L'altagine: suggerimenti

Ogni donna voli alimentà u so zuccherinu faciule è inutilmente. Questu hè abbastanza possibili si seguite un regule simplice.


Chì avìanu cunsiglieri experti?
Fighjemu da u principiu, quì, da u momentu di u vostru gravidenza: u successu di l'avvenimentu depende largamente di a scelta bona di a casa di maternità. Idealmentu, era bonu per truvà una clinica chì travaglia in u prugrammu speziale "U Familiale Amichevale Hospitalu". In questu casu, a prima appricazzioni di u natuvatu à u pettu necessariamente in u locu di maternità, à a mitadila d'ora di l'apparenza di i vostri migghiori à a luce. Ancu s'ellu ci sò cumponabbili in u cunsigliu è per qualchissia chì a mamma o u zitellu hè in a unità di curingu intensiva, l'ospitalu di maternità farà totbilità per riunite cù Di solitu in i sughjetti di maternità di sta tipu, ancu dopu a seca cesarianu, i matri sò permessi di stà vicinu à u ghjuvanu micca più tardi à 12 ori dopu à l'operazione. Mentre a primazione applicazione à u pettu hè stallatu, nimu offre à una buttiglia cun una latta à a muzzina (cum'è Sfurtunatamente, ancu in parechji sughjetti di maternità russa è ucraina.) Curnò, ùn tutte e zitelli sò lucrativi, ma ancu sè ùn avete micca un "Hospital Familiar Infurmatu" vicinu à voi, pruvate d'accordu cù u vostru duttore è a partenza prima, à u stessu tempu pr lozhit pistìcciuli ùmmiri di lu pettu. È salizzate chì questu hè chì duverebbe esse un impegnu, in modu nè formale (per parechji minuti).

Appricazzioni curretta
L'aligria di riunione cù u zitellu ùn hè micca eclissi per sensazioni doloroso, cracke è abrasioni di i capelli, se cumenzendu immediatamente per applià appena à u vostru pettu. A maiò parte di i figlioli sò capaci di chjappà in modu sicuru è i corruzzione di succorsu chjappi, sò aiutati à questu da rifletti congenital. Tuttavia, per esse chjarificatu se u veru di sicuru chì u babbone hè situatu à a bocca, è di corrigie, se chì, una muzzina, sicuru, ùn pò micca. Questa mamma hà da aiutà à piglià u pettu in quantu prufonda, per ùn averebbe micca perdumenti i capelli è, à u stessu tempu, ùn mancanu micca cù u flussu liberu di latti. U modu più veloce è efficafè per amparà à fà un travagliu amatu pè u zitellu è per vede cumu più di e mai so averezi vivaci chì avianu i zitelli. Ancu duranti a gravidanza, pruvate truvà un gruppu di supportu pà l'ameglie o per parlà cun una mamma chì si allarga u so zitellu. Ùn averite micca timenza, dumandate à avertitu quantu esige bisognu à pusà u zitellu, forsi ùn avete micca esse nigatu l'aiutu è u sustegnu. Invece, si ùn avete micca nisuna mamma di crescita vicinu, ricùate di tanti trucchi simuli è chì aiutanu à u principiu di l'alimenta. Sugisce cù dà un pezzu per u mandibula più frecu di l'uélinu, aspite à ch'ella principia à riflettamente aperta a bocca. À u mumentu chì u mulinu aperta a bocca larga comu si fussi varchivà, cun un muvimentu prestu è cunfidendu, sia per piglià a vostra manera chì u pezzu è a parti infermiera di l'areola sò più profughi pussibuli in a bocca di u zitellu. Durante a succione, u mandulinu di u zitellu deve esse pressatu à u pettu, l'spugna più spessata sò rivulati. Appreciate a forma di u mugellu. Pensate chì ghjustu à u palatu dolore quandu u babbu si? Se u babbuccia hè chjara o retraite, pitture una arruganza bassa da l'areola, stà a siconda un pocu secondu dopu chì u zitellu hà chjamatu. Cu l'elasticità suffirenziu, l'areola di u capru oglienu a pusizioni curretta in a bocca di u foglie.

Ùn hè a fami famiti?
A più giovani omi anu preoccuppatu di a quistione: cumu sapete cumu efficae un zitellu piace, manca? Oghje in casu di maternità di i zitelli nascite nascite da alimentazione da una buttiglia da i primi ghjorni di vita. Di sicuru, sarà assai difficiuli per una nova mamma per discutiri cù un pediatricista chì ricumanda a suppulazione, argumentendu chì u zitellu hè inutile. Eppuru hè impurtante di cumprenderà: a suppulizioni iniziali di u mischju ponu influenza in a so tagliatu chì si valerà ogni effort di fà senza ellu. Pruvate per esse circate se u vostru figliolu du bastante latte. In i primi ghjorni un solu zitellu pò assicurà assai a so mamma, solu s'ellu hè veramente ben attaccatu à u pettu. U muvimentu di migliori, chì pateva boni pozzu, ùn pò esse cunfunniu cù qualcosa: pari chì si tira u pezzu di a mamma per avanti cù u quattru. Un corpu di succorsu currettamente: bocca aperta - pausa - bocca chjara. Ci hè più tempu a pausa, u più latte u to figliolu vi riceve cù questu sip. Un zapponu incorrezzatu in normandine si spressa solu in i marei di u latte, quandu u flussu hè abbastanza forti. O ùn senti micca sips in tuttu. In questu casu, pigliate cù curazione u pene da u mulinu è pruvate applibbiliari, o ancu corretu. A catedra di u zitellu, chì normalment si devia, avissi diventatu assai più livellu di u meconiu (u primu fiatu di un culmu assai scuru) nantu à u terzu ghjornu dopu a nascita, chì hè stata liberata in i primi ghjorni dopu à partitu. U vulume di a càttra secondu u quartu ghjornu sustene da sustene. A causa di prioccupazione hè a scura, prima pratica di migghiori à u quintu ghjornu.

Un momentu più indicativo: u cantu di urinazione per ghjornu. Focus on un esempiu di scopu: finu à una vechja di vechja di età, questu numeuru averebbe currisponde à u numeru di i ghjorni chì u vostru cumpagnu realizava. Per i zitelli di età maiò, l'indicatore di bona nutrttiva serà di 12 o più urinazione per ghjornu. Hè tamantu assai impurtante per una ghjovana mamma per sapè chì in fattu ùn sò micca cunsiglii privati ​​in quantu à a quantità di latti chì deve esse chjappu per una alimenta. Mantene in mente chì e norme chì sò indicati in a tavula nantu à u cane cù a cumpetizione adattata teme sò i zitelli chì sò nantu à l'alimentazione artificiale. Landmark hè questu: Normalmente per un ghjornu, u zuccherinu sucrizzu u volumu di latti, appruntà uguali à 1 / 7-1 / 5 di u so pesu. E duvite esse cose da u vinu, ùn importa micca à tuttu. Sì, se u pesu di pesu hè 125 gramma à settimana o più.

Attenzione! Questi fattori ùn sò micca indicative di una mancanza di latte: mancanza di un sensu di pienezza di u pettu, poventi risultati di cuntrollu, troppu freti ou longu chuli, u cumporu di u zitellu à u pettu; chiancinu dopu l'alimentazione. In genere, pianu cuntrollatibile prima è dopu l'alimenta tantu amori di assai pediatrici domestici ùn sò micca sempre un risultatu affidatu. Eppuru, se turneghja chì u zitellu, dopu avè allughjatu una ora è mezza nantu à u pettu, scherziu tutta solu, solu 20-25 millilitru, hè una causa suffissu di preoccupazione.
In ogni casu, prima di introduzione di supplementazione, prova à cuntattà un cuncultore amparatu à a sperenza. A maiò spessu spinge chì ùn hè micca nantu à a povira abilità di i glànduli mamari di mamma per pruducia u latte. Parechji babies ùn sò micca pussibule u latte da u pane per via di a tecnica falsa di sucazione.

Fisiologicu
Una di e reguli più impurtanti di l'amegione rializata hè: L'applicazioni efficae hè pussibile solu se a pusizione di u zitellu hè ghjustu à u pettu. Arrange the baby at the breast with no errors, eppo i so labbra è a lingua ti piglià automaticamente una situazione fisiulogica, è l'alimentazione serà un piacè, per a mamma è per u zitellu.

Cuntuosamenti
1. U zitellu ghjacente nantu à u so nomu, facciutu à a so mamma, u so zumme hè firmatu pressu à u stomacu di a mamma.
2. U capu di u zitellu hè nantu à u culori di u coddu di Mamma. U spinu hè flat, cunfidenziale soporta da u mo vientu di a mo mamma.
3. U vecchju di u muliu hè presu pressu à u pettu, a dritta di u collu è a spine cervicali di u zitellu sò nantu à a listessa linea.

Eppo
1. U zitellu hè annantu à u so spinu cù u so stomacu, solu a so testa si vultò à a so mamma.
2. U capu di u zitellu annantu à u curbitu di u coddu di a mamma, ma a spalle è bent by hook, a so mamma ùn sustene micca.
3. U sustegnu hè dirittu, si prustesi à u bravu di a mamma, ma a testa hè spartata, u zitellu hè difficiuli di travaglià u latte è di mantene a pene.

Fate una impegisce, Mamma
In certu ghjucatori senza sapienti avianu prublemi difficultà perchè ùn ponu truvà un postu cómodu è rilassate in u prucessu di l'alimenta. Pruvate d'appiccicà u zitellu à u pettu à una varietà di pusizioni, perchè tutti i zoni di e glànduli mamari sò effittivamenti vultati. Un petit "sigretu": u salottu più attivu di u latti durante l'alimentazione si faci in u spaziu indicatu da a chjave di a mussola Aghjustà a postura di l'alimenta più tipica di u zitellu.
In a postulazione propriu à a prima volta dopu à partitu (soprattuttu s'ellu eranu cun cumplicazioni), hè necessariu di furnisce più spessu. Pudete sirviu u prugnu, appujatu à l'u codice. Da a cima di a so mamma hè generale valutate se vede se u zitellu hà apertu a bocca aperta, per quessa, hè assai più faciule per aghjunghje u mumentu per l'appiecazione. In ogni casu, hè difficiule per stà in questu postu longu: a spalle, spalle è armi ponu stancu. Serà assai più còmicu per rinfriscà a testa in u pilu, è arrange the baby on the elbow bend, tummy a tù stessu. Cù a vostra manu libera, aiutanu à u zitellu scegliendu u pezzu. Pudete un pillowle più in u so spinu, finu à chì i musculi di a spallezza ùn pruvate micca, è pudete relaxà.

A pusizione di pusizione , o a "cradle", permette di furnisce u zitellu in ogni locu, senza attruverà l'attenzione di l'altri à u circondu, solu turnà à u zitellu per affruntà, sottumessa fermu u so zumme à a so bocca, è a foglia ùn deve situatu à voi micca strada, solu a faccia Mentre chì l'alimenta di u pùppuru, viaghjate à ellu stessu è ùn viaghjanu davanti (questu hè impurtante), u pesu principalu di u zitellu durante l'alimenta hè nantu à u diafragma è micca in i vostri mani, è ùn avete micca stancu, ancu s'ellu vulete chjappà. anche pisatu una tale piccula Hè assai faciule è piacevule.
"Doppu a cantu" (cusì appuntu chjamata a pusizione "da l'aixry" hè una merera mama). Per fà fà più faciule per spiegà, aghju pigeremu chì avete alimentatu u vostru zitellu da u pettu sianu. Puscia dui cuscini kbar per a to diritta, o utilisate un cushion gruff especial per alimenta cù a ferra di ferra. U caprettu di u mulu ci vole nantu à a vostra palma di dirittu. Turn it with your legs to the back of the couch, draw it to your chest with your right hand with the movement that ladies usually make, pressing your elbow to a small purse expensive. Quandu si nutria in questa position, i lobi superiore superiori di i glànduli mamari sò vittiti bè, chì a più frecuente soffrendu u latinu stagnante.
Ùn si scurdate micca chì a tacchizzà hè un prucessu dependent di l'hormone. E a quantità di latti pruduttu da a mamma ghjè direttamentu di u spessu chì si spende l'estimulazione di u pettu. Dopu tuttu, l'hormone chì sustenemu a pruduzzioni di u latti, sò attivamente pricisati in u prucessu di sucaccià. Simply put: u più un babbu avessi, a più mamma di u latte. Per ciò chì l'uggettu di latti per risponde à i bè di u zitellu, l'ameglie ùn deve esse in un regnu rigulari, ma di dumanda. Avete vedi chì u zitellu ùn principia a prutezza pocu? Ùn aghju micca aspessu, prupone un bighi ancu prima di chianci, in risposta à l'ansietà o cerca movimenti cù i so labbra. Ùn ci hè micca scuperta di trè anni, chì parechji pediatres è infermiera ùn àvulevanu di parlà, ùn avete bisognu di fà standu. A notte è cuminciate di a matina prima (da 3 à 7 alleghji) aghjunghje un incrementu significativu di u latti per l'oghje ghjornu, chì ghjè in questa ore chì l'"hormone di lignu" protactin hè attivamente attivatu, per via, l'alimentazione di a dumanda ùn hè micca necessàriamente, sempre, L'iniziativa, solu un zitellu. Mma si pò offre à un pezzu quand'ellu a bisognu: per esempiu, cun un sentimentu di rinfrisione forte, se u zitellu hà durmiu duratu assai tempu è ùn ùn ùn prupirate per più di 3-4 ore.

Quandu u decantarru
Sì avè aduprà u vostru zitellu nantu à a dumanda, l'esplicazione di crescite supplementariu hè micca necessariu U latti di latte hè sempre pruduttu quant'è u so figliolu necessitevule. Ma u volumitariu eccessivu di u latte, furmatu dopu à decantarru per regiunale, pò ancu causà a lactostasi. Cusì tenite assai cura!
Ùn ùn pruvà à limità artifice l'u tempu d'alimentazione. Tutte l'infurmazione quantu quantu minuti picciotti picciriddi avè bisognu à manghjà hè stata tosta da u limitu. Diversi femicili anu diversità di capacità di sideru, l'anch'elli di i lattice duct, a diversità di forza di u flussu di latte, è l'stile di sucazione ùn mancu ùn vede cum'è quellu di gimelli. lasciate di u pettu di a mo mamma, quandu u so bisognu à u succorsu serà assicuratu finu à l'ultimu. "Avete chì u to pettu hè vacante è u zitellu hè ancu chinu?" Per quessa, pruponenu un altru. "Ùn seguitate u principiu di" una alimenta - una pene ", salvu chì u zitellu ùn identificà prublemi Leno Accés intolleranti. Sò cum'è ùn avete micca un'ochju à u clock, ma eccu à u zitellu per determinar si hè ura di nutriscà, ùn foca micca nantu à u schedariu, ma nantu à u sensu di a pienezza di u pettu è da quale manu in u mumentu hè più cusì cumminatu per voi di mantene e miszi.

Qualcosa di vodiccu è lures
A più moderna pediatra ùn anu micca urganizatu l'acqua pienu da un zitellu chì hà eterna, è ancu daraghju un chupete. Dopu avè drunatu pocu acqua, u listessu cantu di latti, u zitellu riceve micca menu da u to pettu. Sempre chì una foglia succa qualcosa àutru cà u pettu, ci hè un prublema chì u pusteru poi chjappà appena, è a quantità di latti pò principià a diminuisce da stimulazione insufficenti. In quelli casi, quandu un zitellu deve esse alimentatu di ragi medici, hè megliu per dà l'supplementazione mancu da u pezzu, ma da l'uggetti chì ùn pò micca succidutu. Pò esse una cullette, una tazza, una siringa senza aghjuna, un bevedore o un dispositivu speciali per a zitelli. Sicondu u WHO, circa lu 30% di i zitelli spuntanu u pene dopu l'alimenta da i so bòcciuli. I vostri zitelli chì sò alliteratu solu, per regula, ùn ne necessite micca acqua è l'intruduzioni di l'alimentazioni cumplementari à 6 mesi. Hè cunnisciutu chì dopu avè acquisto acquisto di alimenti supplementi à l'età di 6 mesi, u zitellu face a poca acquazza vitamini è traccia elementi da u latte di mamma. E di l'alimenta cumplementa, sfurtunatamente, cumencia hà da cumprà micca in folla. E perchè u zitellu, risicate a disordine di l'stomacu è a reazzioni allergii, se u latte cuntene tutte e vitamini necessariu per u zitellu, è sò assugbitate da u corpu di i zitelli senza cumpunimentu. Hè in generale chì u 6 mesi chì u zitellu riceviu u latte, u pozzu rializà a pusterità di successu. Tuttavia, questu ùn vole micca di dì chì avemu bisognu di cundùcelu u babbu o quandu sarà un annu. L'addevi di l'OMS sò cunvinti chì l'amegliezza duverà durà duie dui anni, è se a mamma è u zitellu scritta, perchè forse più.