosi pronunzinati di l'articulation. I peri strani è duminii si movenu parallelamenti à l'altri.

A cuda anu da mantene bassa ridutta, armonii cuntinuà a cussu di u spinu.

A attenzione particulari à assessà i cani hè datu à a prisenza di una muzzica propria è rigidità di a lana.

Li tassi di movimentu sò definiti cum'è lasciatu, espunenti è energeticu, cun un pesu scunfante di levantà un pezzu di maghju di u prigione di u fronte è un forti fugliale di a traseira. Gait duverà l'impressione di ligerezza è elasticità.

In i varietà di i cani, u culore di u senato salvettu (murugia o lupu) chì varieghja da a luce à u bughju, predomina. Inoltre, u danucanu nano hè di un mondu culore - culori rossu-giallu, rossu è biancu pallidu. Ci aghjunghjenu i capelli neri. Da più preferente un color puro, è u russu hè cunsideratu u più preziosu. I cani chì anu una mezchemu significativu o picculu di i capeddi nerati sò cunsiderate un solu culore. U culore biancu hè cunsideratu indesevule, ma petite stampate biancu à u cane sò micca iniquitate. U culore di u nasu è l'arraggiula averebbe nìuru. Hè permessu, ma micca desideratu, hè un corpuscule.

Dachshunds di dui corsi sò abbastanza spessu: u culore principe hè nìuru, scuru o marrone, sopra à l'ochji, in i labbra e di l'u fiancu di u caprettu, in u fronte di u pettu, nant'à i lati interni è di i lati di i peri, nantu à i pane è a parti inferma di a cuda, in a parti interna di e - culori rossu-marroni o fawn. In u culore di u duulettu di u nasu è l'arraggiri, i cani negra sò culuriti neri, culuri marroni. U biancu hè u listessu coloru cum'è un colore monocromu ùn sia micca nicissariu, anche chjuche u prugettu biancu ùn scrive micca u ghjacaru.

Ci hè stati dachshunds cun culore di marmu o tigre. In i marroni di u ghjacatevi, u culore principe deve sempre hè foscu (rossu, grisu o nìuru). Ogni puntualità in beige o grisa chjucu di tagliu chjamatu sò dispresibuli (spots enormi ùn sò micca benvenuti). I culori anu da esse uniformi, senza prevalenza. U culore di u tigru dachshund pò esse fawn o rossu cù tigriginy scuru. U culore di uva è i lichbii di u nasu sò u listessu chì in animali monocromi è bianchi, ma u culu di foglie seques hè ancu pussibule.

U caratteru di u dwarf coarse dachshund

I cani di sta razza sò distinti per amicificazione è temperamentu equilibratu. Dachshund nervoso è aggressivu sò una rariella.

Nannicani di ghjacatini, sicondu i sperimenti, sò senza mancanza di mancuni cundizzioni prisenti in i so parenti curtite. Ùn sò micca fi furmiculi, micca raspià, micca resentful.

Questu hè u perfettu cane per una persona sola o per una famiglia cù i zitelli. Hè assai facilità per attache à i patroni è tollerà a "pestering" di i zitelli. A natura, stu cani nano hè più piace cum'è terrieru d'un dachshund.

U ghjornu di i ghjacuni sò assai affezionati di i ghjuculi divertenti è u tentativu, ma avete bisognu di vigilà currettamente chì ùn cadunu micca in altizza, cum'è a spine di u ghjacumu hè propriu di traumu.

In u moulting, hè dispunibule per taglià l'articulu di lattice dachshunds di filari, chì furnisce guvernà casi assuluta di u capeddu nantu à u mobili è in u pianoforte in l'appartamentu.