Chì si u zitellu ùn hè micca interessatu in i pari?


U tempu ùn hè micca in i figlioli più sviluppati - cusì pò esse carattirizza a situazione cù un zitellu chì hà amparatu à leghje à cinque, è à deci aprende i fundamenti di a matematica supiriore. Certu, questu esempiu hà assai oghje, ma cù u so aiutu, hè più faciule per capiscerà perchè qualcosa chì un zitellu ùn hè micca interessatu à i peeri è ciò chì facenu cun ellu.

U zitellu senza un piacè spéciale passa per un zitellu, è in seguita - à a scola. Ellu silenziu ghjunghjene cù ellu in puzziche o in un album. Sapemu assai è sapi assai, ma hè bonu? Cumu possu truvà qualcosa cumuni cù l'altri figlioli, sò amici, cumunicà è creciate com'è u risultatu di a mancanza di questu impurtante interessu in altri pirsuni?
À u primu sguardu, tuttu hè maravigghiusu - un ziteddu cunfidenza prima di l'attitudini medie di a so età. Ma i ghjoculi di i zitelli sò speciali, è se un zitellu ùn hè micca interessatu à i peeri, ci vole à fà qualcosa nantu à questu.

Questu hè cumu u cunflittu trà i genitori è i duttori di kindergarten, i maestri in a scola. Per i so parenti, u figliolu o figliola hè u più maravigghatu in u mondu, ma per qualchissia chjaranu ùn ghjucanu micca cù i pari!

Ciò chì passa?

I matri è aviani sò toccu da un criaturu iniziu, ma invece hè u tempu di salvà. A capiscenda què ferà se u zitellu ùn hè micca interessatu à i pari, hè pussibile solu se i parenti anu a voglia l'opinione di i psiculoghi. È dice inequivocamente chì di l'età di 5 u zitellu passa a so-so socializazione - l'adattate à u cullettivu.

Per i parenti, ellu hè u megliu, è in lu kindergarten ùn vulianu micca ghjucà cun ellu ... E ora u zitellu hè chjusu in u so mondu, in quale ùn ci hè un locu per i pari. Hè assai impurtante per ellu esse cù l'altri è sia capaci di ghjucà. E questu hè direttamente ligata à a capacità di cumpressà e règule è difende a vostra opinion, se i regule stabiliti sò viulati da alcuna persona.

À l'adulti, a cunvegazione hè sparta. Quale insegni, è avete a ghjustificate, o pudete "pressa à pena", sia chjucu, à quale tuttu hè pussibule. E ùn importa ciò chì adulti adornate cun una illusione piacevule nantu à a cunversione "nantu à ugguali termini", perchè u so ziteddu solu cumunicà cù altri figlioli.

Ùn avete micca solu cumunicà, apprendu a negoziarè è capiscenu i rolli rollichi, à argudià i so pensamentu è e credenze. Hè in cumpagnia di i peeri chì un zitellu sàcenu cun ellu stessu è cumu si ellu stessu in l'altri, in u status, i zitelli. Aprènza di l'inuguaglianza, è averemu imparale à "dà cambiamentu", fretu insulte. Sia nobili o attu contru à l'indicazione di "adulti è saviani". Hè per quessa, acquistere i cumpitenzi parranti più bisognu per l'integrazione sana in i sapè qualità.

U mondu di l'adulti ùn hè micca per i zitelli!

Quandu u zitellu hè in modu persunale cù i genitori, più prestu o dopu, cumencia à vede solu à elli è duverà parechji di i so riazzione. Per esempiu: "U zitellu piace quandu aghju cullatu cù curaziu i puzzle" hè trasfurmatu in "Mi piace à riccolare puzziche". U zitellu ùn hà nunda in ghjucà infurmazione nantu à ciò chì ellu, ancu di quelli chì anu interessatu à i valori più altu di e persone - da i so genitori.

Iè, induve, cù una educazione cuntinua, u zitellu sviluppa intelettuale. Enriches u so vocabulariu cù novi paroli, ma stu sviluppu hè unilateralmente. I cambiassi di età in u big party sò riguardanti capacità intellettuale, è, probabilmente, fisicu. Ma a maturation emocionale, vuluntariu, u sviluppu di e cumpetenze di cumunicazione cuntrariu hè più lento è spessu lagos behind the "smart chap".

Ma precisamente questu hè l'influenze armonizazione di i cunflitti ancu di i zitelli. Emotionally, u zitellu hè più resistente à i prublemi, più attenti à e regule, ancu s'ellu ùn si capisce micca. Hè capacitu solu per sperienze a so emozioni, ma ancu l'empatizza cù l'altri. Per esse felice per un amicu, per aghjustà cun ellu - tuttu questu hè a basa di un figghiu harmoniu. È hè difficiule di fà questu cun u omu chì hà digià crisciutu, una persona furmata. Per quessa, a quistione "chì fà perchè u zitellu ùn hè interessatu à i peeri", i psiculoghi di modu senza cunsigliu di cumprenderà i ragiuni chì incuraghjani à l'ominu "per andà in sè stessu".

Avoidà a realità cose: i cause

Dificulta à intruducà un zitellu in un grande colettivu, per dà scalcià à "strangers" -ieculi altri sò diffirenti. Prima di tutti, sti trè tragichi psicologichi casuale - per esempiu, hà (o hè inventatu da "figlioli malvini") certu funziunalità. Allora, una chjucu sola pò esse tombata cun un porcu, è cusì. Naturmente, u prossimu voyage à a kindergarten hè cunnanna di fallimentu o assuciatu à l'histerefia, lacrimi. "A timidez di u zitellu hè a culpa". In u so cercolu, hè liberu di cunfermessi, è altri, ugguali, pò apprezzà.

A seconda opzione hè l'omu stessu, quandu hè difficiuli per un zitellu paragunà i so brami è l'uppurtunità trà e ugualità-i stessi figlioli. Egoismu hè un patrimoniu acquistatu, quandu i figlioli ricevenu a maiò massima in a famiglia, diventenu u so centru noneficiale. È e ricerche, per regula, ùn sò micca fiducia, avè qualchì "verificazione" in u kindergarten. Perchè, in questu casu, hè vale à aiutà à adattà à adattà à u zitellu - i contu di farfanti, spiegazioni, stori interessanti. A aiutà à adattà à l'ambienti, i genitori creanu una "reserva" decente per l'avvene.