Perchè e cose micca e lattice micca congelate sottu a neve?

Etermale Evergreen sò assai diversi, ponu esse usati in u leccu, è in u giardinu di roccia, in i macchi di fiori, è in u cœur. A maiò ùn anu micca bisognu speciale, perchè sò naturale di rinfrescante o fermamente restablitu dopu à danni invernu. In u primu mannatu, tutti i pasturevuli persighjani necessanu di rinforà e foglie è rimessi malati durandu l'invernu.

Ci hè una vita in i pianti sottu a neve?

Quandu ci hè dumandatu da chì i pianti ùn si micca fugliale sottu a neve? Pudete risponde: L'erbe perenne sempre perenne chì si sò cultivati ​​in i cimi di tempesta sò e corsi di u tettu. Sò pruspettivi, crescenu rapidamente, strincennu verdi tutti l'u spaziu furnitu da elli. Grazie à questu quì, u giardinu hè animatu à u principiu è u fini di a staggione di l'estiu, prima chì prisenta in a primavera da sottu a neve, è in u vaghjimu - piace l'ochji cù foglie freschi in u sfondate di un giardinu d'esse.

I megliu spezie di i pianti non friddi in l'invernu.

Badan da a famiglia Kamnelomsky hè una pianta herbáceus cù rizomi sposti è larghi grossi di culori cullucati in rosetti basali. À a fine di l'estate - in u vaghjimu, i cortini di a badana sò dipinti in tons rougesanu chì persistu in i vechji foglie à a primavera. I fiori bianchi, rosa, russu o biancu, in l'inflorescenza di cimbòmbulu, apparentanu à a fini di a primavera - u primu istati. Badans sò senza pretensione è ùn ne micca bisognu di cura. Hè un tonu tolante, asseccu è invernu rusticu. Cunsigliu cresce in i piani, in giardini di roccia, nantu à i letti risposte, furmendu una tappa chjesa. Puderanu esse un bellu pezzu - in un locu senza trasplante (ùn sò cunsigliatu micca più spessu ch'è una volta in 7-8 anni). Quessi grandi grandusi permettenu l'usu di banane per creà gruppi soliti in a riva di i piantazioni d'arbusti, in u primu pianu di u mixborder, in i zoni rochicidi, piani è in giardini di roccia grande.

Barvinok da a famiglia di Kutrovs . A Periwinkle - pianta crescente cù larne fulves brillantes contrassimani di un culore verde scuru profunnu. I fiori sò singulari, abbastanza grande, cielo-blu, situatu in l'axilità di e foglie. Appressu à a fini di a primavera - u primu istati. Barvinok hè un picculu picculu picciottu, forsi l'espezie più invernu di u genus, assai senza pretensioni. Ricunniscieghja cù ombrezza è pisanti, è i so disposti longu è recinente prestu l'arradichera. Forma una tappa densa chì e ragiunate ùn truvà u so postu. A pianta ùn hà micca bisognu di rifughju per l'inguernu, a primavera "purificazione" - troppu. Pò esse necessariu dà un ghjustu è restringenu u crescenu. Appropritu com a coperazione di terra per corsi, piani, spazii ombrezzate. Parechji bellizzi trà e petre, ma per i picculi giastu di roccia ùn hè micca adattatu per u rapidu criscamentu.

Chjami da a famiglia Gubotsvetnyh - picchi semi-stufi cù vignaghjoli recintu o ascendenti. L'arbureti sò very piccanti, suli, arrotrati. I fiori sò petite, rosi làrici è rosi (bianchi o bianchi), culligatu in capitate o spicate inflorescenzi. Blossom hè assai richosa in u mità - a seconda mità di l'estiu. I preferanu un locu chjucu è lumera, suciuti nutrittivi, bè cù a retazione neutrali o alkalina. U restu sò senza pretensiusa. Formate terribbili cortini, durante a fioritura, coperto tutale di fiori. Propracesamente différense vegetativement e semente, in qualchì volta necessite un cuntrollu di creazione. Cerene assai in i zoni di roccia; a tappa di terra - in i piani; tra i pranzi di i pezzi; in brevi macchi anchi.

Heuher, o Geiger da a famiglia Kamnelomkov . A ora, quasi 70 spezie d'heecher sò cunnisciuti da a scienza. cumuni in l'Amérique du Nord. I foglie di e piante sò cullate in una rosula basale, i fiori sò chjuchi, rosso, rosso, bianchi, spessu micca attractique, in a inflorescenza paniculata nantu à un pedunculaghju righjastru, apparentanu in a prima parte di l'estiu. Eghjone decoratori esclusivamente e so foglie: in lobitu, inturniatu à u bordu, è in varietali imprese ancu dipinti cù disinni culuriti. Oghje, hè una sughjettu attivu di sti piante. Variità muderni di varietà è bellezza di u culore abbandunate quasi inferiliore à i begoni di culturale. Fortunatamente per i ghjardineri russi, i più sò più liberu chì belezzii tropiche. Preferite un locu semi-ombreicu. Amu u lettuce, nutritiva, cultivate sò con bagnu drenaje. In u vestitu superiore è riversu speziale ùn deve micca bisognu, ma tocca un annu annuali è transplantatu ogni 3-5 urtimi, altri furtezza à e rosette scumparate in talluli curtite separati è perda di decoru. In u vaghjimu, i foglie di assai variità acquistate un tonalità vermilighu. Per l'uvernu, a variità variata hè più bè coperta cù u lapiano.

Pudete scrive assai nantu à l'erbe frescu unpretentiosi. Ricurdativi di u castagnu lucernu maravigliosu cù i so foglie liqueur-verdi è fioroli fiori.

Ibridi , capaci di cultivà micca solu trà e petre, ma ancu in i mura. Un modest indigente di i pratiche di a Russia Europea - una munita cunceta cun un accentu maghjina ponu in una pianta spiegellata espectacular.

Iè, è un vechju amicu - una bruciata di borgogna in l'ultimi anni, sorpreneuri di più è varietà di più stante, chì a qualità hè cum'è di u zuccheru di zucchero pintatu.