Mite nantu à l'implante per mammoplastia

A data, hè diventatu assai in a dumanda, è da questa è a so chiamata mammoplastia, in altri termini, a correzione di u voluminu è a forma di i pene (glanduli mamarii) cù l'aiutu di l'implanti. Forsi, questa hè una di e tecniche più prublemi in a cirugia plastica. U primu, u traumaticu operattivu hè insignificante, è i tracci di l'interventu sò micca cumpetibuli osso. Siconda, dopu a cirurgia, u pettu pari una perfetta è perfetta. È in terzu, u risultatu hè visibule da alte, chì significa - scurdate di l'aspettattivi pesanti.


Tuttavia, ùn importa ciò ch'ella hè attente dinò l'operazione, ma assai donne incantate è ancu teme trattà. Per una banda, pareanu vulete aghjustà u so senu, è da l'altru, sò disprezzamente teme di e consiguenzi dopu. A megghiu modu di sesta questa materia hè di scupertu a so informazioni quantu pussibuli cun ellu. Eccu, sò quì parechji cuncretizzioni supra questa mena.

U primu mitu dice chì l'endoprostèticu di u mussu causa e malatie in ongichi, i.e. cancer. In ogni modu, assai studii nti sta spaziu hanu amu chì a mammapista ùn anu micca influenzia à a ocurrence di u cancer in donne. Questu hè cunfirmatu da parechji istituti di ricerca, cumpresu l'espertu mundiali ROA (dipartimentu di cuntrollu di a qualità di medicini è prudutti di i prudutti in i Stati Uniti). In attu, anu annullatu a prublemi di l'impiegazione di silicuni.

U second mitu dice chì dopu un certu tempu, l'implante ci vole à cambià. Questu hè micca veru, perchè elli si deve esse cambiatu solu se a prutesia hè stata danada, chì in principiu hè impussibile per una forza incredibile. Per esempiu, l'implante mudernu anu un forte cunchju multitùtule, chì sopra stinendu à 600 kg.

Ben, u terzu mitu insiste à l'incapacità à a taccione (alimentazione) di u pene endoprotesi. L'operazione si porta à travagliu cù l'accessu subamirie è l'aiutu (fasciate sottu à u pettu), è per consensu, i tessuti di a glutena ùn sò micca feritati in ogni modu è ùn sò micca danati, chì significanu chì tuttu questu ùn hà micca effetti nant'à a capacità à u lactatu. Solu ponu assicurà chì a prutesia si pò causà lactostasi (stazzia di lattice) durante l'impiegazione à u cuncettu nipple-areolar, ma ùn sò micca stati statìstichi è evidenza convincingu di questi casi à a data.

Finalmente, assai donne teme di u risicu di i cumplicabbili postunatorii. Boccelli chjudi in a zona di spina, senza dubbitu, saranu, ma questu hè una cirurgia, è cusì, cum'è un cut à u dete, piglia pocu tempu per a ferita per salute. In rarus cases, l'usu di e so infizie protettiche ponu accade, chì succede per a violazioni di regule antisettiche durante a cirugia o per causa di infizzioni in u corpu di u paci.

Cusì, caru dami, scurdate i vostri preghjudizi è e teme infundate. Se trova u to pettu indigno di admirazione è vede solu un modu per migliurà, po attu, è raghjunghjenu u risultatu. Ma ricurdativi, prima di tombu nantu à a tabella di operazione, sceglie a talla di l'impiante chì si cuncepisce u vostru corpu, è micca quellu chì vo vulete, questu hè diventatu una guarantiscia è guarantisci chì mai avarà mai avellu perchè.