Miti nantu à i misgi è i cani

Pensemu chì sapemu di tuttu ciò chì tocca i nostri animali di quattru pattini. In ogni casu, infatti, assai di a nostra cunniscenza di elle hè solu mitu è ​​cuncepções. Chì ghjè necessariu di sapè i patroni cù i nostri fratelli in modu per ùn cumprà megliu di i misgi è i cani, ma per prutene l'astu di cuncorreglie cuncreglie nantu à i so cumpurtamentu, perchè a mantene a so salute? Dispremu l'estereotipi più cumuni.
Mite 1. Prima di pudè sterilà un gattu o un cane, deve detteli almenu una volta per dà nascita .
Parechji di quelli chì sò cusì raghjunamentu sò guidati da i cunzidirazioni di l'umanismu. Intantu, l'animali ùn pruducanu micca di fubbe conscientemente - u so instinctivu maternu hè solu duvutu à l'hormone. I gatti è i cani sò steriliti più altu à 6-8 mesi dopu à a pubertà. Pudete fà esse operatu direttamente in estru, o durante un periodu di reste. Per un mètudu, per una banda, hè più faciule per fà quessa in estrus, perchè in questu tempu i ligamenti è i tessuti sò l'elasticu più elàsticu. In ogni casu, in u casu di i cani di razzi raciuni, ci hè risicu di purgà. Dunque, a sterilizazione prima è immediatamente dopu a sterilizazione serà ottimali.

U mitu 2. Per sapè quantu un ghjattu di gattu o di cani in termu di l'anni umani, deverete per multiplicà a so vera età per sette.
Si seguite questa teoria, a pubertà in cuddana è mustached solu duverà dui anni. Ma in fattu sò crescenu assai prima. Allora, a maiò parte di i misgi chì ùn sò micca volta un annu (in a traduzzione per "età umana" - set anni) sò digià capaci di pruvene. In quantu à i cani, a maturazione di a so maturità dipende da a razza: per esempiu, a Chihuahua diventenu "uncitti" è "aunts" cuminciati cum'è 10-12 mesi, mentri chì i pastori sò solu trè anni.

Miti 3. Ùn pudete micca mantene un gattu è un cane in una casa - ùn ponu micca tollerà l'altru .
À u cuntrariu, sò generalmente benessiri. L'opzione ideale - per piglià solu dui petite fette quattro: un gattu è un cucciolo. Allora, sicondu l'esperimenti, l'animali fanu tutte sferenze: ghjucà è manghja da un catu cumuni - in una parolla, cumportanu cum'è membri di una famiglia, è micca cum'è inimitanti. In ogni casu, a maiò parte di i pussibuli decide di cumprà una seconda mascota quandu quì ghjè una sola. I animali ereti inevitivi, ancu un cane cù un catu di sessu diversu pò guveru, soprattuttu se u sicondu animalu hè stintatu in la casa da un zitellu. A primu reunione deve esse pulita, l'animali deve esse ricordati l'olfattu di un novu vicinu, avvicinau. Ùn puderebbe forze forze, impunite una petite per l'altre - l 'animali pò rendu avè negativamente è ancu cummatti. Di solitu, se u primu animali hè un cane, poi hè utilizatu per un principiante più faciule è più veloce di un gattu. Ella cumencia à aghjò a cuda, cusì chì mostra a so simpatia. A manifestazioni ghjucatu di i sentimenti à i misgi hè pocu cumuni. Sì un fustu ùn si pò cumpurtaghju aggressivement, u cane ùn hè micca sguardi è ùn tocca à a panza, hè digià bè. Cusì, un ghjornu, certamenti avaranu l'amici. Prima hè impurtante prestu più attente à a petre chì vi porta in casa più longu, per quellu chì ùn si ne sentu micca abbannunatu è abbandunatu è micca cun ghjilosu di u "novu". E dopu, dopu un pocu tempu, pruvate a cura è dà l'amori à l'amichi di quattru pede.

Miti 4. U megliu alimentariu è bè ghjorni per i cani sò osse .
Nè u cucciu, nè un adulti, i duttori veterinari recomendarle l'ossidazioni, è soprattuttu i tubulari - cù i so arme afdati ponu puderà facilmente l'organi interni di a vostra mascota di quattru pattini. Inoltre, qualcume bone pritenessi i renti di l'animali. Ma un grande muscolu (femur) serve com'è ghjucju per u ghjinuu, si trova un cuntenutu è in u stessu tempu furtificeghja è sviluppa i musculi masticari di l'animali.

U mitu 5. U ghjattu di un ghjornu chì hè felice .
Micca sempre! Sicondu i biologici, inizialmenti l'abilità di pubblicà i so ronroneo era necessariu per i gattini per informà à a mamma-cat chì sò doing well. Un gatucci pò ralentisce dui ghjorni da a nascita. Quandu u gattu crece, cambia a funzione ruscatura. Succe chì i misgi chì ronronghenu micca solu quandu viaghjanu piacè, ma ancu quandu scantatu o micca, è ancu quandu allargò. Oghje, i misgi emulanu sonu murmugnu prima di una morti imminenti. Sta risidenza finali hè spiegata da l'excitazione estrema o pò esse un sensu d'euforia - una cundizione chì era stata in i persone chì sò in morte. Specialista chì anu studiatu l'abitudini di i misgi dici chì l'animali stimulanti di l'animali di l'animali di pelle scansa per un'esistenza forte per appughjate è distrainu, cum'è quelle parechji murmutulavanu sutta sottu à u nasu quandu sò nervi.

Mite 6. U più grossu è più grande u cat, più bella hè . In fattu, a bellezza di l'animali hè determinatu, prima di tuttu, da a so salute. È a pienezza hè una strada vicinu à l'obesità è a maiò malatia di u cori è i vini, a diabetes, stinziazioni permanente, etc. Determina se a vostra mascota hè addicted to excess weight. Pruvate tuccà a so spina di l'abdomen di l'abdomen, chì si trova trà i peri traspremessi - com'è regula, quì cresce l'accontu di a depositu di l'excrementu grassu. Eppuru, s'ellu hà cambiatu à i costelli, è u corpu di un amareddu cusì accuminciau a trasfurmà in una bola, avete da guadavvi à tutti i campane è eradicate u prublema. A strada, in l'Inghilterra, a lege nantu à a prutezzione di l'animali prupone un punizioni per i patroni di i gatti obèse è i misgi: i viaghjatori sò amminati cun una prohibizione di più mantenimentu di l'animali, una fine di 10 mila lira o ancu prigione per cinquanta cinq.

U mitu 7. Un nasu caldu in un animali hè un signu di una malatìa.
Ma questu hè un mitu famosu assai cumprendi trà i patroni animali. Per via di a ignuranza, i pussibuli sò tormentati è affettati da a so petite. Pigliani spessu pane à u veterinari. Ma s'ellu u ghjocu hè u nostru pugnu cume, u probabilmente chjucu, ùn hà rinunziatu quandu - quandu l'animale hè dormitu, a temperatura di a punta di u nasu s'incerzò un pozzu. Ma si u nasu ùn hè micca solu caldi, ma seccu, o un capruplante biancu o crosta nantu à questu, è ancu più cusì, se tuttu ciò chì succidia contru u sfondate di i cambiamenti di cumpurtamentu (l'animali ùn mancianu, ùn vò micca, ùn ghjucule micca, etc.), questu hè digià dighjà un ragiuni seriu per vede ancu à u duttore.

Myth 8. I cani sò vista nìuru è biancu .
Questa affirmazione hè micca cumpletta! Esperimenti recenti hanu amu chì i cani vidinu u mondu cumu culurata. L'unicu ciò chì vidu hè ancu un pocu diffirenti di quantu ci sò cun voi. Tuttu à causa di u fattu chì l'ochju di u cane cuntene un numaru più chjuchju di pignotti (celluli di rispunsibilità di u culore). In particulare, ùn anu micca pani chì captivanu un tintu tintu, ma ci sò quelli chì vi permettenu vede i culori blu, gialli è gialli. I cunti di cani sò diffirenti di l'umani è in a struttura, perchè i nostri fratelli ùn ponu micca distinguishà, per esempiu, u culore verdu è culore rinu. È u colore chì vemu cum'è u culore di l'onda mare, u cane pò esse ripresentatu cum'è biancu. Ma compara à un omu tene assai più grisu è vedenu più in u bughju.