Cumu organizà a zitelli

Ùn hè micca sicretu chì a nutizia per u zitellu hè u latte di mamma. In ogni casu, l'statistichi attuale di l'amegione hè sempre disappruvamentu. Oghje in Russia, solu u 30% di e mariani pianu i so babies cù u so latte per 3 mesi.

In più, u so numeru disminuisce, è solu l'eterni chì furnianu u zitellu per più di un annu - una unità.

E anch'aria allargatu è un arte accessibile per ogni mamma. Ùnicu sàviu per fà campà à l'affari. Fighjuleti a manera di organizà anziane.


À u principiu di u viaghju

Per ùn avè micca prublemi cù u lattu, ghjè impurtante per a matri a capiscenu ravitatu da u principiu. Dopu tuttu, in i primi dui mesi in u corpu di a mamma, tutti i mekanismi sò cuminciati chì guarantiscenu una alimentazione di u zitellu in tuttu. Hè per quessa hè cusì impurtante di manighjà u vostru babbu solu per a dumanda è spessu aduprà nantu à e to mani, o in un sling (un dispositiu speciali di robba). U zitellu duranti stu piriodu, comu era, "fa un ordine" per u latti, informa à a so mamma per e so bisognu.

Per truvà a manera raghjonu à l'organizazione di amegà, i seguiti chjardi sèmplici vi aiuterà:

  1. 1. Assicuratevi chì u zitellu sceglie u pene, quantu bisognu. Scuprite: a so bocca hè devandata aperta, i sponges (in particulari i più bassi) sò vultati fora, a faccia hè vicinu à u pettu di a mamma.
  2. In ocasioni un zitellu piace, nosknuvshis nosikom mamma in u pettu. Questu hè tutte Ùn scumpete u pane cun u dettu, perchè in questu locu ci hè un canale. Per ellu, pudete sparisce involutà u prughjettu di latti è pruvucà a lactostasi (stagnazioni di lignu). Per ùn ùn spruverà u pellu, u zitellu deve aghjunghje cù l'halo!
  3. Per rinfurzà bè cù a so alleanza faciule, hè assai impurtante per fà u zitellu à u pezzu immediatu dopu à u nàscita è permettenu di chjappà parechji priziosi cani di calostru. Inoltre, dà u zitellu postu chì ghjè abbandunatu à girà cù a so mamma in u so stomacu.
  4. Arrange in anticipazione per una sughjura di cunnessione cù u zitellu in una tutela dopu à partitu. Avà in parechji sughjetti di maternità, sta pratica hà digià a essiri generalmente accettata è abituale. In ogni casu, avete bisognu à avvistà à u persunale in anticipu chì vi vulete firmà cun u babbu dopu u nascita.
  5. Sceglite un postu cusì cómodu per l'alimentazione. Truverete sè stessu: nisun muscle in a vostra mamma sarà numb quan ella hè a zuttata! Pudete alimentà u zitillù, aghjungiri u zitellu cù una mano, pusendu (pusendu una pillowda sottu u ghjudizioru o à tù stessu sottu u coddu, cù a pierna o sottu a volta) per chì serebbe còmpiu è còmico). Solu l'anch'elli l'alleanza ùn portanu giòia solu à u mulinu, ma dinò à a mamma, quandu ellu apreva à alimentà in un postu cómodu per ella stessu.
  6. Hè assai impurtante di alimentà u zitellu nantu à a dumanda, ma micca menu d'una 1,5 hours later. Se u novu dorme per più di 2 ore, hè bisognu à vèchinu cun piacè (toccu u dettu à u nasu) è offri un mammaltu (per questu usu pruduca un pezzu per u zitellu annantu à i labbra o a bocca). Ancu se u zitellu piace 5 - 10 minuti. è torna torna adurata, questu sarà abbastanza per stimulà a tacitura.
  7. Unmandu si ricorda di chì u zitellu annunzià sempre u mumentu sempre u vulete. Hè u normale, se un natuvellu pò mancu ogni 1 à 1.5 ore (ancu se el succia in 15 minuti parechji volte in una fila è addiventanu 1 à 1,5 ore). Ùn hè necessariu d'insignà u zitellu solu artifice à 3 o 3 ore , 5 ore (per chì u stomacu pò digià "). L'urganismu di u zitellu hè pocu diffirenti da quellu di l'adultu. U latti di a mamma hè assimbligata è rapidamente da u stomacu di u babbu, cusì vini spessu è gradualmente. Cù alimenta artificiale, u rupimentamentu di l'alimentazione serà più simplice semplice degnu chì per u stomacu di i zitelli, a misura hè una nutizia pesante. Hè per quessa, dopu avè mangiatu u mistieru, i zitelli dormen duru è dura. E i mo figlioli sò sparte un cuntenutu di questu hè felice (elli diranu, u zitellu mancava).
  8. Ùn limite micca u tempu d'avè alimentatu. Fate chì a munga manghja cumu si voli. Elimina i vostri pettu solu quandu sò fermu cunvintu chì ellu ùn vole più di manghjà (per fà questu, prupone à u babbu duie volte, è s'ellu ùn ùn hà micca pigliatu, hè ellu). Ùn impedisce à u zitellu durmi o napping under the breast. Mettite sottu à ellu è dà una chance di reste (sì una mamma lactante!). O, in modu sicuru, aghjunghje una frotta è fà facci di casa cum'è cù un carmu dormu. Questu hà rinfurzatu u sistema nervu, u so fiducia in a so mamma è sustene u so sonu forte è longu.

Organizà cù bè l 'ambrati hà aiutu à cunnosce qualcuni di e prublemi di a fisiologia umana. Per esempiu, per evitari di fissure, ùn lavate micca i vostri pettu sempre è dopu l'alimentazione, in particulare cù sapmu! U lavatu freti destroys lubrication naturali, è i petti si sò più propensi à u risicu di cracking. Mamma hè abbastanza per piglià un'attine 1 ora in 1 - 3 ghjorni.

Ricurdativi chì u latte maternale hè sterile! Pruvà sprime uni pochi di pezzi è l'fate chjappà in ardu. Questa hè a mellor prevenzioni di cracchi.

Se u pettu hè strettu, perchè assai latti veni curritte, masajuleghja cun ligene cù e mani in un movimentu semicircular, da discardà una latta di latte, è poi di nutriscia u zitellu. Inutili, u zitellu pò esse difficiuli di chjesa, è pò esse capricciusu.