Avete mai vistu un omu chianciatu

Hè statu statu stabilitu chì l'omi richi ùn chiancianu. Comu, un omu forte ùn pò micca mancu spiegà i so sentenzi è u scuzzulate mòglie. Forsi hè per quessa chì ùn avete mai vistu un omu chiancià? Ma, in fattu, quale hè chjucatu ùn significa micca chì ùn esisti micca.

Se ùn avete mai vistu un chjellu, chjama u mo ghjovanu hè ancu un aderente di l'opinione generale è crede chì ellu ùn hà mancu drittu per mustrà i so làcenu per ùn avete micca cunsideratu degnu.

In fatti, ùn sò micca nisunu pianu chì, almenu certe volte, ùn lasciaranu micca una lacrime. Se una persona ùn pò micca esse cusì emozioni forti, ùn si parlà micca di a forza di u caratteru, ma più di i passageri psichichi. In fattu, una persona si chiancia quandu hè troppu morti o ferite. Ùn mai pensatu per chì e donne hè più prubabile di vende sfarenti traumu emulatorii ca l'omi? Simply ladies pò scaccià e so emozioni cun làcrime è ridivanu di u stress emocionale negativu, ma l'omu ùn permettenu micca. U risultatu hè chì accumulate in elli i negattivi è mantene. Stu cumpurtamentu porta à prublemi cù u sistema cardiovascular è nervu. Per quessa, se u vostru novu pruvatu micca di fà spiegu e so emozioni, hè megliu di pruvà à spiegà cun ellu chì u cumpurtamentu ùn hè micca un benefiziu. È sicuru, amate l'omi forti, ma ancu di questu, vo vulete capisce chì quì à voi ùn hè micca un ílebanu in pietra, ma una persona vivente.

U mutivu chì un ghjovanu ùn vole micca fà vede i so sentimenti sò numerosi. Di sicuru, a maiò parte di i nostri cumuli è di e credenze venenu da a zitella. Forsi u raggiuni chì u zitellu ùn vole micca esse tanti lagri hè chì avia un pianu strettu chì prifiere un modu tutali di parenting. Tali omi, chì principamente anu una professione assuciata à l'affari militari, vulete vedà in u so figliolu una persona unshakable chì ùn saria mai insettitu da ogni avvenimentu. Di sicuru, per una banda, hè cusì bellu, perchè in questu casu, un omu ùn hà micca paura di ogni prublema vita. Ma, invece, quellu babbu cunvince i so figlioli chì ùn anu micca drittu à sprimà u sensu, nisun circoncisione, altri ùn fallarà u so papà. Sì u zitellu era chianciutu di qualchì raghjone, u so babbu puderia castigarlu per una mentala veramente o ancu cù u corpu. Naturalment, l'esse educazione hè sempre postposta in u capu è porta à u fattu chì u crescente, queste mutini viaghjanu cù a fiducia chì si qualchissia vede i so làcenu, serà decepitu da e persone ghjunti è di truvallu purtatu.

L'altru ragiunamentu chì pò diri à u fattu chì i picciotti ùn anu mai spiegari lacrimi, pò esse una rilazioni cù i peeri à una tempesta. Bastamente, sti ziteddi sò stati zitelli in calitate è domesti, chì anu assai piacevule à i genitori è cresciute in belliammi è intelligenza. Ma quand'elli ghjunghjenu in a sucetà, quandu sò parechji zitelli sò cruel, sti ziteddi sò cunsiderati cunsulatori, sfacciatelli, scazzate è ancu amparatu. In particulare, questi facini humiliati per spremi lacrimi. Ùn hè micca sicretu chì parechji ghjovani di ghjuvanotti sò trappe nantu à e cundizioni assai severi è crede chì ùn hè micca solu impositu chjosu à i zitelli. In fatti, queste facenu sguardi nantu à l'altri è crede chì un amicu rire in i so làcenu, ellu stessu. E quandu chì qualchissia vi pare mancanti debilitatu davanti ad elli, si scantannusi per apparenza pateghjenu davanti à a cumpagnia, cumminciò per oppressà un omu chì ùn era micca temutu à sincerà. Tutti i picciotti volenu riceve u rispettu entre i so cumpagni. Hè per quessa, parechji si poni à scopre i so sentimenti, per ùn avè pare micca pitrulativu ca l'altri è riferenu à i lacrimi, cum'è qualcosa vaghjime è sbagliata. Ancu culmu, i carusi anu da cunvene stu mudellu di cumpurtamentu chjucu è ùn ne mai manifesta emozioni, ancu in fronte di una zitella mia. Questa opinione hè ancu e so radici in a zitiddina, quandu e più belle chjude aghja u più forte è più putto, per dì, i picciotti malveti.

In più di queste, ci sò parechje altre razze chì ponu purtà à u fattu chì un ghjovanu in tuttu rinforza à e so emozioni è ùn mai mostra in emozioni cum'è u dolore, tristezza è lacrime.

Cumu agisce in questu casu è vale a pena feremu qualcosa? Sicuru, u fattu chì u zitellu ùn chianci micca, ùn ci hè nunda di scantari, ma, quellu chì certi zitelli sò un pocu scantatu di sta mancanza d'emotionità. E puderebbe sculacciate u prublema per elli è vede in stu cumpurtamentu chì u zitellu ùn sà micca manera di sensu, è per quessa amori. In fatti, questu hè micca à tuttu u casu. Ancu se a zitella adupralla stupidu, ma, quessa, una domanda bastante populari: ma chianciarà se qualcosa succorsu per mè, è l'omu dice chì ùn chianchjà. In fatti, questu hè micca à tuttu u casu. Quasi tutti i femine rienleghenu tali parolle, ma ùn hè micca necessariu di fà. In fattu, u zitellu sapi chì ellu cumportà fermu u cuntrariu, ma ellu ùn cunnosci micca questu, perchè un tali attu vi mostrarà a più debule. No tutti e donne capiscenu chì una zitella amata hè a più debule di ogni zitellu, chì hè difficiule di cuntrullà l'emozioni cun ella. Dunque, ùn hè micca necessariu di dumandà questi interrugati, è, inoltri, per crede in risposti di tali risposti. Solu bisognu per gradualmenti cunvince u vostru omu chì i so emozioni per voi ùn sò micca qualcosa di male, quarchi cosa chì pò esse ghjudicati.

Se ùn avete mai vistu un omu chianci, avete bisognu di un mesi perconcintari à ellu altri. Per fà questu, só bisognu à parlà à un omu è cose cun vigore chì qualchissia omu forte è veru hà u dirittu à l'emozioni. Di sicuru, questu ùn significa micca chì un ghjovanu hà da rive nantu à ogni pocu. Simply, ha bisognu di capiscenu chì, se ellu hè assai cusì dulce è difficiule, pudete cuntu à voi è tira fora tutte e so emozioni. U zitellu deve esse rializate chì ùn averevi mai cunnanna à i lacrime di masculu, cumprendìssinu è soprile in ogni situazione.