Vladimir Presnyakov è Natalia Podolskaya

Questa puderia succedisce prima, ma u veranu: Vladimir Presnyakov è Natalya Podolskaya si maritò à u ghjugnu. Certi rilazzioni hannu finitu, l'altri anu cuminciatu. Allora u filistinu dichjarà. In ogni casu, in i schemi soli di a relazione Volodya è Natalia ùn si sò micca bè. Ancu s'ellu solu secondu a so tendernità à un altru si truvò a prova di u tempu, di chismes è publicità. Aghju vistu a vostra parella nantu à u settore di luci d'annu in Kiev è hè statu toccu. Aghju avutu chì Volodya li trattava cun timore. Sò stanu tired - hà pigliatu tutte e mani, i purtò. E struciava i so pedi, è facianu massaggi, è strapped a testa. Allora sempre?

Semu assai simile, è in tutti

A volte l'espressione sia fora: "Sò u mo fratellu, sì a mo sughjera!" In ocasu chì ci hè un sensu chì nasciamu di un genitori. Paulo Coelho hà un pensamentu: tutte e persone vanu in terra per avà è dopu adotti u so amore è a so vita. Aghjunghjiu cun questu, perchè senza l'amuri hè dura. Ùn hè bisognu di amà un omu: à qualcosa: per travaglià a natura. A nostra cumpagnia principali hè di scuntate a seconda parte di nimu. Quandu una persona di morte, l'ànima caduta in parechji parti. Aghjunghje, noi rinemu digià in modu di scuntrà a dda bona seconda parte di a nostra ànima. Mi pari chì Vova hè l'altra parte di me, è chì una volta un tempu avemu cun ellu era una sola anima. Forsi hè stupidu, ma crede. Ma pudete avè una altra ligame mistica: a soia gemella Yulia. Hè veru chì ci hè un tipu di filu telepatiche trà i gimmi? Per esempiu, se una di e fiorini hà una disgrazia, a sughjera ùn solu ùn sia distress da una distanza - hè stata travaglia di dolore è scossa duranti stu mumentu?

A Verità assuluta

Sò 100% sicuru di quellu. No tantu tempu, Ghjulia è u so ghjovanu in un car surtutu da Moscu per Mogilev. E questu 600 chilometri. Per qualcosa raghjone ch'elli ùn pudendu truvà un locu per mè stessu. Dopu sei à a mane di notornu, ùn aghju durmitu, ùn aghju chjamatu constantemente, cuntrullava a situazione, cum'è s'ellu avia avutu una primurosa di qualcosa per quessa. Perchè Diu viaghjanu in modu sicuru. Ma u listessu ghjornu chì Julia stufau, cascò. U risultatu hè piatible - un cracheru seriu in l'ossu. Allora mi preoccupava per una ragione. Sempre mi pensa. E no femu micca mutu. Sò cunfurmate in Mosca? E avete sempre aduprà per Bielorussia, induve a ghjente hè più aperta chì in a capitale russa? E persone nustanti sò diverse. E in my native Bielorussia there are many people hard, è in Moscu, à u cuntrariu, ci sò quant'è assai persone benevolente è simpaticu. Cù quelli è pruvate à esse amici. Mosca hà pigliatu cun bellu faciule. Ùn aghju micca sapè emozioni negativi. In ùn avete micca vistu un rival avvisu? Ùn sò micca vinuti per a rigidità di Mosca, chì spessu hè parlatu. Forsi u puntu tutale hè cumu per capisce i persone. I malatii è persone invevate si deve esse evitati. Puderete trascordu u fiumu è ùn avete micca nutitu cumu sarete viziosi è cinuchi.

Quale hè bisognu?

Tù è Volodya sò pùbbliche, i persone aperte. S'è vo senti chì una persona ùn hè micca venutu cù bonu per voi, scorri sgrossatu in a vostra famiglia, pudete prutezziunà di l'intruduce intrusivali innecessàri, anu amparatu à affaccià una difesa? Learned. Ancu s'ellu ùn si principia micca in u negativu, ellu, senza truvà un terrenu fèrtilu per una "bona racolosa", simpaticamenti vi trasmette da. Hè assai pezzi chì sò scritti nantu à questu tema, assai libri sò scritti. Un esempiu vivitu hè magia negra. Sì ùn avete micca cridutu in ellu, ùn importa micca quantu a ferita a bruzia fece, ùn tocchi micca, u male hà micca ferite. Allura ùn aghju micca avvezzu u mali, ùn aghju micca attentatu. Ma veramente amanu i nostri amici. Persone meravigliosa chì ci circonda, sò assai più.

Quale hè micca amici?

Per parechji anni, sò cumunicatu cù u figliolu di Valery Daineko, cantante, cantante, solista di gruppu Pesnyary, performer di a famosa cumpusizioni "Belovezhskaya Pushcha" - Yana è Vika, sicuru, cù tutti l'amichi di Volodin. Sò ùn sò micca solu artisti chì sò assai frà e nostre amici cari, ma ancu di e persone di e diverse professioni. Ma i pirsuni più vicinu à noi sò Anzhelika Varum è Lenya Agutin. Chì cambiò in voi dopu a reunione cù Volodya? Quandu avete cunnosce una persona, avete immediatamente sensu chì hè tò o micca. Se ùn hè micca u vostru, pudete micca pruverà automaticamente micca par ciò chì veramente sò. Aghju avutu cundizione in a mo vita à quandu averebbe in natura. Ma cun Vova mai finta in tuttu, ùn volenu micca parvene più bella chì l'altri. Con ellu, sò ciò ch'e aghju. È hè cun mè, per via, ancu. Sò un gran complementu à l'altri.

Per cinque anni di cunvivialità si trovanu un denominatore cumuni?

Sò un Tauro, questu hè un signu di a terra. Hè Aries, focu. S'ellu apugghica, stai estinannu. E senza cumberni. Credu chì un omu più adattatu ca Volodya, ùn aghju micca statu in a mo vita. Ancu si eru più chjucu da 14 anni, ma quandu mi teni un sensu chì sò più vechju. In ogni famiglia, micca senza cunflittu. Quale hè chì prima và a cunciliatori? A maiò parte sò. Repete: Volodya hè Aries, è sò terribili stubborn. Hà esse chjude d'energia, da quale i ciucieri eranu caduta, è i lamperi eranu strufinati. A volte, ancu di u studiu, l'anu detti quandu si avvicinavanu l'equipamentu: "Vovan, stà à volta!" Volodya li piaci à dorme assai più longu. Forsi altri esposi in mariti sò una qualità annuramente. E ùn aghju micca impurtante. Iddu voli restà - fate u restu.

Cumu sviluppà relazioni cù i so genitori?

Granni. Semi scontri quasi sùbitu. Mi pigghiaru cum'è u so propiu, i so propii, e abbianonu i mo ciuccii. Parlamenu per regula, cumunicà, felicità in le vacanze è rigaleti à l'altri. Cù quale avete da cumunicà più - cù mamma, papà? Probabilmente, tutte e cose cù a mamma. In ocasu, pudemu annunzià nantu à u telefunu. In ogni casu, Lena è Petrovich percece cum'è una. Avete digià un appartamentu? Sì. Hè spaziosa, bella. Ci hè assai assai ritratti. A nostra regula principale hè chì ùn sò micca alcune photographi nantu à i mura, nantu à quale una persona hè statu ridutta. À ogni - o avemu cù Vova o cù i so genitori. Dicenu chì hè un prubleminu male per colpi ritratti nantu à i mura, nantu à quale sì stà. Ci hè chì, in questa manera, una persone cundevane à a sulitudine. Quand'omu si stalletà in una nova casa, dopu una simana da a casa ùn volenu esse ghjustu. Disignu, disignu - tuttu pensatu. Era un prucessu longu è bonu. Ripigliu ùn hè mai spentu à u tempu, è ùn hè micca spent the money chì era chjamatu. Ma tutti sò firmati fermati, anche si vittiru in un appartamentu pagatu per un annu.

Quellu chì l'idee di designu sò inturniciati in a rialità, è di quale anu avutu esse abbandunatu?

U stilu era difinitu da u dilizzionatore chì incubbe l'idee di Volodin. Presnyakov hà un gustu assai bonu, vede immediatamente una figura chjara. Quandu pruvariu a argüere (è discute à Aries inùtule), à ​​a fine aghju da rinunzià, aghju comprendu chì ellu hè ghjustu. Ancu per tuttu u tipu di vasu è platti ùn ci hè nè uguale. Quale hè cuntrullatu u budget? In qualchì modu ùn penseru micca. Volodya guadagna, e fazzu. Ùn avemu micca una divisioni specifichi. Tuttavia, Vova crede chì un omu hà da guadagnà u dirittu, è una donna - rializeghja. Ùn sò micca contru, in principiu, hè ghjustu. Chistu significa chì tuttu hè dettu solu da Volodya? Sì, decide u tuttu. E l'ultima parola dopu ad ellu. Ma l'amante à a casa hè mè.

In modu, quale hè maestru?

Bona. Hè cazzo bè. I love cooking. A cucina me relaxes, fascinates, reste i mio pinsamenti è principia da u prucessu stessu. Questu veni delicious. Ci hè ancu assai impurtante di coperchio nantu à a tavula: platti eleganti, un jarrunità di fiori ... Quandu i paisani di Volodin vindutu à visità, mi prutestore à l'astènere cù i mo talents culinariu per sapè chì u so figliolu hè in bè di manu, hè ben alimentatu. In corta, l'alegria di a vita. Per mè ùn hè micca u travagliu di tuttu, ma un restu. Cuncirnendu u stilu di vestitu cù Presnyakov cunsultate? Ubligatoriu. In questu sensu, sò un podkabluchnitsa assoluta, una feminista da mè ùn viaghjà micca bè. Perchè ùn aghju micca vistutu qualcosa chì ùn vole micca, ùn aghju mai vede l'autore: mi piaciunu, questu! Prima mi vogghiu piaceraghju u mo amatu omu.

Volodya aiutà in u vostru travagliu?

Ubligatoriu. Quandu scrivu una canzone cù Victor Drobysh, Volodya dà cunsiglii pratichi. Per via, anu una relazione perfezziona. Vitya è Vova sò dui ghjente talentu, hè sempre interessante per vigilà. Ancu se Vova ùn hè micca prisentatu in u studiu, aghju vede ellu u materiale in casa. Se ellu stessu scrive u cantu, dopu, dopu à u ritornu da l'studiu à l'ottu di a matina, prima mi risparmià, è definiscemente u sensu di u materiale.

Ghjudicate da a vostra figura ideale, portanu un stiltu di vita sana?

I guveru u modu di vita chì mi piace, in particulare in tuttu ciò chì ùn sò micca limitatu nimu, è di primu di tuttu - in manciari. Mi piace à vultà dopu à u corpu, aghju cunzessu di ghè, matri, mascaras. Avemu assai. U salottu hè obligatoriu. Prucessu effittivu per embrued arcane bianca. Ma a manera di vita più sana hè di vive è diventerà ogni ghjornu. Chì ghjè necessariu è ghjornu hè in a vostra borsa di cusmetica? Tuttu chì avete bisognu di u maquillaje: fundazione, pate, blush, ombre, eyeliner di diversi culori. In u maquillu per mè, u principale chì ùn era micca visibile a rugosa rugdura. Sti mancanza di lumetta sò sfracciati cù fundazione, pienu è blush. Stu prucessu hè mandatu prima di ogni successione per a via. Senza u restu pudete fà micca. In a strada, aghju pigliatu sempre cun mè un mezzu per lavà è cura di a mo faccia - creati dapultante, riformatore di u makeup, tonic.

Chì ghjè u vostru stili di vestitu in a vita dumane?

"Beskabluchny". In altri dritti, mi piace à vende tuttu ciò chì ùn deve micca esse sottu u scarpi o stivali cù tacchi. Hè u vostru attuali, u stilus Moscu differenti da quellu chì hà tenutu in Mogilev? Pensu cusì. In u so Mogilev nativu, sguardu, ùn ci era micca una tale opportunità. Quandu mi stanu cumprate à guadagnà u soldi, puderò si rallegri à a bellezza di a mo vestita bella. Volodya li piaci à fà presentà.