Cumu cultivà una aranciu in casa

I ghjardinati cunnisciutu sapemu chì ci hè una sensibilité incomparable - quandu, da una semente nantu à una pianta, crede un arbre. Allora, se decide di cultivà i vostri propiu cítricos in casa, preparate per u fattu chì questa misogene hè moltu è ùn hè micca cusì faciule chì pò esse. Oghje, avemu da parlà cumu cultivà una aranciu in casa.

Un aranciu in casa hè una pianta assai capimitosa chì tocca a cura curretta. Ma ancu cun un arburu tali, ùn devi micca fruttu prima chì in sett'anni à sett'anni. E forsi quì più di questu, ùn site ancu quì vogliu a vendita in tuttu. Ma in ogni casu, per observà cumu l'arbre si crecerà da a so propria hè un piacè imparable. Inoltre, l'aranciu hè assai bellu, è certamenti hà pigliatu un postu dignitu in l'internu di a vostra casa.

Puderete inizià u prucessu di crescente una aranciu in casa, tandu manghja l'aranciu più dolce è più gustoso è pigliate tutte l'ossi. Avete bisognu à fà un pignottu cù tocu in u fondu, filli ellu cù un terrenu spiciale per i citrati - questu hè vindutu in una buttrega di fiori è à una prufundità di dui centimetri per sguassa tutti l'ossi dispunibuli. A terra deve esse indurizata, l'aranciu assai assai l'acqua. Per annunzià u crescita, a pianta hà bisognu di creà una atmosfera familiar - questu, alta humidità è temperatura. Per fà, piglià u schjetta sulfule nantu à a pignatta. Ci hè una versione miniatura di l'urtuggeru, chì hè fatta in l'urtagge per un rapidu di riunimentu di i vegetali.

Un pignolu di muderni hà deve esse situatu in un postu luminosu, ma u sole di u sole ùn deve esse evitati. À a sera, quandu u sole si spiezza, ci vole à sguassà u pacchettu da u pote, duminendu e piante "respirar". Ùn bisognu da acqua di u pomeu cù l'acqua à a temperatura di l'ambienti, mentre chì a stizza l'acqua hè megliu. Dopu à 15-20 ghjorni, i primi rimichi aghjunghjenu. Hè ricivete, dopu à l'emergenza di frutte, una settimana à observà u so criscinu per selezziunà u più forte. I traspurtimenti ùn anu bisognu à un annu, ma hè pussibile è prima, preferibile in primavera, cullendu u pome à grandi, per ùn impedisce u sviluppu di u sistema radicali. Ricurdativi, in l'uratori iniziale ùn deve micca solu penserà cumu cresce una orecchie, ma ancu comi bè esse dopu trasplante.

Cumu l'esitatu supra, una aranciu in casa hè una pianta chì deve cura di cura. Truvate per a vostra petite un locu duva ci hè molte luminu, ma ùn ci hè micca u sole. Pudete ancu aduprà l'illuminazione supplementaria. Quandu l'arbre si stende versu a luce, hè abbastanza pussibule chì i rami s'impussissaru à a finestra sò sviluppati più forte chì l'altri. Per evitari u sviluppu irregularmente, volta invece a pianta a pianta. Ùn hè cunsigliatu di movimentu di l'agrumi capricciusu - a pianta ùn pò micca tollerà mudili in u locu.

A stanza duvà esse suffucatu bè, cum'è l'arbre àcchjanu à pocu pressu à l'aire asciuttu. Hè necessariu sprariate a pianta per regula o per poni un umidificante vicinu à questu. Da u tempu à u tempu - ogni tres simane - avete bisognu à fà. In questu, si devi esse ricordati chì l'acqua di a pianta suttastru solu di essiri calori, di stizza d'acqua, perchè durante a bagnu duvete bisognu à chjude a terra, reggiu sola a corona. À l'estiu è in primavera, l'acchianava duia esse abbundanza, perchè solu per puderete cultivà una aranciata in casa, perchè ùn vi scurdate micca duie volte in un ghjornu, in a mane dopu in a sera, l'acqua di a pianta.

Per esse a pianta per cumincià à darà fruttu più veloce, una alimentazione especiale hè necessariu, chì pò esse acquistatu in magazzini specializati. I fertilizanti aghjunghjenu ancu u gustu di l'aranci, chì spessu pruduce a frutta amara in a stanza. In ogni casu, hè assai difficiule d'acquistà frutti d'un arburu in u giardinu, anche u fattu chì u fruttu hè fruttìvule durante l'auto-polinizazione. U fattu hè chì u fiore in a pianta si trova à una temperatura di +15 +18 gradi, chì hè assai difficiuli d'alcuni casa. L'unica opciona - loggia in u vitru è insulatu, duv'è pudete tene l'arbre à u vaghjimu à a primavera. Ma in ogni casu, per avè una cultura, a pianta deve esse pianta. Do it yourself, senza avè l'esperimentu, hè assai difficiule, perchè hè megliu per turnà à i spezialisti. Per queste scopu, pudete aduprate rami di limone, aranciu o pompelmo d'un arbre fruitu. Questa trasfurmà si migliurà a qualità di u fruttu.

Impurtante per l'apparenza di frutti hè a furmazione di a corona di a pianta. Sì ùn avete micca aiutà l'arbre è tagliate u ramu, ùn deve micca rame di più di secunni scopu, è i frutti riunizamenu solu in i rami di u quartu chjudier o quintu. Sì cropping, l'aranciu si faci crescita, è micca in larghezza, chì face impossible di fructify. Trimate i cunsiglii di i rami, sughjendu parechji riinsmi nantu à u ramu cropping. Sti sti brani di u secunni tribunu saldanu, chì deve esse tagliatu da u stessu scema. Dopu ci hè a seguente ramificazione, chì hè ancu prumessu, è finu à l'apparizione di rami di u quinta ordine. A corona cusì formata ùn hè micca tutte più bella, ma hè ancu assai prubabili chì avarà da aiutà di manghjà a vostra propria oranale dopu un pocu, è pare chì micca tantu tempu avete solu pensendu à cultivà una aranciu in casa;

Avà sapete chì pudete cultivà un aranciu in casa è cusì refreshate u vostru ambiente in casa. U cultivo di citrus fruit in a casa hè un incruciu immensuali, ma assai aggradèvule: ùn ci hè nunda più piacevule cum'è di cullizzioni di a vendita propia.