Otar Kushanashvili ùn hè micca ghjustu à u prugramma di Jeanne Friske per u tarifu

Una settimana di Jeanne Friske fù andatu. A morte di un cantante populari chì hà stata batatu ferma per l'annu passatu è a mità cun u cancer di cervelet hè stata sorpresa in centesimi di migliori di i so cumpunenti è i so cumpagni. Per parechji ghjorni, l'ultime nutizie in i medii domestichi fu cunsacratu à a tràggica partenza di a stella. Nant'à i canali di televisiulamenti ci eranu programmi è scrittura di discussioni, in quelli chì anu cunnisciutu l'attrìlla participonu vicinu. E qualificazioni di i prugrammi nantu à Zhanna Friske anu rignatu à l'altru recordu in quelli ghjorni.

U criticu musica Otar Kushanashvili hà visitatu ancu parechji studii di i canali di televisi cintrali, induve parlava d'amici cù Zhanna è di l'ultima cunversazione cù ella. Allora, u puparu apparsu nantu à u prugramma di Boris Korchevnikov, è in u studiu di Alexander Gordon. Aspittendu u ghjurnalista è in u studio di Andrei Malakhov, ma ùn ellu mai apparse.

Otar Kushanashvili di Zhanna Friske

Oghje, u popularista columnista di l'edizione "Sobesednik" di l'anniversariu - Otaru Kushanashvili cumpriu 45 anni. Eppuru, ci saranu assai felicità d'amici è di culleghi, parolle belle, caru è micca assai rigali. U presentatore di scandalous TV hè digià aduprà i piani, più cà à sorpresa è piace i ghjente oghje.

In ogni casu, oghji cuminciò per Otar ùn cun l'felicità più piacevuli ...

Andrey Malakhov hà scrittu una lettera aperta à Otaru Kushanashvili

U presentatori di u prugramma vulgari "Li fate parlà" Andrey Malakhov hà publicatu una lettera aperta à u showman nantu à u portale di Starchit uni pochi giorni fa. In parte cù u felicità di u persone di u ghjornu d'anniversariu, u presentatore di a TV palesa some non fatti belli cosi cunigenti cù l'apparenza di Kushanashvili nantu à i programmi nantu à Zhanna Friske. In particulare, Malakhov hà dettu chì ùn hà mai esce ghjustu à u ghjurnalista assiste à u so prugramma. Dopu trattatu di cuntattu Otar, pudemu truvà capisce chì si n'andò in l'attellu di altri programmi, induve hè statu prumessu di pagà una tarifa per a so participazione. Andrey Malakhov hè spaventamente sorpresu da l'attu di criticu scandalu:

La semana passata, aghju aspittàvi nantu à l'aria, dedicatu à a traggica partenza da a vita di Jeanne Friske. Ma senza spiega e razze in i studiosi à Gordon è à Korchevnikov hà vultatu, ma ùn avemu micca. Numerosa chjama di l'effettu ùn anu avutu micca effetti, è solu quandu aghju mandatu un messaghju persunale, aghju intesu a risposta: dì, pagà per vultà à u prugramma. Aghju comprare tuttu, sì u babbu di sette zitelli. Dopu à a so partenza da Kutaisi, era difficultu d'avè passatu in Mosca, ancu com'è lavanderu in l'isula di Paveletsky è com'è un vigore di notte in l'scola. Ma ancu dopu esse un famusu ghjurnalista, avete fattu un oghjettu in u mo air viatu, dedicatu à Eurovision-2002, è per un pezzu di tempu era scumunicatu da a television, ùn aghju micca trattatu peor è hè sempre listessu per aiutà in una manera amica.

Felicità à Kushanashvili annantu à u 45 anniversariu, Andrei Malakhov vuleva u so cumpagnu chì l'amici chì vi turnavanu à felicità à u so amicu famoso ùn avianu micca apagato à a strada à un certu corporativu fattu, è u zitellu anniversariu ùn si stava sula sola nantu à a table festiva.