Pepiniere: epiphyllum

In a famiglia di cacti pò truvà un genus chì Epiphyllum. Ci hè stata scuperta in u 1812, perchè u so nome li paroli grechi anu utilizatu, chì in traduzzione significa "supra" o "sopra" è "foglia", è Adrian Havort facia. Cusì, hè statu spertu chì nantu à e foglie di sta pianta ci sò fiori cusì boni. Ancu si hè, in fattu, micca fiori, ma voi chì sò cambiatu.

In u genu di l'epiphyllums, pudete cuntà quasi 20 spezie vegetali chì anu spartu à tutte l'America, da u Mexicu à i tròpichi. Sò più sò semi-arbusti, chì anu una basa crescente è un vucali murali, chì hà a forma di una foglia; edge at the sheet with notches. In i ghjurnali di u tirolettu pare parechje scaluni - questu hè u futuru fede. I fiori di sta pianta sò grossi, anu a forma di un funnel, cù un tubu longu di fiori; l'aroma di fiori hè assai forte.

Epiphyllum hè una varietà larga assai larga: di pura bianca è crema, à i tonalità rosa è russa; ma ùn anu micca i fiori blu. I fiori di sta pianta sò cusì bè bella chì a chjamà una orquidea frà cactus.

Quandu u crescente in internu, ancu quandu u poliniziu artificiale, a pianta pò aviri frutti grande. I frutti possani un culore giallu virtuvidu o verdudu, hè dipende nantu à a so fiore stessu; Spessu u fruttu hè cupartu da spine. A carne hè cun sapori piacevuli è forte, ma u gustu hè una cosa cum'è una mistura di ananas è fragole.

Ci hè circa duicentu hibrida di epifíli, sò chjamati philocutanu. Tali cattus sò bè ​​adattati per a dicurazioni cum'è ampel compositions.

Cura di a pianta

Illuminazione. Eppopuli di l 'epiflolu amatori di lumi brillanti è spargughi, anche penombre per elli ùn hè micca un impadroniu. Ma cù una mancanza d'illuminazione, u crescita pò esse rallentisce o ghjudiziati pò volte l'ombra. E crescenu bè nantu à i costi occidentali è orientali, mentre chì in u nordu di u fiore ùn pò micca esse forti, è in u santu à u matinale hè necessariu. À l'estiu, hè cunsigliu di esse l'epiphyllum à l'aria fresca, un locu induve ci hè molte luminu, ma ùn hè micca u sole direttu.

Regime di temperatura. Se parlemu di a temperatura, da a primavera à a fini di l'estiu, preferendu una temperatura di + 20-25C. È per u restu di u periodu, a temperatura hè più valuta a + 10-15 ° C.

D 'acqua. I vegetali di l'epiphyllum sò spessu chjamati cactus di i boscaghji umdi, perchè esse bisognu d'acqua abundante; Hè necessariu guardà a terra sempre moderatu à umidità, i.e. acqua, finu à chì a cima di u latru hè seccu. Hè dispunibule d'adopru l'acqua fieru è caldu. In u tempu di vaghjimu è invernu, l'acqua hè ridutta, un pocu, sughjettu, quandu ùn solu micca a culmu di u latru capu sece, ma a terra sana. Sì l'invernu hè assai friddu, a pianta ùn averia micca acqua. In u principiu di primavera, a regola hè novu annuncia à moderà, è quandu u fogghiu hè aghju abbastanza abbastanza.

Umidità di l'aria. I spicifici specifichi di l'umidità di l'aire, a pianta ùn si mostra, ma prefè l'alta humidità. È in l'estiu, in tempore caldo, avissi avutu bellu sprazzamentu di e sti puttimi d'acqua.

Top dressing. A primavera è l'estate, un fertilizante deve esse aghjuntu à a pignatta cù epiphyllum, hè fatta duie volte à u mesu; adattatu per u fertilizante cactus convencianu. Quandu ciucciate pareanu, pudete aghjunghje Mullein agghiuncennu cù l'acqua in una ratio di 1: 4, rispettivament. Quandu u fiorente è finu à a fini di l'aostu, un migliu pò esse nutricatu ogni 2 simane. Se vulete, u mullein pò pò esse sustituitu cù un fertilizante di nitrogenu.

Florimentu. À a fine di l'invernu, a pianta accumincia a crisciri, e gemmi ci cumincià à stallà. Duranti stu pirìudu, ùn hè micca indispensabile à riorganizà a pianta à un altru locu, altri ùn pò spurtive.

U fioru di l'epiphyllum principia in a primavera, versu l'aprili. Ogni fioritura nantu à a pianta dura cinque ghjorni. Duranti stu periodu, a pianta prupone riegamentu regularmente, fertilizante, ùn hè micca pruibitu sprachite. Sì e cundizioni sò chjappi, allura a pianta torna torna à fioru in u vaghjimu.

U fioru nantu à u dispusitivu hè furmatu una volta, per quessa, in qualchi annu, tutti i vechji rivolmenti deve esse eliminati, perchè ùn ci saranu micca fiori. Inoltre, a pianta à e volte volte esse trièdre, anu ancu megliu da sguassà, per u fattu chì elli, quasi, ùn spunta micca.

Trasplante. S'ellu hè necessariu di trasplantà a pianta, hè dunque questu questu questu dopu à vultiscia. Ogni annu, questu ùn hè micca necessariu, perchè e cundizioni vicinu à a puchu stimula a fiuritura di l'epiphyllum. Capacità adattata è larga, perchè u sistema radicali hè casi micca sviluppatu. Per via di l'aduprate una misura di foglia è di terra turf, aghjunghjendu sogliu è carbonicu, chì prima hè struitu. I fogli di a terra precisanu quattru parti, l'ingredienti rimanenti in una sola parte. Ancu si hè pussibule di usà una misura pronta da a tenda, chì hè adattata per cactus; hè desideratu chì a mistura hè presente in a maiò parte di a turba. L'acidità di u locu ùn deve esse forte, è a calva ùn deve esse absentamenti. Prima di trasfurtere, a pianta ùn deve esse riabilitata per dui ghjorni, dopu à u trasplante u spaziu di e radichi sferinu bè. Dopu traspurturatori, a pianta deve esse posta in una ombra è regbia cun cura.

Riproduzione. Epiphyllum - pianti, a ripruduzione di quale si pò esse realizatu in parechje modi - da e cuttings (questa hè fatta à a fini di a primavera), hè ancu possibbi à dividiri vechji specimens durante u trasplante.

Sì a siminari li pisci di l'epiphyllum, in questu casu, cactuschi chjuchi cù vigneti è parechji spine nantu à a superficia. À u tempu, i zucculi spogliaremu, i tanghi saranu caduti è i vignoli sarani frutti. A tampiratura adattatu per a zucchina hè + 20-25C. Sì i cundizioni di crescita sò còmodi per elli, allura a ghjovana pianta li dà di pusteri per u quartu cinqui annu.

Se vulete spenderle per esurtazione, da una risata chjucata, tagliate u troncu 12 cm longu, è a base hè stata aghjusta in a forma di un triangulu, po esse secca è piantata in un pezzu. Hè necessariu di asciarlu in a seguente manera: u zucchero hè colpiatu veramente in u cuntinuu per parechji ghjorni, per sguassà u zuccu, è dopu chì si pò esse prupositu. A misura di a terra si hè pruduttu da a cinghjali è u terfalu, una è duie parte rispettivament cù l'aghjunta di 0.25 parte di sabbia. In cima di u mistu hè bisognu à sprinkle a rina lavata. Cuttings cut à una prufundità di 1 cm è mette in l'ombra. Dopu un ghjornu, ciaghji ùn sò micca spuljati. Dopu à e cuttuli sò stati radichi, hè necessariu di cultivà in tazzi pocu.

I pussibule