Trattamentu di stonghi, medicina tradiziunale

Ramente ghjunghjenu una donna chì ùn cunnosci micca a sensazione ardenti "sottu a cucchia", chì ghjova in generale dopu à manghjà. Stemma pò esse sò regularmente è una volta, ma in ogni casu, sti sintomi avè bisognu d'intervenzione è sò spegate. Cause da stigrau pò esse malatii di u viaghju gastrointestinali, espirienzi nervi, u gravidenza, è e corsi abbastanti. Pudete cuntribuisce à l'arricani chì ponu nurmalizà l'acidità di u stomacu, rinfurzà a chiavi di u stomacu è l'esòfuru, in modu cusì cumportamentu propiu durante e dopu à pranzi. U trattamentu di l'ardori, a medicina tradiziunale, amparà da sta pubblicazione.

Prima di applicà alcuni di sti metudi di medicina tradiziunale, deveru definite à u duttore, perchè cusì u corpu ci duna un signu chì cun ellu ùn tuttu hè in modu.

Mezi per stonghi
1. A manera più faciule hè di vìviri carbonicu è acqua. Piglia rapidamente destroi l'azzurramentu è per un pezzu assai longu di u tempu vi sarvà salvatu da sensazioni desaggianti.
2. Fulgheri fossi freschi sò masticatu è inghjuliati - l'ardormu avà subitu.
3. Per liberà l'ardori, avemu tomba un picculu pezzu di risidenza di l'aiutu è aghju, aghju avutu l'acqua. Stu mètudu hè bonu per quelli chì vive fora di a cità.
4 In prima ghjornu, avemu manghjatu un sorrel horse little - hè una bona manera di ridgghia di l'ardori.
5. Usendu soda di furmagliu ordinariu, pudete apicultori rapidamenti a stizza. Dilute un pocu di soda in un vetru di acqua fervente calata è fate edifizzione da sta muzzica, fate 2 o 3 piccule sips à un minutu. Beiemu tuttu prima di l'acqua rifredda. Sò raghjunghje cù u ghjocu àvulu àvitatu, è da prontùficu passà stonacci.
6. Duranti l'azzurramentu, pigliate una sciuta ordinariu, stufa nantu à una padedda di focu durante 30 minuti è pigliate una ora prima di manghjarè una cullizzioni di sopra 3 volte à u ghjornu. O inveci di tè, femu una margarita.
7 U buchju, si à u lunche è à a sera à 1 ora prima di un manghjà oghje u ghjornu à 1/2 cullenella.
8 In a mattina, à lunch è à a sera una ora prima di un lunchimu cunsumemu a mità di una cuccagna di u meli.

Charges da stonghi
5 grammi di San Giovanni, 20 grammi di foglie pianini, 5 grammi di inflorescenza di camomila. Mesturà a mistura cun acqua fervente, insistiu è piglià 1 spoonada 3 volte à u ghjornu.

Piglià u stessu numaru di marshweed, marshmallow è grass di St. John's Wort. Mesturge, pigliate 3 cullenade di a mistura, insistemu à 2 ore in un litru di acqua fogera, filtràmosu. Cerveza 1/2 tazza di 4 o 5 volte à u ghjornu, questu riservu aiutà cù u dolore di stomacu è a stonchezza.

U zuccu di patate prima hè efficace. Hè bè per a sordenza è hè un rimediu preventivattivu per gastritis crònica. 4 volte à ghjornu, biarà da 15 o 20 minuti prima di manghjà, 1/4 tazza di zucchero. Doppu doppu 2 o 3 simane di stonghi, ùn dettiru senza travaglià. U cursu di trattamentu pò esse stati vendu, o pudete cuntinuà. Bèchemi u ghjocu 2 volte di ghjornu.

Eva di lignu
Povemu l'ochju biancu in un morteiro o in un macinacciu di cafè. Sì l'ova sò compri ind'è a tenda, pregiunate u scodiu in u fornu. Se l'acidità di u stomacu hè adupratu, da a 1/2 ciudella di pezziu avemu da l'acqua, è si sdrughje, poi mischianu 1 vetru d'acqua cù una cullizzioni di meli, 1 cullenada d'aromu o zucca d'oliu di limonu è pigliate prima o dopu à manghjà, 2 volte à ghjornu.

Capicorsu cù zuccaru - un solu rimediu solu per a sordi
Fracchemu a cipolla nantu à un grossu fedele è aghjunghje u focu in una ratio di 1: 1 cù u zuccheru. Avemu aspittatu finu à chì oghje dissolve, piglià un stomacu vacu 1 settimonata di a mistura o duie ore dopu di manghjà. Hè sta manera chì vi pò esse liberatu di stonghi.

Tintura di stonghi
Pi evitari l'azzurramentu, beatu 30 grammi di tintura specialu à ogni ghjornu, prima di u pranzu. Preparate a tintura comu segui: i razzi finamente chiminati di u vinu russu transduce i geniculate è insistite 3 settimani. Ai aiuta cù a sistezza persistente, è migliurà a cundizione generale di u corpu. Cù eccume persistente chì salvà a cendra di u berva. Pigliemu da 1/2 cullaretta una volta di ghjornu, lavatu cun acqua. E un modu più di stimu hè una infuzione di Dubrovnik purpure. Ci hè adattatu per tutte e parte di a pianta, ma avutu bisognu di prisentà durante u longu. 4 cullen di teppa di materia prima, chì deve esse seccu è di terra, pour un vetru d'acqua furiu, insistiu, strain. Infermione di una bacia durante u ghjornu.

Uva di a sorda
Avemu da manghjatu u banditu d'altru sanu à marrone scuru, interpretà, sift. Pigliemu à a punta di u cuteddu 3 o 4 volte per ghjornu. Stemma passà.

Nuvole per stimu
Stemma avarà da aiutà à scancercate i casgiuni.

Rè di a medicina tradiziunale
Eterde per stimu
Preparate a cullezzione d'erbe. Per fà questu, piglià: donnik - 100 grammi, menta - 75 gramma, St. John's wort -75 grammi. Tuttu u mischju è pigliate 3 cullenade di u cullezzione, à a sera, a maghju tombuleghja in u termu è fate mette cù 3 cups d'acqua fogera. A matina, l'infuzione hè filtrata è divisa in 4 parte, piglià una ora prima di pranzi.

Acorns da stonglione
Moughjemu a ghjanda è a 3 ghjorni à ghjornu, manghemu una culloca di pezza, l'avemu da bevià cù latti in caldu.

Una maravigliosa col·lezione di stonghi
Dumenimu: un paraplued umbrella -75 grammi, peppermint - 100 grammi, St John's wort inchatu di -100 grammi. Mettite è pigliate 2 cullizzioni di u cullezzione, à a sera, a maghju tombemu in un termu è pour 2 cups d'acqua fogera. A matina dopu avè strainamentu. Pigliemu 100 grammi 4 volte di ghjornu.

Avena - un solu rimediu solu per a sordi
1. Pigliate l'oleini di scuru, rinfriscenu a pezza, secca. Tutti i matini dopu per un mese nantu à un stomacu vacu averemu 13 grammi di civitte, finu à chì ùn hè micca palla in bocca. Spitu è ​​2 o 3 ore ùn mancianu.
2. Pigliate 3 cullenade di cogghiunati da ave, fremenu acqua calenta à 1 tazza è abbiamo per a notte, stitchate in a mattina, struisce è biere in un stomacu vacu, è dopu manghjate i purcelli, aghjunghje una crema agrume o u latte, è cusì 2 giorni, da questu fate un scontru per 2 simane è novu. Questu modu vi scurdate di stonghi.

Chjesa alleva l 'acidù
Ogni annu per 5 o 10 minuti prima di dorme lentamente manghja una foglia di cole. In più di ridivà di l'ardori, l'inghjulinu è a fermentazioni in sti sparanu, u sognu serà restituita.

Trattamentu di stigghiu:
1. Tintatura di sole propiu in vodka o alcoolu - 5 o 10 drops (per 1 settimana di acqua). Avemu usatu 3 o 5 volte un ghjornu. Stu effetti hè una tintura di u radiu rosatu per 5 o 10 drops 1 o 2 volte à u ghjornu.
2. 1 spinafu di una farina di un beetle d'oru di centu coriu cù un vetru d'acqua calza è cocilu nantu à u focu pocu duranti 15 minuti. Strain and take 30 minutes before eating 1/4 cup.
3. In u mumentu di u te spessu, avemu a cuminzazioni di a mugna di limonu è a chamomile. Melissa aiutà aiutu cù a sguaiata causata da u stress.
4. Aghjeu 3 o 4 piuaghli di chischi secchi o freschi (chischi secchi prubilmente in l'acqua).

Infusioni di stonghi
Sì avete suffrutu di stonghi, pigliate 3 o 5 chischi bianchi è brutti. Sì a prima volta ùn sia micca aiutu, u piuvitu 3 o 5 volte à u ghjornu.
1. L' scorchera di u beduva bianca in a forma di frascaru hè stata presa da stenza d'urigine. 1/2 cullarone di questa frasca per 1 recepzione, avemu lavatu cun acqua cu calda.
2. A ràdica di u giallu giulianu in a forma di una tintura o infuzione hè presa internamente cù stigma persistente è una disturbazione di l'attività di u viaghju gastrointestinali. Per fà una infuzione, piglià una culletta spiegata di e radichi, insistemu à 2 ore à un vetru di pezzu di fogghiu è di bè prima di pranziari 1 o 2 spina riunioni infusione 3 o 4 volte à u ghjornu.
3. U rizoma di ghjudiziu medicinali à a forma di infuzione hè stata tuttata internamente per a nausea, stonchezza, un sensu di piscia in u stomacu. Per preparà a infuzione, pigliatelli 1 cullenada di rhizomi machinati, insistemu à 2 o 3 ori o una nuttata in una vittura d'acqua fogara è pigliate 2 o 3 coperchio d'infusion.
4. Quelli da u carcane di u caracane in u furmatu di l'infuzione sò stati purtate per a dolore di stima, stonghi, malatii di u fianu. Pigliate 1 o 2 cullizzioni di materia prima, insistemu à 1 o 2 ora in un vetru di acqua fussina è pigliate 3 o 4 volte à u ghjornu prima di pranzi, 1 o 2 cullizzioni di infuzione.
5. U carbugnu in pienu di u chioppu neru (osokorya) hè stata cun l'espasmo di u stomacu, a chlorosi, nausea, stonchezza. Pigliemu 1/2 cullenella di pezu per accolta, avemu travagliatu acqua caldera.
6. Frutta di anacità olfata in a forma di pulee o infuzione, pigliate nentru à stuccatura, flatulenza è nausea. Pigliate 2 o 3 cullen di teppa di frutti triturati, insistemu à 2 o 3 ora in un vittura d'acqua fogara è ripiglià 2 o 3 insalati d'infuzione 4 o 5 giorni à ghjornu. U polludu di frutti pò piglià 2 o 3 grammi (à a punta di u cuteddu), lavate cun acqua fervente durata da stonzza.
7. L' acitu di sidru di pumabu in forma di una risuluzione hè presa internamente per stuccatura, anche quandu hè un problema da acidezza in u stomacu. Pigliate una cullizzioni di l'acitu, stirate cù 1/2 tazza di acqua foglia di calore è pigliate un zoccu.

Avà sapemu cumu cù l'aiutu di ricetti di medicina tradiziunale pudete curà l'ardori. Esperemu chì e ricette vi pò aiutà, ma cunsultate à u vostru duttore prima.