Pepiniere interni in l'internu di l'appartamentu


Aghjustu, una grande è bella pianta nantu à u pavone, in ocasu decora a sala megliu da u sillu di a finestra, chinu d'una "trifle". Ma per qualchi mutivu, parechji usu questu elementu di designu. I grandi pianti interni in l'internu di l'appartamenti per qualchì motta hè cunsideratu problematicu in u cuntenutu. Hè cusì cusì? L'avemu a scupraru.

Monsters di tranquillità

I grandi piani ani un gran vantagevule: e so foglie "respira" assai più attivamente ca fogli di i pianti chjuchi. Un monstruu, per esempiu, allibera l'osigurimu 5-10 voti di più di 20 viole di moda Uzumbara. À quell'èpuca, i scientisti di l'Università di Colonia rializate a ricerca nantu à l'effettu di i pianti nantu à l'aria internu. A so cunclusione era in unequivocale: "I vegetali - l'unicu modu insosferatu innanu per lavà l'aria di impurities male". I vegetali interiore più cumuni sò stati pruvati à i laboratorii di l'Università. Ci hè stata capita chì un spedore di 1.5 metri hè capacitu di assorbire 10 litri di gasu per ghjornu, è l'ossigenu darà 2-3 volte più. Inoltre, facilita a neutralizà u 60% di u formaldehyde, chì hè preghjudiziu à a salute umana. Hè pruvatu chì e piante anzianu pò fà sapè fà cun l'oxidi di nitrogenu è metalli pesce. I scienti sò chì 4-5 anziani "anziani" aloes di a medità l'altura di mette sò abbastanza per pulizziari l'aria di una stanzu chjaru in un ghjornu. I pianti nantu à l'urpettu, sicuru, puru puru l'aria, ma l'hanu assai pianu.

Quale a elegite?

Eppuru, anu sceglie assai piaghji senza ragiuni pragmatique. Criranu in l'internu di l'appartamentu a carcizza di u giardinu di u giardinu, cridite l'attenzione, facilite l'espai. Di sicuru, anu bisognu di un postu. Ma se vulete, ancu in un spaziu di 15 metri, pudete truvà. A quistione hè, quale di i pianti maiori à sceglie? Per questu scopu, cum'è regula, o piantare leoni o lianas sò scelti. Se ùn ci hè micca pussibulità di mette e piante nantu à u pavimentu (pocu spaziu, interferiscenu cù u ghjocu di i zitelli, attruta i misgi è i cani), sceglite l'ampelli (paghendu) è paghjate nantu à u muru. I pianti di lignu (palme di palme, ficus, citru, oleander, rosa cinese, abutilon, aucuba) sò bè, picchì parechji d'elle ciurenu. Ma tamantu i domiciliate hè più difficiule di creepers. Palms, per esempiu, anu una corona larga. È assai draghiate cresce rapidamente è dopu à 5-6 anni si ripitate in u tettu. Ma ùn sò micca sempre bisognu di sustegnu è avè una bona apucazioni decorativa.

Lianas necessanu bisognu d'assistenza. Per fà questu, utilizate archi bambù, retaglie, stanzelli, impannillati in fibra di coconinu ou musculu secca. Uni di elli nantu à e so cuneiforme (passionflower, ivy, tetrustigma), l'altri truverenu ligami (tutte e vignette di e razzii aerei, cumprese monsters). Qualchidunu i libanni a vulintà è lascià da u pome nantu à i mura. Sfortunatamente, per hidrica è lavare una tale planta hè problematicu. Hè ricurdatu chì u "respiru" di i pianti interni in l'internu di l'appartamentu fa l'aria sicure assai difficili. In such a room plants "breathalna" assai malamenti. Saving themselves from deshidratation, simpricimenti sminisce a bocca è per quessa, a cumincià à marchjà.

I pianti Ampelnye (paghendu), puru, pò esse grande è bella. Hanu bisognu di un bonu attrachente è un pallet chì ùn devi micca permette l'umidità per sguassa nantu à e pareti è u pianu.

Hè aggradèvule per voi? Hè lume per voi?

Pudemu di e piante nantu à l'urpianu, perchè ci hè più luminoso. Dopu tuttu, ancu i vetru ne vuci riflessa è assorbanu moltu lumineu. E misurtamenti dimustratu: se l'intesa di a luci in fronte à a finestra hè misurata 100%, da quì sottu u vetru hè uguale à 50%. Sì a pianta hè sbulitata da a finestra da solu 2 metri, u sole ùn resta più solu 7-8%. In u nordu, i sti indicazioni sò ancu più chjucchi. È cun questu avete bisognu à cuntà. Se in a parte di l'abitazione induve pensate di mette a pianta, in a sera pò palesa a rivista senza illuminazione supplementaria, per chì pudete mette à una pianta.

Alcuni cumpurtamenti cumunu, per esempiu, felice, ancu tollerà lumine dell. Fern - u primu candidatu di un postu in u bagnu (basta chì ci hè almenu una finestra petite). Clivia, aralia, ivy è ancu parechji draghêni pò crecià in un lume u lume. I pianti giovani ani tenutu più lumine è acqua. À e piante (arbureti di palme, dracene, muntagni, fernini, ficus) anu aghjustatu in ogni direzione, u pote devendereghja. Ma ùn fate micca daveru! I fogli in a parti spertu ùn sò micca pronti à cambià u regnu di a luminazione cusì veloce. E vice versa. Inoltre, ci sò e piante chì protestanu categuricamente in contra di qualsiasi "ghjiornu di u destinu". Questi includeu u rosa cinese (hibiscus) è tutti i cactus tropichi.

E maiò saranu sprazzati e grandi pianti chì sò spazzulati o scumparutu cun un piuvete finitu. Amanu i prucessi di l'acqua. Sì a vostra pianta hè vicinu à a bateria, in l'invernu, prutegge da l'aria a seccia in secu. Per fà quessa, a bateria pò colpi vat-moisturizers speciale cù l'acqua o mette un pote nantu à una paletta cun argilata dilata, chì hè custughjata in constantemente nida.

Sì i cundizioni per i pianti sò boni, sò caldi è umidi, se si vulete, in una spazju grande, pudete creà un paradisu tropicali. A strada, i pianti in u gruppu si sentenu più cusì chilometru. Cusì hè più faciule per elli à ghjuchjà cusì, curà "malatu", datu una parte di l'ossigenu è i phytoncids.

Bona seduta!

Un pezzu hè un elementu impurtante in a vita di no solamente pianti, ma ancu in l'internu di l'appartamentu. Un pezzu bonu pò esse un adduzzu di stanza. U più eleganti sò i tanke di terracotta. Ma un interinu specificu esige un accordu particularmente. I piani pò esse sutta l'acciau, bronzu, legnu è u plasticu francu.

Una granca di pianta cusì piacevule nantu à u fondu di i lumi. Contra u sfondate di u wallpaper da un grande patroneo o in una stanza chjuca, assai chjucu, una stanza chjuca hè persa. I pianti variegati (Benjamin ficus, filodendron) vincenu annantu à u fondu di i muri scuru.

Sè vo vulete "elevà" u suffittu è utilice un wallpaper cun vernieri verificate per questu, dopu una pianta cusì propriu più sottumetteta stu effetti. Un tettu di a pianta devastate reduce visualmente.