U primu tenda di moda islamica in Londra hè stata aperta

Un segmentu ghjovanu è crescente di u mercatu di moda, cunnisciutu da ropa modesta, hè issa rapprisintata in una di e capitale europee più grande - A Londra aperta a prima boutique d'Aab, chì pruduce vesti per i musulmani. Una magazzina di pezzi di lussu, chì principia a so attività in a parti orientali di a capitale britannica, u primu ghjornu hà più visitatu di 2 000 possittanti visitori.

In l'assortiment di u novu boutique - i cosevuli principali di u vestitori di a donna musulmana: i chjavi di u hijab, vestiti d'abayi, è ancu jilbaba - appartamenti all-robed, chì cubanu completamente u corpu. Inoltre, i donne Musulmani di a moda pò cumprà ghjuvelli, hairpins, diversi accessori è sacchetti. U prezzu mediu di una bufone di sita tradiziunali in una nova magazzina hè $ 60.

A AAB trademark hè stata fundata in u 2007 da Nazmin Alim. In i anni venite, hà prubilizatu à apre a salute in tutti i cità più grandi in Indonésia, Malasia è u Mediu Oriente. Comu pratica vi mostra chì l'Europa ùn hà micca micca cunsideratu, u numaru di musulmani in a pupulazione hè sempre crescente. Oghje ghjornu, a rotazione annuali di u mercatu di modesta indumentu in u RU hè casi $ 150 millioni.