Ciò vistimenti per cumprà un novu in l'inguernu

À a vigilia di u ghjornu più ghjornu di a vostra vita di famiglia - u nascita di un ziteddu, i ghjovani parenti fècenu a so attività più basica assuciata cù l'acquistione di una "dote" per u futuru nascita.

Diaperi, ryazhonki, cap , primi aiutizzi, fiaschi è chupeti, Un bagnu è un passageru sò assai luntanu da un settore micca cumpletu d'elementi necessarii. Hè necessatu puru di pensà moltu cunsigliu di a quistione "cumu fà un novu per un passaghju". Dopu tuttu, in a vostra scelta ùn deveru micca solu cunsulenza, a vostra cunsulazione è u zitellu, ma, impurtante, a so salute. Quandu sceglie u travagliu supratuttu per un zitellu hè impurtante è cunsiderà a staghjoni in u quali sarà natu. In l 'invernu, sicuru, pudete limitate, cum'è in u passatu recente, una manta di corta bianca, è in u vaghjimu è in a primavera, una più fina una di lana. Ma oghji ghjovani moderni, è cun elli è i papi, vulete vedà u ​​so figliolu in moda da i pani diaper. E cù a manta, i novi parenti novi di teneanu. Dopu tuttu, per vestiti è di pulitaru in una manta chiancinu, ùn avè micca bisognu di pacienza, ma dinò una certa saporia, è ancu di alcuni cunniscenzi elementari.

Cusì, pruvemu da sapè chì robe per cumprà un novu in l'inguernu . Hè chjaru chì, sottu a robba fora, u zitellu ùn deve micca stà naked. Per quessa, cunziddi l'armatu invernu di u fruttu di "criatu in ghjuveddu". U primu fiasculu, di sicuru, sarà lino, chì consiste di una cammisa di cuddetta prima cù una manica corta, una cunfina di flanelle cù manichi longa, un fugliale (pampers in i primi ghjorni di vita ùn hè micca indesevuli), un fogliu finamente fogliu. Sì u zitellu hè un eroi, pudete mettere cun elli è i sliders slider, nantu à u cappottu. Ùn si scurdate micca chì a ropa di cuntattu cù a peddi di u babbu ci vole à fà di pezza bruttura è ùn ne non hannu costi internu, altri hè bisognu à avè l'incestu. U latru pò esse rimpiazzatu cù un corpu di cravatta cù una manga longa - una robba cunfortu ideale per u zitellu è a mamma. Nantu à u corpu, unbuttoned, pusau u zitellu è, senza causing trouble, u buttone di tutti i buttone. Rapidu è senza là. Cum'è a seconda capa, pudete mette in bracciale è mutandine di calzate cù calzini o macchi, macchi - una sacchita, è un capucere di focu sopra u cima di u bonnet. L'opzione ideale hè un mundusimu - un sacchju, chì pudete fà senza calzini. A parti suprana di u tartinatu hè una brusa, è a parti infermale hè un saccu. Hè assai cunfortu per u zitellu è hè cunsideratu cale più cà l'mutandine, chì e quali sò "siparati" di l'altri. Iè, è pruvate a cura di u filatu chì sò i prudutti. U là natural, per esempiu, pò esse innevatoghbilamenti pocu è spinoso, è u zitellu seranu tranquillamente duranti u caminu. Cusì, sceglite prudutti di lana linda. Avà u caprettu. Per caminari in sta fiada fiada hè megliu cumprà un caprettu. A cunvenzione si trova in u fattu chì si trova usatu cun un movimentu, in più chì pruteghja perfetta u collu di u cantu. Hè piacevule per i traghetti è di i zitelli più avanzati. Bonu, ora l'ultimu hè a terza capela. A prutezzione ideale nantu à i celti di dicembre è u ghjennaghju, ancu i tempi di nevicata di ferraghju saranu un invierno per u zitellu. Hè proporcionarle un sensu di cunsulazione è calidez. Questu bè in questu nèrsu sò i sordardi fatti di zucca naturale. Di sicuru, sò una cosa caru. Ma, avennu acquistatu una "dote", vi cuntene chì u to figliolu ùn micca fugliallu è per allergià. Dopu tuttu, u zanche hè un material ecunomicu.

Si tratta di baloney, hè bonu chì quasi ùn si ponu m humiculate, è ancu tracci di regurgitation sò facilmente trasferitu da ellu. Doppu lu capu, mi pensu, ùn valenu a pena parlà, perchè hè un attributu indispensabile di e roba di ghjuvanottu.

Malgradu u fattu chì i ghjovani parenti sò in prumessioni per cumprà u giapponese di u caprettu o un envelopu per l'inguernu, anu da esse cumprate una manta. Prima, andaraghju in casa per circa 2-3 anni. Siconda, ponnu copre u zitellu cù e caminu longu à assai bassu temperatu. Or, per esempiu, se u so carru dormi longu in u barcuni in u stroller è si serebate per via, cogliu cù una manta caliata nantu à a bateria, è ponu buttigli di plastica cù acqua cale in i peri è in i bandieri. I soggetti dolce di u zitellu, perchè pò esse prutezione è cuntinuate a caghbe domestichi o vice versa per reste.

Aghju aghju vulsutu fighjà cura à u colchju per u stroller. A maiò spessu hè un pezzu di scuma, incù un draghju, è moltu finu. Hè megliu si avete un colchju da u listessu pezzu di pècura o ponu in un passageru un pezzu d'un vechju chjuche u pilatu.

Allura, truvamu chì un novu invernu deve esse acquistatu: u raggiu di cuddaru è di flanelle cù manichi longi è curtite, un caprettu è di diaper di u fille di cuttuni è u francheche, un vistitu cun tazziona cù calzini o macchi, un caprettu, un invisi d'invintà o capelli di pelle, una manta di cuttuni o cù un altru rinfrescu munsigliu, un colchju chjuche per u stroller. U lopus in lattice pò esse sustituitu cù u mettrapatu fattu di velu, felpa, palla - sò adattati per un tempore di invierno più "caldi".

Eppo, u primu prugramma parighjanali hè designatu, - u vestitu d'inguernu per u zitellu hè acquistatu. E ora uni pochi di ligioni nantu à e caratteristiche di u passiu d'invernu, u corpu di i zitelli è ciò chì vistite per cumprà u novu in l'inguernu:

Linu 1. U soprapprezzamentu ùn hè micca menu riesce di l'ipotermia. U natuvaru ùn sà micca manera di regulà a temperatura di u corpu. U zitellu sfinitu hè imprudente, e so migliure sò russi è calda, i capelli sò crudi. U zucculu figghiu pò esse palla, u nasu è e due masi sò friddi.

Lecce 2. In casu d'una cosa assai calda è gruffa, hè megliu vistimentu di qualchi ligere - per chì a pelle di u babbu sera più faciule di respira, grazia à un microclima speciale.

Lessione 3. Compra e cose per i zitelli certificati, di qualità pròpia. Questu hè chì prutegevi di l'allirgii è di l'irritazioni di a pelle.

Lezzjoni 4. In l'absenza di u ventu è a fretura severa, ùn avevamu u carru di u stroller, fate chì u zitellu ricevi un massimu di l'osigurimu.

Lezzjoni 5: Ùn hè necessariu di missu passeggiate per u tempu dolore. Strollers moderni sò furnuti da una tappa da a chjagua. Sì a mamma ùn vole micca mullerà, fate u carru caribaldi in u barcuni. U stissu scrittu à i venteli è i venti.

Lezzjoni 6. U primu passiu si porta nanzu di prima chì u zitellu hà tornatu 2 -3 simane à una temperatura di almenu 10-12 gradi per 20 minuti. Sì i ghjiornu sò longu, prufittà u bagnu. Un ziteddu di veiculu ùn deve più da più di 1.5 ore. Questu ora hè chjaru chì sia invintatu in dui approte.

Lea 7. Se u sole santu u ghjornu ùn sia più forte è u zitellu hè abituatu à caminari, posa a so faccia à i raghji di u sole. U sole permette à u corpu in a pruduzzioni di vitamina D.

I passi amici è bona salute!