Parigghi à l'amatori di a puisia è a prosa - bella, curta è divertita. Parenti à parenti cù u 14 di frivaru è annantu à l'annunziu di famiglia - foto è SMS

Un ghjornu fieru u 14 di frivaru, l'ànimi è i cori di i cori amici calanu i so sentimenti. Comu parechji cintunarii di anni fà, i picciotti è e donne, i mariti è e donne scambià valenti valentinesi cù cunfessielli di l'amore sincera. In questa pagina hà avutu ricuvgiatu u megliu parenti per i amatori per Valentine's Day . Eccu i maraviglii maravigliosi about love, and valentinesi divertenti cù imagini divertenti illustrate cupids, corazioni è dolci dolci è SMS curte cù cunfissioni d'amuri di i picciotti è i zitelli. Per quelli chì sò sempre vargogni di parlà di i so sentimenti in bè, vi cunvidendu una scelta bona di felicità in u ghjornu di tutti l'amatori in prosa. Leghjite, ricordate poema è parole sinceri, scrive testi di missaghji curtmetrii telefunu à parolle amant. 14 di ferraghju hè un ghjornu speciali per parechji. Pruvate a ricurdari comu a vostra migliori.

Beautiful congratulations to lovers in verse - Wonderful linee di poema di poeti tradiziunali nantu à l'amore è a fideltà

Parigghi tutti l'altri in Valentine's Day, i parechji pudemu scambià bè felicità di felicità - poema nantu à l'amore, appartenent à a penna di i classi immortali di pueta. L'esterni di Pushkin, Yesenin, Lermontov, Akhmatova, scritte assai anni, u sonu mudernu d'oggi. Ancu se u so amatu hè simplicemente stupidu per u rap, ùn hà micca stata indiferente à e linii di l'amore, creatu una volta da i pueta d'altri tempi. Times cambiani, ma i sentimenti migliuratu cù e coppiu in amore sò sempri prudutti è romantichi. Pudete scrizzulule i linii nantu à l'amori di i poeti classici da a nostra pagina o ricaricà a vostra memoria, ricurdendu i maraviglii maravigliemi di Blok, Turgenev, Tsvetaeva ... Ùn sò cun voi solu duie e cose: Avete calmonatu è aghju in silenziu. Avemu usatu per esse sottumessu à a cera. Demu noi a stata fatale. Stu sensu di a dolce dolenza A nostra alme turmentata è creda. Hè per quessa chì sì stanu un amicu. A volte mi sentu grùassu à lacrime. Ci sarà amargura un grillu prestu, È a fatigue diventerà tristezza. Hè una pity not words, crede à mè, è ùn vede micca, - Solu i sicreti di u perdonu! Da voi, sìate anu anatumimu, hà amparatu u male di più dolci. Hè per quessa chì sì stanu cum'è un fratellu. A volte mi sentu grùassu à lacrime. M. Tsvetaeva

Mi ricordu di un altru tempu! In un veru amuri, certe volte, aghju sburdatu un stirrupu felice ... È mi sentu l'amma in i mo mani; A volta, l'imaginazione hè ebbbe, Dopu, u so toccu Cridenti in u sangue di u ciuffu, D'altra volta anguish, una volta d'amore! .. A. Pushkin

Prughjettu, nantu à e persone, nantu à a gloria, mi scurdassi nantu à u terra di tristi, quandu a to fàccia in un corpu simplice davanti à mè u splendore nantu à a tavula. Ma l'ora ha vinutu, è site di casa. Aghju ghjittatu l'annu in a notte. Avete duntu u vostru destinatu à l'altru, è aghju scurdatu u bonu face. I ghjorni vularu, trascinatu cù un swarming maldito ... Wine è passione passeraghju a mio vita ... È ricurdò davanti à l'analogu, È aghju chjamatu cum'è a mo giuventù ... Aghju chjamatu, ma ùn hà retrovisivu, ne eru chianciutu, ma ùn avete micca cuncepitu. Intrappindate in un mantellu in blu, in una nuttata sera, esse da a casa. Ùn sò micca sapendu chì u vostru orgogliu hè abbandunatu Tù, caru, avete trovu, tènninu, dormu s sonnale, sò sognu, u mantellu blu, in quale cuntinuava una notte brutta ... ùn sò micca sognu di tendernità, gloria, Tutti passavanu, a ghjovana passava ? A to fàccia in u so pezzu simplice mi dispigliava a manu da a tavula. A. Blok

Felice parenti à parenti in amore - in prosa è in i so parolle - Linzii emotionali amici nantu à l'amore u 14 di frivaru

Parigghiassiru i pareglie u 14 di frivaru, quarchi ùn hè micca valutate in modu caoticu chì cercanu poema adattatu per a festa, unichi unificatori di Valentine's Day, rimi di poeta famosi è moderni. A volte ci hè abbastanza per dicerà parole ghjuridichi di prosa à un omu è donna chì amanu l'altri. Da u fondu di u core, felicità in i vostri motivi propri e donne chì si nutanu l'altri i sentimenti più brillanti - l'amore. A mo figliola, finu à ch'e aghju cercu l'ochji, pensu di voi - Remece u vostru sonu risentu è a vostra voce dulce. Sò a cosa più preziosa di a mo vita, è ùn daraghju micca à nimu. I love you, my tesoru! Sò a persona più cercana à mè in stu vastu mundiale è sanu felice chì l'aghju intrutu cun ellu è scupriteu chì u veru amuri hè. In a strada à u vostru core, ùn andaraghju micca firmatu da i obstacle. I love you and I am happy with u pensamentu chì un ghjornu darà sempre mio!

Sò a persona più cercana à mè in stu vastu mundiale è sanu felice chì l'aghju intrutu cun ellu è scupriteu chì u veru amuri hè. In a strada à u vostru core, ùn andaraghju micca firmatu da i obstacle. I love you and I am happy with u pensamentu chì un ghjornu darà sempre mio! *** Parenti à u 14 di ferraghju! È chì questu ghjornu sia radiante, In a vita, i vostri sòveri saranu veramente, sincerely desideranu i fiori, amore è bellezza!

Aghju felicità in cisterna sia di questu ghjornu, è oghje sò vagnatu per pittorii stampa. Pudaraghju un core è una borsa di passione, vi daraghju mè stessu è un pocu dulce!

Dopu u 14 di ferraghju, vogliu felicitàte à poesia nantu à l'amore. Regnate in a mo ànima è u regnu, hè datu per sempre, ùn importa ciò chì vive. Ju ti vògliu tendernità è passioni, Per truvà l'armunia in amore, A to vita, cuntintate di felicità, In l'armati di l'altri!

Parolle parolle cù parenti in amore u 14 di fugliettu - U sdunzii divertenti è i Valentine di i divertiti per u Valentine's Day

Forsi, tra i vostri amici è i boni cunniscenzii, ci sò amori chì si sò vivenu assai da ellu? Probabilizente, avete da vulete felicitarulassi nantu à a festa u 14 di frivaru. Sugerimenti parechji SMS curtiche è valentinesi divertenti cù imagini divertenti. Avà hè più faciule per fà questu - utilizate l'Internet per una scaricà una cartulare virtuale nantu à sta pagina. Fate chì i vostri ami sapemu chì i so sentenzi intimi cumunicanu aligri micca l'amichi è i pezzi cercati. Felicità: Pigliate una vita longa, cuntenuta, in pace, gioia, amore, anni, mesi è ghjorni! U valore di San Valentinu, Tutti amori, speranza, estremu!

U Valentinu di Ghjornu stessu scrivu sti linichi: vogliu di voi, u mio figliolu! È se a notte di ferraghju hè successu, andate dunque un figliolu è una figliola!

Da smsok à Valentine's Day Un mondu culurente, un clima più maravillu è vittoria vicinu à ognunu, cum'è una ombra, L'amore grande hè un mumentu fabuloso.

I maravellosa parla di u Valentine's Day per l'amanti parelli - Amore lyrics per u vacanze u 14 di fugliale

Oghje prestu prestu un vacanze in u 14 di frivaru, è ùn sapete micca, cumu hè megliu di felicità à i vostri amichi è amichi - amanti? Fate questu quì aghju donali cartolini stampati, firmati cun lezioni di amore lyrics. Vulnerate una parella d'amassi parè mai, ùn sustene micca l'altri ùn solu in l'alegria, ma ancu in i mumenti di vita difficili, sinceramente aduprate l'alegri di a mità. Linichi poetichi, adattati per felicità di u Valentine's Day, truvate nantu à sta pagina. Pudete ancu dedicate un poema di poechi scritti da questu stessu. Avete a prova di ciò chì hè l'amore in u mondu Scecenu à sparà in tutta Amicu di l'amicu in u mondu per incontru. Ora i cori di amuri cuminciaru più à ritruvà ... È u vostru sughjettu cumunu hè vicinu à esce ...

E ùn ci hè un parellu più bonu, È più forti, senza dubbiu ... Amore u mantellu calore, hè extraordinariu ...

A parte più forte in amore, dettu i mio poema ... È vògliu i più fideli, Amori fantastichi brillanti! Chì u vostru cori cori A so cala è calente. Qualchissia pensa, ùn succede micca, voi - questu hè a risposta opposta!

Sò cusì una bella paria, Ùn hè impussibile di piglià i vostri ochji fora di voi! Sò stati cun l'amori unu di l'altri È cum'è vo viderete hè seriu ... Avete invidatu di tuttu ciò chì à pocu à pocu, cù l'envidia bianca chì vi circundava. Sò amanti è, ringraziate à Diu, Senza felice è ora!

Bonni salutati à Valentine's Day in love with couples - Poemas annantu à l'anniversariu di data u ghjornu di u 14 di fular

A volte u 14 di frivaru, i veri miracles succertenu - solu à ssa ghjente chì si ncontranu nantu à u Valentine's Day, s'ammurdavanu, per mai più. Studi belli di u so amuri cuntanu à sudore à i zitelli è ne figlioli. Sì i vostri amichi è famiglie ci sò parechji è sti stori romantichi, se u 14 di fugliali celebrendu l'anniversariu di a so cunniscenza, vi assicurà à felicità l'amatori nantu à e so vacanze. Devoteu i poema nantu à u Valentine's Day - fate felicità o rigalate per mandate per mail una bella valentine cù poema. Oghje tutti avemu a ricurdari, avemu da cumprà un pastellu, avemu vintu u vinu, avemu lampatu i candiletti è sia cù solu cun voi together. U anniversariu di e relazioni Cumu celebraremu cun voi, No tristiti, senza dubbitu, Perchè sì cun mè! U sole dissegni u mondu cù raghji, Ci hè a luz è l'ombra desapareceranu. Questa hè a nostra festa cù voi, Questu hè u nostru ghjornu cun voi!

Oghje hè a festa di e nostre rilazioni, avete prumessu di felicitarle da u fondu di u mio core. Vogliu esse cumplicatu senza allenamentu, Sempre entendite micca senza l'parolle, Cridendu à u locu di a mimoria, per vive longu senza scandali è traccia di manli.

Sò questu in amore - tuttu hè un pocu. L'ochji brillanu cun piacè ... U paru hè megliu di ùn vede micca questu modu, Ma l'amore ùn pò micca esse trasportatu in e parolle ... È ùn hè micca una relazione forti in u mondu - vi pari, prubabilmente oghje ... Questu, veramente, ùn ci hè nunda di dì. Ùn ci permettenu micca qualchissimi troppu!

Questa bedda parella ùn si pò truvà, aghju vede è rallegru. Vulendu chì ùn perde micca per ghjunghje à l'altri, Foglia d'amore, annantu à l'anni!

Cundite à l'altri, amori È vive per l'amore di l'amore Ddiu l'ànima volte ellu, Ci hè un ghjornu cumune largu. Sinceramenti cridemu chì parenti à i amatori I parechji inseriti nantu à sta pagina vi aiutanu à sceglie i più boni di u 14 di fugliale per i vostri amichi è amici chì amanu à l'altri. Perchè ci sò beddi poemas di poeti è prosa classici, è SMS curtu per i amici è i parenti chì sò assai luntanu da ellu, hè di voi per decide cum'è par ciò chì piacè parenti à l'amatori in persona. Mandate saluti à quelli chì amanu à l'altri in l'anniversariu di a so cunniscenza o ghjustificammi in u ghjornu di tutti l'amori senza mai à parte, amu d'altri cù più di anni.