Parental errors in parenting

Ogni parente vole esse perfetta per u so zitellu. Mentre ùn avemu micca i nostri propri figlioli, avemu spessu vista à l'altri paisani cun disapproval. Pare sapemu chì ùn avemu mai scoldi ziteddi, mette à scurderete, abbandunate e so dumande è i desiderate. Pare sapemu chì i nostri zitelli ùn puderanu micca di fà ragiunà per esse ingerati cun elle, perchè, cum'è noi, serà necessariu un ideal. Ma i chjusi di l'ughjettu culleghju literalmenti da i primi ghjorni dopu à u nàscita di u zitellu, turnate chì tuttu hè assai più cumplessu, è avemu fattu pressu cù i cundimenti di l'altre genitori. Intendemu di ricurdari a i sbagghi principali di i genitori in a criazione di i zitelli, chì in nisun casu ùn deve esse ripetutu.

Hyperopeka

I giuvani parenti a più frequenza piccatu. Un ziteddu natuvitu, particularmente preziosa è longu, pruvucarà una tempesta di novi emozioni, i genitori sentenu una seriu rispunsabilità per u zitellu è cumincià à fà a patronizà. Certu, u scopu di i genitori per impidiscenu ogni problema, per anticipà ogni desideriu di u zitellu, per prutegevi di u dulore, hè cumprinneru. Ma certi voti passa tutte e fruntieri razonati. A menudo, un hyperopeak ùn hè micca espressu in un amorezza immensurable per un zitellu, ma in l'aspirazioni di i genitori di fà micca entre parolle d'indipendenza. Sembe: nunda terrible hè chì u zitellu hè cusì bellu cura, ma in fattu. tali care ùn permetterà u zitellu per amparà nunda. I giuvani purtàvanu da una cullette, vistutu è ligà i cordone, ancu se u "babbu" hà longu tempu per andà à a scola. Ddi i zitelli raramente permessi di piglià piacè in u patiu senza a vigilazione stretta di l'anziani, ùn pò micca iniziale di l'animali, tuttu chiddu chì hè cunsideratu d'esse potenziale periculatu per i so paisani hè fora di a so vita, è esse stati cumu si pò truvà. I difetti parenti in questu quì à u destinu di u zitellu sò minacciati di fà rimbursà u fattu chì u zitellu adurata hà crisciutu nant'à u pratiche infidate è micca tutte a vita verita.

Negligenza

I difetti parenti sò manifold, ma unu di i più serii hè a negligenza di u zitellu propiu. I ragiuni per questu pò esse quant'è necessariu - i genitori sò troppu chjucu à u travagliu, organizanu a vita persone, malindeveddi trà i zitelli è i genitori. A volta chì u zitellu ùn si manca senza l'attenzione naziunale pò esse una splutazioni di u borraghju bundanza di i genitori, è quarchi parechji natività pesche, chì i ricordi ùn permettenu micca à a mamma per mostrarle u so amori. Un zitellu chì faci crescita in una famiglia sia po travaglia per sempre in u sviluppu, ma ancu di questu, i disturbi mentali sò spessu osservati, perchè u zitellu sèntene innecessariu, si senti per esse superfluvule in a vita di e populi più vicinu. In casu d'annunzià hè spressione in l'indiferenza assicurata in u destinu di u zitellu, oltremente solu in i chjosi freti di "Ùn aghju micca u tempu" o "ùn fate micca moltu", ma sempre faci un dannu seriu.

Esperimenti justificati

Un altru fallimentu cumuni è genitori - l'expectativa di u so figliolu troppu. Spessu, i genitori o altre parienti vicinu di u zitellu sùbitu u zitellu perchè l'ultima pudè capisce i so ambizioni. A me mamma hà sunnutu di divintà ballerina, u me babbu avia vulutu cunquistà u cosimu, a me nanna u so sonniu di a musica, è u zitellu, chì hè vistutu cum'è genius, hè smegneru per tuttu questu. U risicu di questa attitudina hè chì i ghjudizi di u zitellu spessu ùn coincidenu micca cù l'expectativa di i genitori, faci tuttu da u modu, ciò chì significa chì ùn hè micca cusì ingenu chì i parenti ti piace. E chistu porta à u fattu chì i genitori tene u babbu di u zitellu cum'è unicu, unicu è talentu solu perchè ùn riceve in u spaziu in quale vulete. Questu si parta un debilitamentu di i corpu è di i pratichi frequenti, assai cumplicati è prublemi prufessiunali in a famiglia è di tutti i so membri.

Cruelty

Forsi, solu questu errore ùn hè micca justificazione. Ci hè parechje razze per u malmetu di u zitellu, ma nimu ùn hà nunda di fà cù u zitellu. Più rigalu castità è viulenza fisica sò sempre a culpa di l'adulti. In certu tempu i genitori sò massa autoritarie in relazione à u zitellu, ùn si capiscenu micca a so persunità è a so opinion, è ùn pensanu micca chì u cumportamentu hè cruel. L'aggressività è a crudeltà educate u zitellu in l'abitudine di trattà e di l'altri solu in questu modu, chì significa chì ci hè una probabilità alta chì un tirannu saldarà da una famiglia. Inoltre, ùn ci hè micca bisognu di ripetirete chì l'abusu di u zitellu hè enormu periculoso è per i so genitori - cum'è regula, si creceranu, i zitelli ùn abbandine i sbagli di i so parenti è di cunsiderà cum'è u so dure di vanzia. Questa pò esse spressa in un minimu indiferente, è in a violenza recíproca. A felicità in questi famìglie ùn hè micca una quistione.

Di sicuru, i scritti parenti pò esse sfarenti. Puderemu aduprà micca, ma micca pedagogicu, ma u primu diveru di i genitori di ricurdà chì e so azzione ùn in ogni casu fessi mai u zitellu. Solu cun un accostu rispunsevule è raghjonu à l'educazione, a famiglia pò esse felice.