Gimnokalitiu - Japanese cactus

U nomu di una pianta cum'è u Gymnocalicium sona à u latinu Gymnocalycium, è u "holo-cheater" hè traduciutu. In a parulla dui ràrichi: "ghjymnos", chì significa "naked", è "calycium", chì in u latinu significa "calyx". Questu cactu, avè una forma esfèrica, solu i so fiori senza tral è pilu, cum'è l'altri cacti, chì hè, nuvellu siveru, cummigghiatu cù scali, lisciu à u toccu. Formenu un halo peculiar in a punta di cauline. Gimnokalitiu u culore rossu fù dedutu prima da u Watanabi Japanese. Per quessa, spessu sottu sta fiasca hè chjamata cactus japonesa.

Gimnokalitiu (cactu japunesi) hà tagliu stirpiatu, è in i costi sò chjappiżi per tubercle chinsi. I fiori di sta pianta hannu un tubu currettu, è i so fiori ponu una varietà di sfumaturi: rosa, gialla, rossu, verdue è brunisatu cù una mezchezza di amarizza. Cumu hè citatitu supra, crecià principarmenti in Amèrica del Sud: in Paraguay, Argentina, Bolivia, Brazil. Pò esse truvatu à una altitudine di 3000 metri sopra à u livellu di u mari. A pianta piace u boscu di granitea, argilla, compost è bevande. Questa pianta hà oggi circa sei documenti, assai di quelli appartenenu à i vegetali di una spezia autore sterili. Cactus gimnokaliticiu apprezzatu per i fiori grossi è bè cù vesti statori.

Gimnokaliticità: i precetti per a cura è e crescita

Situazione

Sti cacchi sò assai piacevuli di luce, anu bisognu di moltu, in particulari in i mesi di l'invernu. Se crede in un invernamentu in l'estiu, puderia bisognu di una sombra. Si cresce bè à temperate moderate, questu hè appiicatu à tutta stagione. In u tempu d'invernu, hè necessariu di mantene una temperatura media di circa 18 gradi, ma pò cretà à a temperatura assai più nica, per esempiu, à 5 gradi. Sì cacciati sò guardati annantu à a finestra o in camere senza calore, in u lamentu di l'invernu, di sicuru, deve esse purtatu in e camere.

D 'acqua

In u regnu, in a primavera, u cactu nurvigile deve esse acquafredu più, è in altri staggione di u regu hè normale, ùn ùn hè micca difeente da l'acquessi di l'altri fiori interiore, chì sò reguli, se ne necessariu, cun acqua fredda. A fine di l'estiu, l'acqua per regu è di periodicità hè ridutta, è da a fine di u vaghjimu sò generalmente restritti. À questu tempu avà da esse abbattutu assai raramenti è pocu. L'umidità ci voli esse bassu. In l'estiu ùn deve esse micca spulatu. À gustu d'aire frescu: quandu i ghjorni à ghjornu, i stanza cun ellu ci vole à esse ventilatu.

Riproduzione

Cuttings di a maiò parte di e cipere di cactus pò facilitari à l'arregistramentu in ogni mumentu di l'annu. Prima di ripiglià e cuttuli in un sustrato cù a base di turfità, si deve esse secarate per parechji ghjorni, è grande - parechji setti (una o duie). Quandu multiplicate, per evitar l'aghjustamentu di a pianta madre, i zitelli sò stati siparati è posti in viti separati durante u trasplante.

A pianta pò ripruduce è e sene, questu hè una temperatura media di 17 à 25 gradi. I Seeds sò furmati da una polinizazione intellettuale creata da mezu artificiale. A prugenita quandu si propaganu cu l'aiutu di e sementi hà a pruprietà per heredà tutte e caractere di una variità dada. Per questa causa, sta razza hè utilizata da i criatori in u so travagliu.

Trasplante

Cactus Japanese si deve trasplantatu ogni annu, ma solu mentri a pianta hè ghjovana, è hè dinò trasplantatu, quandu hè necessariu, preferibile in a primavera. Quandu si trasplantanu, sceglie pots chì sò più grossi chì i precedenti. U latinu hè stata da fogliu, turf, torba, sabbia cù grani virdi in casi ugguali proporzioni. In u territoriu aghjunghje charcoal, migghiori di brique. U tarrenu ùn deve esse frescu, ùn deve micca manghjatu, acqua a pianta cun un pocu acqua accidentale.

Cura

U cultivo di a maiò parte di e piante di sta pianta ùn hà micca bisognu di cundizzioni especial. Eccu l'uguale regulamenti sò appiicati, chì quandu si tratta di i pianti cume ordinali. U soghju devi esse un pianu standard (in u listessu cantu di terre torna, turf, rame è legullu), duverebbe esse drenaje, regudu - moderatu, bellu luminu, senza luminu direttu. U periodu di u restu require un regnu ruru, a temperatura hè di circa 10 gradi. Sulu cose parechji insemi cambiassi inverndu maiori è illuminazione addizzjonali.

Malati è pesti

Manna rossa roccia

Questu hè u parasita più pernicu, chì ferma piace à stallà nantu à tutti i cactus, salvu l'erenumocalisimu. Probabilmente, a ragiunata hè in una casca di pientu d'una pianta chì hè difficiule per circa. Ma spessu u feritu pò esse vistutu nantu à elli. Tutta l'arburatura russa ùn averebbe alcuni un tagliu di più di 1 mm, ma a traccia di l'attività - spustamenti oghje nantu à i cattus cattus - sò immediatamenti visibili. Hymnocalitusi sò affettati di sta pesti, principalmente à una età ghjovana. I culori di settimbrarè unni a pelle ùn hà micca sviluppatu forte: vicinu à u puntu di creazione.

Hè assai sèmplice per cumbattà stu tipu di ticks, particularmente in l'hymnocalitse. Ci sò spine picculi, è sò solu lavati cù acqua calde è fretu cù una solu suluzione di l'alcohol (ethyl). E più efficau à questu pianu sò pesticidi universali, cum'è acaricidi. Questu trattamentu vi dari risultati si avete assai cactus, sè stessu sò parechje parechji cactus, l'acqua è l'alcohol etiliciu sò una pruduzzioni suffirenziu.

CEREBRAMS

Quessi insetti sò chjuche in grandezza. E femmili di queste u peste aghjunghjenu nantu à e rubuli è i radichi è suciate i zucchioli vitali. Parasitize nantu à ogni tipu di cactus, cumpresu in l'himnocalitusi. Identificà l'infezzione di sti insetti hè simplicemente simplice. I corpi di i parasitimi sò culori rusulinu, da quì sopra sò cuparti cun un rettimentu com'è di cuttuni s'assumiglia à un tipu di pilatu di pilia. Ci sò fàciuli di vedere nantu à un corpu di u cactus cù agrumi sparse.

I vermi di praticà nantu à e radichi, è sò più difficlii di dette. Se u crescita di a pianta hà impunite, è ùn ci hè micca di ciuri, allura hè questu un signalu per u principiu di a lotta contru a pesta. Se ci sò questi segni, avemu bisognu di esaminà e razzii, induve u mantellu di i vermi hè chjaramente visibiliu. Rizzi avè da essiri lavatu cù acqua calenta o fà un bagnu radicali à 15 minuti. A tampiratura serà ghjustu cum'è a manu tenite. Hè pussibule di ricaricà a l'aiutu di l'agenti intecticidi o universali per l'aghjunghje l'acqua. Pudete aghjunghje u granulamentu à a terra.

Roti rot

S'ellu hè sbagliatu di piglià cura di u hynomalicium: hè moltu di regiunamentu, chì cresce in terra "greasy", inundatu cù l'acqua in tempura fredda, e raghie di a pianta ponu vede parechji tipi di putenza. In spessu, u prucessu solu à a raghjone a parte. A derrota pò esse scuperta solu durante u trasplante di pianta, chì per un bellu pezzu ùn flora o micca crisciarà. Cactus sò spessu sarvu. Sò cunsigliati per esse lavati cù l'acqua di a temperatura alta, curate a parte di a radica à i zoni sani, lavati cù l'alcool, l'agenti fungicidi, secondu è saldatu à raghjuntà, cum'è i zitelli chì si propugnanu in modu vegetativu.