Cumu pò cumportanu in u trasportu publicu

U trasportu pùblicu hè u locu induv'ellu ogni ghjornu spende una parte significativa di u tempu chì guadagna ogni ghjornu per travaglià o altre destinazione. Ma pochi di noi pensà à cumu purtà in u trasportu publicu. Per questa raghji raghju, decisu di dedicà a nostra pubblicazione d'oggi à l'etiquette lezioni, chì vi parlarà di e reguli basi di cumpurtamentu in u trasportu.

Cusì l'etichetta di trasportu hè una cosa cusì cumplicata in a nostra vita di u ghjornu. Ma, senza prestu attenzione à questu, avemu sempre aduprà per esse di cumu pò esse cumportati in u trasportu publicu.

Un pocu di etiquette

Perchè ùn ùn hè micca surprisu soru, ma per u cumpurtamentu boorish d'una persona di malasciuta ùn solu in un locu pùbblicu, ma ancu in trasportu, pò sponda faciule l'ubligatoriu finu à a fine di u ghjornu. Per questa raghjone, per u beneficu di un bonu è u statutu pożittivu è per ùn esse sviluppà un stresses indissibuli, avete a ricurdari diversi reguli di cumpurtamentu chì avemu proposatu in trasportu publicu.

1) Se manghjate in un vaglio di subway, ricordate chì ùn deve avè micca esse fidanzatu nantu à a vostra spedizione in u ferru, chì si trova à l'entrata à u carru. Si fate questu, narrarà a persona chì hè sedente, perchè à causà u so discontentu più. Eccu a ragiunata di u cunflittu indelicitatu chì vi vulete evitari.

2) Se una persona hè vicinu à voi, in u trasportu, leghje alcuna: un ghjurnale, un libru, o ancu una lettera, ùn pruvate di circà à u so tarritoriu per leghje, pruvate à leghje quì. È ancu più cusì sia interessante per questu testu per voi stessu. Eccu micca esse fora di locu per falla chì, in u trasportu publicu, ogni unu di i passageru hà u dirittu à a so "zona persone". In autri termini, "zona persone" hè u radiusu di u spaziu trà i passageri, chì avianu avutu micca, micca più, micca menu di 25-50 centimetri. Spicchendu questu spaziu, senza cuntà un salonu in u melatu, ùn hè micca cunsigliatu à tutti.

3) In casu avete datu un locu, ùn deve rinvià. Pigliate stu locu è ùn ti scurdate di gràzia à u persone chì dete à voi. Ricurdativi chì, rinvièndusi nantu à a vostra attenzione, pudete metterà un passageru è una persona educata part time in una pusizioni vargugnante per ellu.

4) Inoltre, se vulete cumportanu correttu in u trasportu, ricordate chì deve rinunzià u locu stessu. Hè sopratuttu cuncrete maiò di persone, persone per incapacitati, donne incantevuli, donne incù cani o pezzu petite. Duna manera, ùn ti scurdate di parlà cum'è parolle: "Sit si ponu, per piacè". Sè avè solu risurrezzione silèntanu da u puntu, senza dì à sti parolle à un destinatariu specificu, pudete solu creà una situazione induve u locu pocu passatu pò esse assuciatu da una altra persona chì ùn cunnosci micca cumu purtatu in una situazione tali. Questu hè un esigenza frekwenti di cumu si pò esse done in cortesia.

5) Se manghjate in un autobus o un taxi. È, à u stessu tempu, sò assai luntanu da a sera. Allora, chì avvicinà a fine chì avete bisognu, pruvate à preparalli per a sestazione in anticipu, per esse avvishenu avance in tutti i salone per tutte e persone direttamente in i so pedi, è di i so "capelli".

"Fate a vostra penna? "

Inoltre, cumu si deve cuntene in u trasportu stessu trà l'altri passageri, avete bisognu di cunnosce i momenti obligatorii di u cumpurtamentu di a donna. Per esempiu, a sera di una donna da a cabina di un taxi fixa per rizzleu, un autobus è cusì. À u primu preghjudiziu, tuttu hè simplice: un omu sempre hà da andà prima è di sicuru dà a manu à una donna per avè qualcosa di impatruniscenza, è ùn stufa o ch'ella ùn perderà u so equilibriu. E ùn ùn depende micca da chì u slipper hè slippery o micca. O, sopratuttu da a natura di una donna o di un omu. Sfortunatamente, in questa situazione, poverizza pirsuni canuscinu comu fà. Alcune donne, cusì bellu è prestu "vypargivaet" da u salonu di un trasportu particulari, chì ùn anu mancu tempu di tuccà a manu di un signore. Ma in questu business u più impurtante hè di fà fàliu è faciule, è chì u più impurtante in questu mumentu hè di tuccà a manu d'omu necessariu. Inutili, ammintazzate chì un omu pudaria pensà chì u so serviziu ùn hè micca valore in dignità. Di sicuru, in l'eventu chì avete bisognu di sustegnu, pudete è assai più forte, sicuru in u mutivu, invià à a propositu "aiutà". Ma per favvi di tuttu u pesu, ùn valenu mai. A strada, da l'esternu, ùn ferma micca estèticamente, è ancu l'omu stessu, forsi micca prontu per una manifestazione di a vostra forza fisica.

A maiò spessu, pudete vede chì un omu chì abbandunà u trasportu ponza una manu ligge à una ragazza chì porta borse. In questa situazione serà megliu megliu è più correctu per vede si ellu stessu si pigghia li sacchetti di e donne, è esce u primu, si mette nantu à a terra, è poi manu nantu à a manu. Ma questu, di sicuru, spessu occur in a situazione, se este omu hè u vostru cumpagnu direttu. In altri palori, pudemu esse vistutu menu omini più menu di e strade di u nostru paese.

Hè esaminatu cun voi e lezziò di etechjula, chì ci dicenu cumu si cunsigliu cumportu in u trasportu publicu.

È cum'è cunghjucazione, vogliu aghjustà chì sempre pruvate à cumportanu assai restrittu è educatu. Accustonu à u pede di un passageru statu passatu - dumandate u pirdunu, oghje a manera o un omu pocu chjamatu à a sorte dà a so manu - ùn ùn scurdate micca d'arricurà, passà u soldi per a tarifa à u driveru, accumpghene cù a parola magica "per piace! ". E, finamente, se vede u cuntenutu bellu è uncultivale indirizzatu à unu di i passageri - ùn mai più risponde nunda di listessa manera. Simply times keep quiet, cusì eseguisce a vostra cultura è boni prudutti è evitendu una situazione cunflittu. È da a so rispunsabilità negativu à u so cumpurtamentu, puderete andà à u nivellu di sta persona. E successu à voi è viaghji piacè!