Mom Timati s'arrizzò per pruteggiri i genitori di una piccietta Alice

A Ghjurnata Di Simon Yunusov publicheghja fotografii di a figliola di u so famusu Timati famusu. A donna hè prestu in ingignite à crià a so bè. In Instagram di Simon, pudete vede cumu una zitella criscinu è sviluppeghja. Amma utilizeghja tecnichi pedagogichi muderni per fà chì Alisa cum'è un zitellu sviluppu simplificatu. U so microblogaggimu, a mamma di Timati ci conta a tutti l'ultime nutizie nantu à i successi di Alice è i so metudi di crianza.

Dui ghjorni fà, Simone hà dettu riguardu à a rilazione di toccu cù u zitellu:
Alice culloca cunfrisca è coralli in un bucket: "Simone, eccu, aghju cullatu u quantu ricchezza, diamanti per ciò chì mi piace!"

Impossibilmente, l'abbonati di a mamma Instagram's Timati esprimiu l'opara chì Alisa hè cultivatu cum'è un ziu desertu, perchè i so parenti ùn fate micca nunda:
A mamma a nimu sustituverà, ma u zitellu internamente ùn serà mai perdone è ùn capisce micca, solu ùn pò esse in parolle. E senza averebbe, assai nannies è a prosperità ùn sustituisce micca e mamma, a persona più impurtante in a vita di un zitellu, cusì disposti da a natura. U vacu è u risentimentu sarà stà. U zitellu ùn deve solu vigliava cù a so mamma, e aviani d'esse l'aiutu è aiutà, ma micca più.
U picciottu criscume quasi senza una mamma è a so participazione à a criazione

In discussioni, nascita una disputa per cumu in u futuru cartellu di Alice hà affettatu u mumentu chì in a so vita l'avana quasi susteneia solu i so genitori.

Mom Timati hà dettu nantu à a mancanza di una mamma è papane in a vita

L'argumenti di i cumandatorii di quantu Alisa Timati è Alena Shishkova feghjanu nantu à a passà Simone Yunusova. A donna si prumuvò à puntà l'i, pruiezia à più infurmazioni di a vita persunale di a famiglia:
Caru "experti" è "judici"! Ju por di dì a verità è solu a verità! Dopu tuttu, avemu tutti lotta pienu per a felicità di a nostra famiglia! 😉 Perdà per mè, si decebre, ma in a vita d'Alice, ci sò e mamma è u babbu è averebbi cù avone, è di horrore, ancu una babbu! In u futuru vi prumittu di informà per tutte e so matessi di a nostra vita persunale, perchè in un statu demucraticu, una persona ùn pò micca pussibile sicre di u publicu !!! Cù salutati pioneeri!