Perchè avemu a paura di a soledad?

Parevi, què tipu di solitude pò esse? In spessu, hè difficiule da piglià un mumentu per esse sò solu cù u nostru ego. Pero, paradoschicamenti, a vita moderna ùn unisce micca e persone, ma, à u contru, multiplissi singuli. A fuss di ghjornu è i cunfitturi di trafficu permettenu menu è menu di pezzu per a cumunicazione diretta, è i gadgets rimprisentanu l'amici, e rete sociale simuli l'affinità. Tuttu chistu ci fa ancora sughjutu più isolati. A messa in interruzzione
L'omu hè un animale suciale, per quessa ch'ellu senti incomfortu di esse solu. Evoluzionamenti, l'avemu l'avè fattu, è hè più calmatu, per esse in un gruppu - per cogeranu nutraperti, per sentu prutettutu in casu d'un attaccu di nemici. È u scantu di restitu abbandunatu da quì: per un longu periudu di u sviluppu umanu, quellu chì era stata sola ùn pò micca surviglià ... In più, l'omi è a donne anu una motivazione innata diretta à creà una famiglia è dà nascita di prupietà. Questa hè a norma, è i devvianti sò causati da i traczii di personalità di una persona o di traumni psicologichi ricivuti di elli in a zitella o in l'adultu.

Normalmente una persona speria a sulitud in dui livelli: emotiva è psicologica. In a so solitaria emozione, sintemu un immersimentu prufieru in noi stessu, sò persa per un sensu d'inutilità, abbandunamentu, u voce. Cù a soità psicologica, u livellu di l'interaczione suciale cù u mondu hè ridduzone, è i ligami di cumunicazione spazii sò spegati. U sensu "Sò solu" hè manifestatu primurivamenti com'è una necessità per esse include in un certu gruppu o per esse in cuntattu cù qualcosa. Avemu avutu a discepipazioni dolorosa cun sti bisogni. Com'è u pezzu fisiulogicu ci pruteghja da periculosi fìsici, a soledad ci hè ancu com'è un "sensu soffrenu" - per a prutezzione di una persona da i minaccii chì purtanu à l'isolamentu. Pò esse un segnu ch'è avete bisognu di cambià di cumpurtamentu, paghe più attente à i relazioni. I investigaturi di a Università di Boston ponu sapè chì, se una persona principia à sente abbandunatu è abbandunatu, ellu cumincià à travaglià attivamente e mo parte di u cereu cum'è quandu anu riceve u danu fisicu. In questu sensu, hè diventatu chjaru chì u cervu umanu è dà l'altri signalamenti di alioni in risposta à u dulore fisicu è fisicu.

Salvazione in cumunicazione
S'è pruvate di discrreme i sentimenti chì avemu l'aspettatu solu, ponu esse da esse parlemu di una cundizione assai reminiscente di a morte. A solità per noi hè nunda più chì una metàfora di morte. Avemu un muvimentu internu, una perdita di significatu è interessu in a vita, perchè ùn ci hè nunda chì hà esaminatu, saturate qualcosa impurtante. Da certi puntu, l'isolamentu hè spirimintatu sicilianu a morte. Ùn hè maravigghatu chì trattemu a solitude cum'è quarchi pisanti, senza aspittite - cuntene horruristici esistivali, cum'è s'ellu ci hè digià in una tomba, induve hè scurazione, silenziu, ùn ci hè nimu è nunda à voi.

Sigmund Freud studiau a solitude precisamente perchè hè direttamente ligata à u timore di a morte. Cridìa chì a ghjente ùn sò micca teme à murassi per esse solitaria. Cù a morte, a cuscenza cede l'esistiu, ma l'statu di isolatu, in quale anu pensendu sempre, ma l'avemu tutti suli, cura assai più. L'unicu modu per evitari chistu hè di cumunicà, affirmannu cusì a vostra esistenza. Tali affirmazione hè simpliciamente necessaria per a psyche per funziunà normalment, ma si ùn ci hè micca quì, un pesu scantu risultatu.

Hè difficiulmente imaginate, ma in a vita di una persona hè un periodu quandu ùn si senti micca sulitariu. Sicondu a psicanalìstica, questu hè in a zitella, à u principiu di a formazione d'un ego: u zitellu sperienze un sentimentu di cunfluenza cù l'ambienti - un "sensu ozeanu". Appena cuminciamu a pinsari, capiscenu a nostra situazione attuale in u mondu, diventenu "senza bellu" solu - è pruvate à superàme à a cumunicazione. Sicondu i psiculoghi, u scantu di a sulitudinia è di a larga tenenu una funzione positiva - ùn ci ponu manteniri cuntattu cù l'altri. È se vi bè globalmenti - unisce a sucità in tuttu.

Mamma, ùn penseranu micca.
Pudemu viaghjà in una famiglia larga è anu sempre un insulamentu forti da l'altri. Ma ci sò trà noi chì ùn soffrenu micca da a sulitudine. Chì ci hè a raghjoni di una "immunity"? A grande stabilità psicologica di queste populu hè attaccata à u fattu chì u so mondu internu hè abbitatu da l'imàgine è i figuri di quelle significante - aiuta à chì anghjulianu i minuti, l'ora è i ghjorni chì una persona pò passassi fora di a socie di quì. Semu sicuru chì sti "ogetti" chì sò sughjetti - per esempiu, una mamma carinata è supportiva, - ùn lasciarà micca.

Maturità è a capacità di isolà significa chì u zitellu, cù l'apparechja adatta da ellu da a mamma, rinforza a credulità in l'attitudine benevolenti di l'ambienti esterni. Sta maghjina di a Mamma Inneria, chì dopu avarà da esse una stella guidata, un supportu è sustegnu in moments difficili di a vita, hè stituitu ancu in a zitella prima. Cumplitemu u nostru mondu nantu à basa di l'esperienza vera. Sì a vera mamma era abbastanza cura, risposta, cuncurdata sensu emocionale, era vicinu, quandu avemu rumputu u so ghjinochju, cunsulatu, per avè ottinutu un deuce in a scola - da a so imatge è ripiglià nentru. È quandu si fate male, pudemu turnà à ellu è piglià forza da ellu. Dopu avè tornu à questa figura è in u malviziu, è quandu e cose agisce. Puderemu chì, grazia à questa figura, avemu da travaglià ogni ghjornu.

Hè assai diffirenti, l'omu internu hè struitu in quelli chì, durante i primi misi di a so vita, sentu l'abbandunatu infanzia. Invece di una mamma cu curative, una persona hè una vacanze internu. Sicondu i scientisti, l'esperienza di essiri un criaturu solu di a presenza di a so mamma avè influenzia influene cumu serà più tardu percive u so abandunatu.

In fatti, a ghjente ùn sò micca teme micca di a solitude, quantu depressione, sclusione da l'internu. In questu statutu, pare avemu perde a Mamma di l'internu è cumincià à sente a sulitudine larga, abbandunatu totalu è mancanza d'amore.

Exit the circle
Sì a sucità comu u globu si teme sulitudinia hè benifita, allora l'indipindenza spieghja hè qualchì tempu troppu dolorosa. U risicu di stà in un cercolu chjucu hè grande, quandu u scantu di l'isolamentu provoca una separazione ancu maiore. Pò parlà à noi, per esempiu: "Ùn andate in e date, avete averà abbandunatu, altri ùn serebbe sclusu" o "Ùn fate micca amicizia - ellu vi trarà". Per esempi di a voce di u nostru paura, ignorà a necessità di a cumunicazione, avè assicuratu cù l'associu.

Quandu si sente solitu, ùn significa micca chì quarchi cosa hè sbagliata à voi. Ma ùn cunnosci micca di questu quì è cumincià à pensà chì "inadatta", "invalido". E succede chì e so soliti cadunu in l'altru estremu: facenu tuttu ciò chì permettenu à fà amici, per acquistà un sensu di appartenenza. Questa hè una sperienza dolorosa, abbastanza capaci di annulerà tutti l'sforzi di sopra l'isolazione. A solità, a soledad hè spressione da una còllera, aggressione è risentimentu chì solu separanu a persona di l'altri.

Se u teme di a sulituduna si cum'è una obsessione, pudete pruvate di cultivà un territoriu chì teme ùn survive. Questu significa di rinuvà, calculate a pruduzzioni, dà accessu à a manifestazione di l'amore, l'umuri, di cunfidanza è di priaccupazione per l'appressu.

Per sèntelu solu in l'affucazione di cumpunenti in ghjocu di significatu hè normale. In u società attuale, u più grande dumandesi per u stabilimentu è u sustegnu di e relazioni. Solu u ricunniscenza di a sulitudinia cum'è una parti integrale di l'esistenza umana pò dirighjanu l'energia di risolve a situazione, invece di a sofferta. Acepta per quessa senza cunnanna ùn hè u primu u più correctu.