Vale a pena per un amare un amicu?

L'Amicizia hè un sensu impurtante. Hè basatu annantu à quasi tutti i relazioni in a nostra vita. Ma vale a pena per esse amici cù a persona chì amate?


Amu mutuale

Per annunzià nantu à questu tema, avete bisognu di dividiri l'amici cù u vostru amatu in dui categurie: quandu ellu ci vole è quandu pensa di voi cum'è solu un amicu. Partite da a prima categuria.

Se si cumporta cù una persona estimata, in stu casu, l'amici hè u cumplementu perfettu à a vostra rilazione. U fattu hè chì un amicu hè una persona chì avemu tutti fiducia è sò capaci di trattà indulgente e questi situazione quandu hè sbagliatu. Sfortunatamente, questu hè spessu micca abbastanza in relazione di una coppiu. Sembra chì ci hè l'amore è a passione, ma ùn ci hè micca bè affidate è intelligenza mutuale. E tutta chì a ghjente ùn ponu micca esse amici. In generale, dicenu chì i migliori coppiu sò uttenutu da i meglius. È hè veru. Delov hè chì quandu, in u principiu, un omu è una donna sò amici, anu da cunnosce l'altri bene. Prima di l'altri ùn pruvate micca parvene megliu di questu, oculta i nostri fiaschi è cusì. Hè amici chì a ghjente spessu spessu revela e so anima. Per quessa, quandu un sensu più forte di sfortete brusgià entre l'amici di u sessu differenti, hè assai più faciule per elli di fà relazioni. Ci sapiamu ciò chì es dà l'uni di l'altri, chì vole ciò chì è cusì. Ma quandu a ghjente ùn era micca amici, spessu chì, in u tempu, anu dettu in l'altri, perchè prima ùn pruvò troppu duru per fà affacciari l'una trà l'altru, duminendu ciò chì volenu realità, ma quandu a relazione si cuminciò à sviluppà, a nicta perchè pareva desaparecer, , chì a persona amata hà assai malatie, chì hè assai difficiule di cuncilià.

L'amici trà un omu è una donna chì si ncontranu o si hè casatu hè necessariu è impurtante. Perchè sempre, avete sempre à pruvà à esse per u to mogu, ùn solu una donna desiderate, ma ancu un bonu amicu. Molti picciotti, è ancu i carusi, si lamentanu chì i so ananas aghjunghjennu qualcosa è spartunu cù i so amichi, ma l'appieranu. Questu ùn hè micca surprisante, perchè un amicu pò esse scurdate, suggerisce, mentre ùn hè micca offisu è "inchjaru a mosca di un elefante". Avot favuritu invece volte in còllera, fate scandali, inventate una cosa, chì in fattu hè micca è cusì. Un amicu pò sempre cun tranquillamente u so dissimulatu cun u so cumpurtamentu, è scopre di tutte e cose constructivamenti è ùn anu teme chì ellu si stalla in lacrimi, dicendu chì avete parte. E a secunna mità pò fatta bè cumu cusì.

Dunque, se vulete sviluppà una relazione sana è fiducia trà voi è u vostru amatu, amparate à esse u so amicu. Ricurdà chì hà u so spaziu persunale. Ùn vi scurdate chì hè una persona vivente, chì significa chì hè luntanu da l'ideale, cum'è ognunu di noi. Pruvate a circà à i so azzioni sputichi è ùn assicura micca chì vi devi tuttu. Hè esattamente ciò chì amichevanu, si sò, di sicuru, bona è reale.

Ogni persone bisognu di un amicu fidelu è affidàbbili, pò cumprà tuttu, senza scantu chì ùn l'avete micca capitu, cundannanu à i latri. E se per un omu amatu, un amicu esse esse exacto, quì li rilazioni seranu "quattro cun plus". Ùn serà micca bisognu di disseccerà nunda, cumu ellu saparà chì avete da esse cunnisciutu è sustene l'ellu. Havi passatu più tempu cun voi è più spessu piglià i so amici à a cumpagnia, cumu pò parlà cun voi. Ricurdativi chì a passioni ùn pò micca vive per sempre. Prima o tardu scorri pocu, è in seguita, si ùn ci hè micca una amici è u sustegnu mutuale trà l'omu è a donna, i relazioni sò vinuti ancu à u so tempu.

Amore non recíprocariu

Una situazione sfarenza diffirenti sviluppa quandu una persona hè amici è l'altra amori. In questu casu, prima di tuttu, avete bisognu di decisu se pudete esse un veru amicu per una persona amatu, riguardatu d'ecònumu o ne serà ghjustu cun voi o micca. Luntanu da ognunu hà un gran corpu è forti nervi per vede cum'è una ricerca predilettu favurita cù qualcuni. Per quessa, ùn hè nunda terribili è retebbevule per rinuncà l'amici cù una persona amata. Si veramenti voli megliu, allura tuttu serà caputu. U fattu hè chì una amici chì parechje hè una veru petra, chì ùn si permettenu micca di passà. L'omu speranza constantemente chì ellu hà vedutu micca solu com'è un amicu è micca di pruvà à edificà a so vita persunale. À a fine, ellu ùn hè solu chì hà vintu in l'ombra di l'amatu è di u voobscheene pensanu à u so avvena.

Quandu si tratta di esse amichi cù quellu chì vulete amà, pensate micca chì pudete micca spoofte rilazioni cù l'altri. Certi città, usendu a so amici, accuminzanu a trama i so amori, distrughjenu i so rilazioni cù l'altri è cusì. Ùn hè normale. Si veramenti amanu una persona, permettenu andà à vive a vostra vita, se ùn pudete micca affaccià a so felicità cù l'altri. Inutili, ùn ci hè micca pacatu per ellu, nivam. Havi a soffrendu perchè a so vita persunale ùn aghjunghje micca, ma avete da cumprà l'ingerimentu è l'irritazioni per u fattu chì ellu vede ancu com'è un amicu.

Di sicuru, ci sò quelli persuniani chì pusonu a felicità persoonale di un amare nantu à e so anziane è i so suffrimenti. In questu casu, pudete. Solu bisognu di l'usu di u fattu chì un amatu hè solu un amicu è nunda più. Se vi voi chì avete bisognu di ellu è sintinu chì l'amici cù ellu hè megliu per voi cum'è nunda, da esse amici. Hè ancu chì l'amore diventa in amici in a so forma pura. Eccu, passioni passioni è affettu, rispettu è admirazione di una persone fermanu. Questu hè successu cun voi. A cosa principal hè micca di fà sacrificà. Decide à voi ciò chì hè felicità vera per voi. Puderete questa hè veramente u vostru amori di vita per a vita è serà più faciule è più cusetu per voi per esse almenu un amicu di questa persona chì di fà relazioni cù qualcuni chì ùn pò micca amparà nant'à tantu.

S'ellu hà sceltu l'amici cù u vostru amatariu, amparate à guddà ciò chì avete. Ancu s'ellu ùn piace micca à tùiu, ellu vi valenu, cunsideranu cù a vostra opinion, ralegra nettu swamis - è questu hè digià fine. Parechji ùn anu micca avè questu. In ogni casu, essendu à veda à un omu amatu, avemu ottene emozioni pusitivi. Dunque, in u casu chè vo hà sceltu l'amici cù u vostru amatu, pruvate à guderu ciò chì avete.

Parechje persone si cuntinuanu à credi è spergu chì anu da esse amatu. E in lu so bonu. Sì solu un omu estimatu hè degnu di i so sentimenti è l'aspettattivi. In seguente à una bona persona, a quale amiamo, vole à stà megliu, alcanza alcuna cosa. Dunque, una amici hè stata fatta fruttificà, ùn hè micca bisognu di creà sensu chì prima o dopu sta persona hè stata tua. Fate qualcà deve decide da u destinu. Infatti, ci sò parechje quandu l'amici hè ancora creatu in amore. E serà simplicissima meraviglie, se u vostru casu ferma esse cusì.

Ma in ogni casu, per esse amici o di ùn esse amici cù u vostru amatu hè a vostra scelta. Ùn deve esse micca dipende nantu à ellu o à l'altri. Hè deve decide cumu serà megliu, cumu si serebate cuntentu: essendu un amicu per una persona amata o d'oltre per sempre.