In luttari i capricci infantil, investigamu a causa

A l'età di 3-5 anni, u zitellu hà una perestroika, in u cursu di quale un vocabulariu chjucu di ellu stessu, cum'è una persona, suscita. U caprettu chì capisce più, hè più sensitivu à i cunflitti emuziunati. Ghjè per questu tempu chì i primi capricci veri, chì tutti i genitori tù teme, cumminciarete cumparisce. Ma hè bisognu di mette in pruspera in a battaglia, prova di pruvà à u zitellu, chì ghjè in corruzzione? I sicicloni dicenu: prima capiscenu ciò chì propriu induve un cambiamentu cambiamentu à u cumpurtamentu di u zitellu. Allura, a lotta cù l'umidità di i zitelli, scopre a raggiuni - u tema di a cunvirsu per l'oghje.

Ci hè parechje raggiuni principali per i vagari di u zitellu. Prima, pò esse capriciusu, se qualchì disturbà, per esempiu, ellu sintia dolore, ma ùn capisce micca cusì, ellu ùn si sente un forte malestar. A peculiarità di i zitelli hè chì ùn ponu micca evaluà ciò chì succede in i so corpi, a manera chì un adultu pò sentenu è capiscenu. Siconda, capricciosa, u zitellu spessu sottumessa solu chì si sente una mancanza d'attenzioni. Ellu hà sceltu a prima manera di cumunicà cun voi. U terzu, u to babbu, u prubabblimentu, hà digià avvisti chì pò assicurà assai cù i so capricci è l'histeria. Ellu a so utilisazione. Eccu un segnu chì ùn mancassi a forza in a lotta contru i capricci di i zitelli.

È finarmenti - a quarta opción, u più cumuni, chì anu da esse discuttu in più di dettu. Parechji parenti ùn anu cunnisciutu ancu di a so esistenza è spiecanu i vagarii di u zitellu per qualsiasi altre raggiuni. In u scopu, simplemente perderanu un preciosu tempu. Spessu spessu, u vostru zitellu vole per fà cumprà chì vi vede a custesi eccessivu, ellu apertumente mostra u desideriu di diventà più indipendenti. Questu hè specialmente sviluppatu in questi famìglie chì u stilettu autoritaricu di a crescente impone, quandu l'adulti aspettamente dà a dite à u zitellu tutte e so azzioni. À a listessa ora, i genitori sò motivati ​​da i meglius pè motive, perchè cunniscenu cusì "cumu si deve esse". Solu un zitellu à questa età hè digià stata capaci di evaluà critichi di sta "mustità" è cumplettamente in u so modu.

Per via di numerosi studii di psicologi, hè statu pruvucatu chì un zitellu à una età tempura per un sviluppu armonicu precisa un equilibriu raziunale entre libertà, tutela è prublemi. Hè impurtante per ellu sensu chì ellu ùn hè micca solu curazioni, ma ancu avè dà u dirittu di sceglie l'ellu, rispettendu à ellu cum'è un individuu. Parechji parenti sò stati cunvinti chì sustene l'u sticule demucraticu di l'educazione, ma in fattu, à u cuntrariu, sò di martellà u so figliolu moralmenti. Tali talia "cura" ùn dà micca à u zitellu annantu à u so propiu è u passu passiu: "Ùn toccu! "Ùn ghjucà micca quì! "Ùn andate micca! ". Hè bisognu di custagnà à u babbu di u prublemu? Un zitellu, dopu à tuttu, ùn hè micca un pezzu di arcilla è micca un pupu, ùn faci assai, questu o micca. Ellu voli pruvà tuttu u stessu, per amparà tuttu, è questu hè impussibule senza sbagli, cones e lacrimi.

Spessu in parechje famìzii l'estremità eccessiva hè dictazione di l'interessi parenti, à quale un zitellu ubbidiente fa causà menu prublemi. Dopu tuttu, si u zitellu hè tranquillu, tranquillu, si trova in a quadrera è ùn si pò micca dumandà à qualcunu, ùn dumandò dumande intermindu, ùn ùn dumandate micca di ghjucà - hè cunvene. Ma quantu stu zitellu crisciarà, cumu si sviluppà, induve piglià u materiale di creazione mentale è creativa?

In trè anni, u zitellu traspenda u lighe di l'indipendenza chjamata "I myself". Avemu interferendu cù e so pruibitu, notazioni è e struzzioni, l'avemu a malgradu, anche sempre dignità umana, umana. E di novu, ancu imperceptible per noi, ma per ellu hè assai tangibile, mosciamu chì hè "nimu" è sìammu "u più chjucu". U zitellu hè allora u fortu cù attaccelli di disprezzu per dichjarà a so autore. A manifestazione di stubbornness hè una reazzione di difendenza naturali di u zitellu chì prutthenu contru a viulenza di a so indipendenza. Pensate à quale ci costu u zitellu a vostra lotta cù capricci? Ùn avete micca moltu à u pensamentu chì in l'eventuali di a vostra "vittoria" completa di i vagarii di u zitellu, serà più faciule per voi per vive. Quite l'uppostu. Vi riceve in u futuru un putere persone vuluntariu, impersonal. È prestu averete puntuà l'alarma in un'altra occasione: "Oh, u mo figliolu ùn hè micca adattatu à a vita. Ùn hè micca sicuru d'ellu stessu, hè teme di tuttu. Hè tettone, incredulous, retiitu, resentful, ùn vene micca cun i membri. Quistioni d'sti spetà spresse à a recepzione di un psicologu half di tutti i genitori. Inoltre, l'età di i zitelli varieghja da 5 à 16 anni. E ùn capisce micca e so parenti chì e radici di l'infantulianu di i so figlioli nascinu in questu primu "piccatu di capricci", quandu l'adulti anu a rimesse à u zitellu cramming in frames cunvenenu per elli. Ma l'egoistu nuvellu in u futuru genere l'autoestimu è a tereza - persistenza è perseveranza di u spiritu.

Hè per quessa hè cusì impurtante chì a lotta cù l'umidità di i zitelli ùn ponu turnà contru u zitellu è u so avvena. Qualchidunu novu disposti o prublemi devi devenu esse raghjone è cumprinneru à u zitellu. È questu hè l'unica manera di prutezza u primu "piccatu di capricci" per sè stessu è per u zitellu. Credu chì ellu faci tuttu per malgliarà? Ricurdativi di manera chì a so projeczione soe. Sì era un seccu "ùn pò micca", senza esse scumparu, pudete sughjettu quasi quì hà presu in u cuntenutu di stubbornness. Dopu tuttu, à questa età ùn ci hè nunda più tentatore di fà una cosa chì hè "micca permessa". È in questa indetta individualità si manifesta.

In fronte à i vagari di u zitellu, spessu seguitu avè scupertu a ragione. E pudete pensate, ma ùn site micca persone? Quale hè più stubbornu: i genitori chì dicenu constantemente "questu hè impussibile", "hè necessariu di fà ..." o un zitidiu chì prutestenu à tuttu questu in un tentativu di difenda l'autore? E forsi ùn avete micca l'imaginazione, a flessibilità, u desideriu è u tempu per spiegà à u zitellu, perchè vo vulete bisognu da questu. O hè più impurtante per voi solu l'obedientu ubbidenza? Dopu tuttu, puderete copre cù capricci di zitiddina, minacciendu à sviluppà in histerefichi, dicendu: per esempiu: "Oh, mi pare, cume tanti! Pighate in una buttiglia ". O "Oh, ci hè un omu capricciusu di vui! Hè assai beddu! Fighjuleghja scopre è cercanu cun ellu ". Hè improbitu chì ci sarà un ziteddu in u mondu chì, sèntenu quarchi cosa, ùn turnaranu cun piacè per un ghjocu interessante. E dopu cù u listessu piacè fate ciò chì avete dumandatu solu in l'urdinatu.

E più impurtanti, in una situazione di caprice, tutti i membri di a famiglia si cumpurtavanu identhemente. Inutili, u vostru babbu avete apre studià per manipule l'avè, u missiavu, u papu skillfully, chì tipu di cumpurtamentu per appiicà à ognunu.