Snezhana Egorova di u Successful è charming

A diversità di u nomu "nuvellu", u Snezhana Egorova hè assai successu è chjucu è una persona incredibule, soleada. Forsi u puntu tutale hè chì era nascita in u sudu? ... Sembra chì tuttu hè travagliatu per ella. Play in u teatru? Ballari? Per participà à un cuncorsu modellu com'è designer? Tuttu chistu face brillanu. E si avete sapi chì u ziteddu successiu è chicore di Snezhana Egorova! ..

- Snezhana Yegorova hè di Kakhovka, in una parolla, una persona sud. - Iè. I live in Kiev per più di a mità di a mo vita è in tuttu u tempu quandu vi piacè di una discrepanzia trà i sentimenti interni è e climatichi. Prima, sò assai curtu di mari o oceanu. Aghju pisci nantu à un horoscopiu, è hè necessariu per elli à vultà "grandi acqua" una volta cada sei mesi - allora aghju, in lingua moderna, "cleaning up files". Dopu ch'e pudemu campà in a citadine di novu durante sei mesi. Sapete, una volta funu à travaglià in Malasia. T'emu sparatu una storia per u "Canulu" novu, è u nostru cammellu hà dettu: "Vede com'è una regina di jungluti è fiorindo" - Era una grossa bianca in i tacchi ntra indi, gialli è negra, u malaziu è u chinese ...


- Avete dumandatu cumu si ricordenu? - Oh, mi fighjanu cù tali amuri! Si avvicinau, dumandatu à esse fotografiatu, toccu, abbrazzatu, è ricurdò a fàbrica di Krylov, mentre viaghjavanu in una strada di l'elefante. Quandu si truvà nantu à a sponda di u Ocèanu Indianu l'ultima serata, pudendu passà u restu di a me vita nantu à a spiaggia, cuntemplazione di cumu si move l'olasi. Ancu u me amicu hà dettu: "Ùn crèdinu micca in vita. In u mese avete da principià à fighjà attività!

- Successful è charming Snezhana Egorova hà a so casa in Osokorki. E in u patiu sò stagni, funtani? - In u patiu ci hè una piccula fontana decorativa in u coltu Alpinu. È à a fine di a nostra strada ci hè un picculu lagu. Certu, pudete sognu: Cumu possu propriu un lavu, 30 ettari di terra, u me propiu foglie è chì u vechju cumincia ... Ùn aghju micca guadagnatu da u travagliu onesto in u nostru paese.


- Avete travagliatu assai è, in u stessu tempu, crianu trè zitelli. Cumu pudete fà? - Aghju amatu i mo figlioli è pruvate à sicuru chì a mo professione, e mo funzioni suciali ùn portanu micca a so zitiddina. Aghju dettu definitu in priorità in a vita. I zitelli sò u megliu investimentu di forza, tempu è soldi. Hè megliu invistisce in sè stessu è i zitelli. In ssu lettu di una bella frase: sè stessu vuleva esse à quarcunu, hè megliu in u vostru ... Cumu avissi sentu còmpiu è armoniu per esse un esempiu sanatu per i zitelli. Quandu i genitori "sacrificate", è pruvate di traduce tuttu in i zitelli - hè terribili. Un zitellu ùn hè micca u to ditta, a manu, a perna. Questa hè una persona completamente distintiva. Ellu vene in stu mondu, eletta, è a vostra tarea hè di purtalla à 17-18 anni è liberazione. S'è facemu una analogia cù u mondu animali, sò una mamma di lupu. U lupu, per una banda, sò pronti à gnaw per a gola di u so zitellu, è di l'altru - elli stessi cumprate à i prucessi perch'ellu a sperienza. E più impurtante, mi prumu di formate pensà positiva in elli.

- Questu hè? - Iè. E sapete, ùn aghju micca a paura di sparà in questu sensu. Aghju avutu a mo figliola maiò, chì ghjè 17 anni, è aghju fieru assai ch'ella ella è chì hè cun mè. Spessu sente à i so cunsiglii, perchè ricordu chì era assai più versed in a mo vita di mè ora. À l'annu, a vista hè persa, sò teme chì si paralìscanu una persona. Rindite è teme - a cosa più stuposa chì un omu pò fà.


- Snezhana Egorova una persona chì hè impulsante o pensa per un bellu pezzu prima di fà una decisione? - In generale pensanu assai (risate). Aghju certe volte, chì forsi ùn avete micca pensatu assai. Fate qualcuni cunclusini, crescenu, crescenu. Mi piace à sperà chì a saviezza vene cù età. Pirchì certi anni venenu senza ella, indipindente. Ùn vulete pruvà a seconda opzione nantu à a mo propria pelle.

- A strada, annantu à l'età. Chì hè a vostra rilazione cù ellu? - Oh, aghju avutu chì avemu serbi seranu cù l'età! Perchè finu à pocu tempu avè cunvintu chì eru 17 anni. Dopu avè attentatu di retrovisente è capì chì alcuni cose cumpagnia - i zitelli, fatti è tempu crescenu - sò già longhi di 17 anni, analizò tuttu è dicisu chì eru 23. E ora viiu cun questu sensu. In generale, un artistu deve esse u zitellu finu à u longu. Quandu si diventa "tutti l'adulti intelligente" - pudete abbandunà a professione.

- Ùn vede micca una persona frívola ... - Ùn sò micca sapiu chì frivola. (Ricette.) Questu hè chì tuttu hè perchè sò tantu grande? Sempre era sempre notevili. Cum'è un zitellu, ricordate di esse stunatu chì qualchissia ùn puderebbe andà à a scola duranti simane - è ùn averà micca attentatu à questu, è ùn puderebbenu mai caminariate una lezioni. Perchè i maestri didicà dìssenu: "Dette foncaghju?". Aviu avutu esse culpèvule. Socu sempre paura chì u listinu ùn hè micca violatu. In generale, aghju intesu da a nostra conversazione cun voi chì m'aghju un equilibriu.


- Quandu successi è charming Snezhana Yegorova hà cullatu in u prugramma "Dancing with the Stars"? Cumu si decide? "Eppuri, idiota!" Solu u pruduttore di u prugettu, u mo anzianu amicu Alexei Goncharenko, s'applicava di qualchì impurtanza nantu à mè. E i mo figlioli volianu questu, è u mo maritu (attore, presentatore di TV è cantanti Anton Mukharsky) dicenu ancu chì era impurtante per mè. E pensu chì aghju bisognu perchè parechje ragione. Sapete, ci sò parechje cun un "campiunatu" carattere - ùn anu bisognu di vittoria. E ju, finu à ch'e aghju ricordatu, ùn hà mai participatu à alcuni competizioni, ùn aghju micca gustu (ancu s'ellu hè parti di a me professione) castings, è se ci hè u qualchissia altru, hè sempre cusì più faciule per a mo pasà. Aghju veramente amanu u mo figliolu, stavu assai aspittendu à ellu è si senti assai armoniu. E ùn aghju micca capitu perchè tutti i ghjorni à 10 ore, abbandunaraghju a casa è tornu à 12 ore - squeezed out like a limon. Per ciò chì? Per fà affissà in TV? Allora ùn m'avete amparatu senza ellu! ... In generale, a television ùn hè mai statu u limitu di i mo sogni. Aghju travagliatu per mè in u teatru quandu era statu invitatu à u programma di musica "Hmarochos". Cinque anni ch'e aghju travagliatu, è mi da ... nauseous! Sempre avia cambiatu una cosa, aghjunghje qualcosa, ma era impussibile, perchè hè un prughjettu di un furmatu, u prugrammu inglesi. Quand'ellu chjusu, suspiru cun aligranza. Dopu quì avete viaghju di prughjettu à prughjettu, di u canali à u canali ... Ma oghje i persone si ricorda solu "Khmarochos", ma ùn aghju micca struitu quì per un bellu tempu, finu à quella chica - calva, alternativa ...


- À a strada, hè interessante : quandu Snezhana Egorova hà avutu un capelli cutichi, ci era una necessità di travagliu - o raghjone internamente solu? - Questu era a me dimora interna à ciò chì era succideva in a mo vita. In un certu puntu, attentu avvistu chì a vita hà perditu tutti significati. Ci era in fronte di u specchiu e, scherbatu, si tagghiau u capelli cù tisori rossi. Quandu u mare dopu s'arrinò e visti u risultatu ... Poce, questu ùn puderà vultà ancu à u barbiere in questu forma, perchè tutti cridianu chì era ura di chjamà psychiatrice ... Aviu avutu per chjamà Dima Kolyadenko (Sapia chì hà avutu una machina chì era cutting i so ballarini) è urgugliamenti per esse cutatu da a machina. E decisu per mè, chì questu hè cusì un sacrifiziu chì una nova vita cumincia à crescenu nantu à u mio capu. Dopu quellu avete cresce i mio capelli. Avà - hè questu u capiu più longu chì avè avutu mai avutu in a me vita. E mi piaci stu stilunatu hair hairy.

- Costume, apparizione - dictate l'intangible di u successu è charming Snezhana Egorova? - Infatti, l'umore ùn hà micca dettu un palmu per un bellu tempu. U statutu di u codice cusì dichjarà a professione. Passaghju assai di tempu pruvatu à fà a persone cuntentu, per esse felice. In u risultatu, cum'è un costu à a professione, aghju persu perghjenu a me rilevanza cum'è un invitatu in i vacanze. Per mè, una festa hè l'assenza di persona, invitazione, musica. Perchè, in a vita di u ghjornu, ùn aghju datu pocu micca impurtanza à a vestizione è a maquillaje. Vuliu simplificazione massima. Quarchi cosa ci hè una felicità, quandu ùn hè nunda nant'à u primu uriginale, pudemu impruddà tutti i cummirciali, razgrasti un pezzu di tempu, è cum'è un pigtu nantu à u lettu è vide TV. Ùn puderebbe lavare, micca peit. Aghju falatu è senti chì mi sò un puddle d'omu: ùn aghju micca parte dura, nisun sceleton. Perchè una persona ùn pò micca esse in fine, ancu se hè a vostra professione. Allora so sognu: qualcunu mi sia à pusà nantu à l'uceanu è visti l'oli ...


Qualcosa di Snezhan Yegorova : nascìu u 23 di frivaru in Kakhovka; Hè stata graduata da l'Istitutu di u Teatru Statali di Kyiv de nomi di I. Karpenko-Kary. Toccate in u Teatru di Drama è di Comedia nantu à u Bancu di Left of the Dnieper, dopu assicurò per andà in a television. Mamma di trè zitelli.