U rolu di ghjocu in u sviluppu di u zitelli

Ùn ci hè micca una norma definita nantu à quantu tempu un zitellu debe toccu nantu à ellu stessu è quantu in un squadra. U ghjocu hè l'attivazione principale di ogni zitellu. In listessu modu cum'è per una persona adulta, u travagliu è a classi in l'attività di divertimentu favuritu. È cumu tutte l'adulti anu u so preferenza in quantu tempu per dedicà à questa o questa occupazione, fate cù l'un omu o un unu, è i zitelli intesamente elettu una forma di ghjocata chì hè vicinu à elli à u mumentu. Compátalo con los demás, hazte play a certain way, of course, vale la pena. Inoltre, questu ùn significa micca cura micca à i zitelli chì u zitellu prefisce, cumu si juvenile. U ghjocu hè una occupazione seria assai seria è e so forme ùn deveru micca solu nantu à a natura di u zitellu, ma l'attività di jocu stessu pò influene direttamente a furmazione. Per mezu di u ghjocu, una petite persone sviluppa a so parsunalità, abilità manifesta, unu pò ancu esse cumu chì e quandu u zitellu tocca influenza direttamente a so vita adulta adulta. Allora i ghjoculi di i zitelli deve esse prestu una cura particulari. Ogni ghjocu hà u so tempu
"Hè assai sociable!" Ùn hè ancu a meza annu, ma sempre à i so altri figlioli, piace à ghjucà cun elli ". Se i genitori parranu di un zitellu zafranu, u probabili anu sviluppatu. Un zitellu di circa 2,5-3 anni ùn hè micca capacitu per ghjucà cù i so pari. Hè, per suprattuttu, pò esse interessatu in altri figlioli è i so ghjucati, ma chjamanu un ghjocu in u sensu postu ùn pò micca, perchè ùn ci hè micca una cumunicazione attiva. I partiti di u zitellu à 1.5-2 anni pò esse chjamatu spuntaniu, questu, tocca à quale a stu puntu à u tempu attrae l'attenzione. Hè per quessa chì i zitelli à questa età creanu un tararu tutta versu ellu stessu: avendu pigliatu un ghjucatu è ghjucatu cun ella un pocu, ellu cambia in seguitamente a so attenzione à un altru ughjettu chì hà piacevule. À a stessa età, un zitellu pudarà osservà (ma ancu per pocu) dopu à i ghjoculi di l'altri. Da dui à trè anni, i zitelli sò più attiati à i ghjoculi solu cù ghjoculi o di i prugrammi paralleli, quandu u zitellu ghjè cun ellu stessu, ma vicinu à l'altri figlioli. Questu hè specialmente evidenti in u gruppu di kindergarten o in u duminiu. Tutte e cose sò custruendu quarchi cosa in u so propiu, ogni in u so "situ". A volte, i zitelli sò crucifiate è ovviamente interfereu cù l'altri, ma hè micca cusè faciule solu per piglià u zitellu à l'altra parte di a corte. Unu serà interessanti quì. Per fà tutti i ghjorni together ("Agghjunghjeghji tutti i carichi è custruiscenu un grande garaje) ùn hè micca esse faciule solu, in questu casu, l'adultu stessu deve intrutu in u ghjocu è eseguisce u prucessu". À questa età, i zitelli ùn sanu micca a negoziari, stabilinu e regule, stabilinu contactà forte In un ghjocu parallelu sò solu apprendu tutti questi cose.

Una nova etapa in u sviluppu di i ghjoculi per i zitelli hè un jocu cunnessu. Sta scena generalmente accumincia doppu trè anni. Intra li figghi ci hè un scambiu di ghjoculi, si dìssenu l'altru di u so ghjocu, per un pocu tempu venenu in opera, organizatu da l'altru, ma a razza generale è certi reguli. Ogni zitellu piace cum'è vede. È dopu à 4 anni, ci sò capacità di ghjocu colectivo. Quandu i figlioli pòbbenu riunite in un gruppu è stabilisce certu regule per u ghjocu, seguitate i so miri è fassi cù a storia. Tali gruppi di ghjochi pò esse qualche - sportu, cugnitivi, rollu, ma in qualchissia ci hè una interaczione è un iniziu cullittivu. Per scopu di ottene un risultu cumuni, ogni zitellu deve nuddu moddu. E questu, induve, hè digià un successu significativu. Tutti i partiti precevani sò stati. Sicondu a situazione, l'animu di u zitellu pò volte torna.
Valurte principale
I parechji casi ùn si lamentanu è ùn penseru micca se u so figliolu cercanu à ghjucà solu cù l'altri figlioli è ùn pudemu micca spent time restanti solu. L'attività, a sociabilità sò cunsiderate qualità chì assicura un successu in a vita, perchè i figlioli sociables sempre causanu gioia. "Ùn hè impurtante induve hè ellu, hà in seguitu avà amici, pò assicurà immediatamente cun quarchi cosa" "Un tali intelligente, parlante, anche à i so sei cunnosci quandu u ciò chì dicenu", dicenu adulti. Sì, sò i ghjoculi cumuni chì sviluppanu e cumpetenze di cumunicazione in una varietà di situazione, a capacità di planificà i so cumpurtamentu. Ancu sse cundizione di a cumunicazione interpunentale hè ancu pussibile si u zitellu simpaticamenti quantu l'altri ghjocanu è cumunicà. Ma a so pròpia maestru in questu campu hè impussibile senza pràtica. I vostri ghjuviani chì gustate à ghjucà à a cumpagnia tende di esse più aperte, più faciule di negoziate, micca particularmente preoccupatu di l'argumentu di fallimentu. In ogni casu, ùn subestimi u ghjocu solu. Anu ancu insignà assai. U so valore principale hè u sviluppu di a so capacità di occupanu stessi. Sì ùn hè micca, a persone di esse addicitata à l'altri è micca sempre cumbugliu in a cumunicazione. I vostri zitelli chì ùn sanu micca sapè fà u so propiu sò spessu propensi à cumpurtamentu di cumportamentu è distruttivu. U zitellu annunziatu s'assetta è rascalli l'azzaru. O questu nantu à a finestra è discruzzate di e lamentu di e foglie di u fiore. Or principia à molestà u cat sleeping. Perchè qualchissia chì ùn sapia micca cumu ghjucà, sempre principia à fate qualcosa. Un ziteddu chì sapi di ghjucà senza a participazione di l'altri, hè più indipendenti è creativu - per truvà una lezioni interessanti hè assai più difficili. In generale, ùn dà micca preferenza à un tipu di ghjoculi. Ogni singulari è cullettivi sò impurtanti per u sviluppu.

E annunziate
Se ti pari li voi chì u zitellu ùn ghjuculeva bè cumu parechji, è vulete infurmà in ellu l'amore di u cullettivu, primu hà da scummià si u prublema oghjincu hè questu o a nostra opinione subjectiva.

Parechji parenti anu l'imaghjini di un zitellu ideale. Alas, hè impussibile di fà un figliu o figliola esattamente ciò chì e nostre idee. Quantità dipende nantu à e caractère innate di u sistema nervu, è u zitellu sviluppà in armunia solu s'ellu facemu stu cuntu. Un ziteddu chì sapi di ghjucà cù l'altri figlioli ùn ùn sentene u scantu di a cumunicazione, ma a prigiuneru li prefere di più sughjetti è più sclusivi. S'hè bisognu à esse deliberatamenti, per ragiuni di "avè bisognu di cumunicà", circà una cumpagnia. U prublema pò esse cunsideratu una situazione chì u zitellu ùn hè micca rilazioni cù i pari. Per esempiu, ùn pò micca ghjucà senza rumpiri i reguli. O all time provoca disputi, battelli, o teme. Succe chì i genitori parenti, forsi ancu inconscientemente, formanu una attitudine negativa à u cullettivu. Temi la mala influenza o l'aggressione da i zitelli, piglià u so figliolu fora di i parcu di ghjochi, guàrdie da "sti zitelli", è cusì cunvince chì ghjucà cum'è hè bonu. Fuggite u play di u zitellu, ancu se qualcosa di u ghjocu ùn hè micca passatu u modu chì vulete. Enséñale e pardunate, è aghjunte, è insistè à i soi, è cuncede - ma micca rigidamente, ma solu in forma di cunsiglii è cumenti. Limite u circhiu di a cumunicazione, se vede chì in una grande cumpagnia, un zitellu hè dura per ghjucà.

... E unu hè bè
È se u cumandu hè a reversa - per insignà à esse ghjucatu solu? Avemu dinò studià u cumportamentu prima.

Hè difficiulmente chì invichjà in un zitellu un amore per quellu chì hà un significatu negativu per ellu. E zitelli chì, cum'è punizioni, sò privati ​​di cumunicazione o ignorati, ùn capisce micca i charms di seclusion. Hè ancu difficili per amparà à ghjucà sè stessu se l'adulti anu bisognu di l'insulazione cum'è un prublema. "Avemu bisognu à pusà per tutta a casa tuttu u ghjornu? Pudete spuntà! L'Adulti avè truvatu u so travagliu è dimustrà u zitellu chì unu pò esse interessante. A volte l'incapacità di ghjucà solu hè un signu di una viulenza di l'attinzioni. I figlioli cù u distrughju di deficit à l'assistenza necessanu stimuli esterni constanti, hè difficiule per elli di cuncentrazione in i so pinsamenti, per guardà u so pianu è u scopu di l'azzioni. Hè necessariu di abitualli à i ghjucassi solitaru - questu serà un bonu aghjuntu à u trattamentu generale. True, i genitori t'hanu bisognu di assai è di pacienza. Prima sò di ghjucà o solu ghjustu. Fighjate cumu u ghjocu ghjocu, fate quistione duranti u cursu di l'azzioni, distractanu s'ellu vede chì hè stracatu. Ùn ùn pruvà mantene bè ghjocanu longu u travagliu. In contru, interrompu quand'ùn micca alimentatu. Allora serà l'interessu, u desideriu di turnà à u ghjocu novu.