Cosa da fà quandu u so zitellu hè stesu?

U primu, u zitellu speria à parlà, hà sappiutu avertitu à a verità, è da - per minzogna. È quandu u successu avvenimentu chì succede, i genitori piacenu felicità à i so - u so figliolu s'hè addivintatu solu. Incluso literalment, u vinu u babbu era babbling un poco intelligibule.

È oi - sente - hà digià iniziatu à custruisce e frasi cuscienti, per ragiunà intelligente è cummentà annantu à tuttu ciò chì succedi à ellu è à circallu. I paisani sò cuntenti, a prigiuneru insignà à correlate correlate sonu è di creà frases. Inoltre, insegnu subbitu di Ghjesù à dì à a virità. A virità è nunda, ma a verità. Perchè una menza hè terribili, ùn porta micca guadagnu à qualcosa bè, u sicretu sempre hè diventatu bellu. Questu hè impastatu in tutti i zitelli da a zitiddina. Eppo parlava - hè bona, dite à a verità. Cosa da fà quandu u so zitellu hè stanu, è cumu per aiutà?

U ciculu di minzogni

Parir, spieghendu à u zitellu chì ùn hè micca bonu di giganti, noi, adulti, facenu tuttu u dirittu. Ma per qualcosa raghjone no admite - micca solu per i zitelli, ma à noi stessi - chì in a vita hè quasi impussibili di fà senza mente. S'ellu ci piaciunu o micca, hè u "vernice di a realtà" chì aiuta à esse in questa realtà. A ghjente si spiegà constantement: face à face, parlendu in a radiu è in TV, verbalmente è in scrittura, in publicu è in una intima conversazione. A ghjente si incucciasti à i genitori è i zitelli, i cagiadini, i amici, i culleghi, i patroni, subalterni è ancu i viaghjatori animale. E puru, sicuru, per noi. Conveghjenza chì u so cane ùn hè micca ghjustu, ùn hè micca adattatu per questu - capisce assai pochi. I siciliani hà calculatu chì una persona ordinaria, un residente di una grande cità, sempre in cuntattu cù l'altri, perchè u ghjornu insegna una ghjacia à quattrucentu quattura. Aghjustu cun elli è Dr. Casa, l'hérosu di a serie di cult. "Tutti sò minti!" Diciellu, è questu hè a verità.

Vogliu mentre mentre mentre

U tipu cum'è cumuni di menti hè una minzogna per a salvezza. Ci hè pronostuatu in u nome di l'amore, famiglia, amici, affaire, in fine. I siciliani pensanu chì a ghjustificazione di u mentirenu pò esse a realizazione di quarchi mira, o un tentativu di evità cunsequenze indissociate. Lu maritu eluva a nova brusa di a so mòglia, chì, per trattà a so vuluntà, ùn viaghja micca bè, a mòglia, gràzie per un spedore micca necessariu da u so maritu à u so anniversariu ... Tutti sò felice, a famiglia hà paci è silenziu. Un'altra causa cumuni di a farfantarìa hè un capelli chì una persona in qualse manera vulete attruvarà i visioni di l'altri è cumincià à attribuisce à sè stessu no meriti. A raghjone per questa mentre chì faci in a zitelle hè nunda: invece di glurificà una persona, era babbling from infancy, fendu un esempiu per un altru chi cuminciò a voce, salta u risposte. Ùn hè micca dirittu di ghjàcenu, ma ùn hè impussibile gattivi. Ma s'è vogliu vulete chì u to babbu ci hè pocu cumu possu, ellu ellu è nutre l'autoestimu è l'alta autoestima. Un omu forte è cunfidenza si trova assai menu menu.

Dapoi zitiddina

I minurizati di i zitelli sò unu di i più ricchjati da i psiculoghi, ma nimu hà sappiutu di trattà ancu. Parechji scientists in generale crede chì hè inùtule di trattà di e minaccii di i zitelli. Prima di tuttu, perchè avemu dighjà à i figlioli cusì un esempiu, semu insincere, guardemu silent o apertu mente, chì oculta i nostri sentimenti è penseri veri. I nostri "boni maneroni" - questu hè spessu nunda più chì una forma di e minacci. Allora l'abilità di invintà è di minti a mentri si prisenta in parechji figlioli quasi simultanea cù a maestranza di parlà - à l'età di dui. Se u zitellu hà infurmatu chì u pudete di una pignata hè stata manghjata da u so osso di teddy, ùn hè micca u panicu. A capacità di inventà dinù una ragazza pesina hè un signu di attivà attivazione di u mo brain. E i più cilestri sò l'imagine è e scusema in i menti nustrale, cusì, i scientifichi credi chì l'intelligenza di u zitellu hè sviluppatu più altu. Eccu, hè da veru, avete bisognu à raligrarà, è micca grieve - u zitellu sperene clever! Dopu tuttu, chì ghjè una menti? Questa hè una fantasia cù un benefitu per voi stessu. U zitellu avè bisognu d'avè bisognu d'avè cuncipitu cun una trama plausible cù tutti i dati. Un grandi exerciziu in u sviluppu imaginativu è logica! Allora asercanu mentre puderanu. Dopu nun avè principiatu à parlà, in dui anni, digià circa un 20% di i zitelli si fate di dichjarà, di trè anni, questu indicatore righjunghji à u 50%, è à quattru incarnati digià sempre novu. True, finu à i sei anni i zitelli anu spessu credi in a verità di i so fantasii è ùn sò micca sempre capaci di dì à a virità da ciò ch'elli anu inventatu.

À u visu blu

L'età più insidiosa hè di 8-9 anni: in una o una altra situazione hè capacitu di menticulu, è cunzientu - quasi tutti i zitelli. Fate questu, dicenu, nantu à l'ochju blu, si mettenu bè per piglià qualchi benefiziu o di scudicà l'elli o i so amici. Ùn importa micca quantu ciuniscenu, ma per esigene da a vera verità di u zitellu ùn valuta à tuttu. Questu hè un postu unatacale, è hè improbabile chì voi stessu serà cum'è u risultatu di l'esse educazione. Hè impurtante chì a falsità ùn sarà micca un patrimoniu patologicu di caratteru. U zitellu corrigie u deuce in u diari di i primi cincuceri. Pigliatu literalmente da a manu - ma no, ùn persista: "Questu era fattu da u maestru, hè stata mistade!" Perchè ùn permettenu? Hè chjaru graziu, - teme di a punizioni. Fighjà dettu chì vi eranu assai maltratatu di questa disgraziatu difinitu, chì, dopu à tuttu, pò esse rectificatu bè, ma chì hà rescindutu à deception. Ingannà - ùn significa micca di cunfidassi. Pensate à voi s'ellu ùn hè micca strettu riguardu à questu. Chì u zitellu ùn ùn hè micca ghjittatu per via di u scantu di u castidamentu, ùn avete mai scantu à ellu è ùn avete micca minacciatu.

Fool me

Allora fatevi. Unu di i prublemi principali di a relazione trà "babbi è figlioli" hè l'abitudini di l'ultime à esse l'astuzia è dodging. Amparate à fà per fà chì ùn site micca esposta, tutti i zitelli pruvate. E, in particulare, dotore, hè venutu da a nascita. Intantu, a nostra tarea hè di cunduttà i ghjovani ghjorni per purtà l'acqua. Per una banda, perchè sempre, per esse cunnisciutu di i veri avvenimenti di a so vita, è di l'altri - adammamu noi chì, per avè grown up, hanu fattu più sapori. Cumu pudete capisce chì u zitellu hè minatu? Aghjustu, i minzogni sò un tipu di travagliu. Tentannu à frenu u capu di l'interlocutore, i tempi mentri è li preoccui. U cambiassi a pulse rate, u ritmu di respirazione, pressione, temperatura di u corpu è a attività di motore. Hè per questu mentri si tradisci per turnà, cunfrontu, dicendu furmulidi rotulati, sbuffettulendu o, perversi, suscitendu u timbre di a voce, tosciavanu, badieveri, lamintà i so labbra, diceranu tuttu ciò chì vene à a manu, chì fegate e so spalle, stinzendu e so palme è u stenderaghju davanti ad elli nantu à a tavula, amparanu e so mani sottu a tavula, liscia u capelli, scratch i so fille, pinch their earlobes. Ma ancu se u so figliolu hè vistu solu in una cosa, ci hè ragiuni à dubbità a veracità di e so parolle! Eppuru, ùn anu micca peghju quandu avete pigliatu u to figliolu in una minzogna. Hè solu hè crisciutu è diventà cum'è questu cun noi ...

Mobile lies in

Hè difficiuli di minta à un omu, annunziendu in l'ochji. In scrittura, questu hè ancu micca cusì simplice - sapete, ùn pò micca cut un ax. Studi realizati da Jeff Hancock di l'Università Cornell (USA) amenu chì el 14% di e mentri sò in e-mail, 21% - in sms, 27% in simile è 37% in cunversazione telefunale. In fattu, una persona cù una intuizioni forte in casu di dinò cusì un parsunziu bruttu, ellu sente chì a voce di a famiglia chì informa à u cuntrollu inespettatu, chì deve preparà cun l'amici di u ghjornu è a notte, si devenu diventate subitu di l'usu o, da volta, divintò ronca. O chì u zitellu spiegatu prestu in parlante in scrappy phrases inusual à ellu ... però, a maiò parte di i genitori pò fà cumprà una mina di telefunu.