Perchè e donne chì volenu esse maritaru

A tendenza di "nazioni" indipindenti, autosufficienti è ùn entri in u matrimoniu ufficiale, chì venenu da i paesi occidintali, micca diventatu in Russia. Nuvellu tardu o dopu tutti e donne venenu à l'idea di u matrimoniu. A società riguli è stabilisce i so reguli propie, sottu ca cadunu è l'amare à l'altri abbitanti, legitimà a so rilazioni in una unione di famiglia. Oltre andà per l'amore. È se questu amore hè basatu nantu à l'amici è u rispettu mutuale, pudemu dì chì un cunghjettu hè un ideale.

Perchè e donne chì volenu esse maritaru

Struffendu relazioni. A volte, e femine usa e manere di mantene un amatu. Hè u matrimoniu vi permette di "attaccà" e mani è piedi di un omu è dà una chance di migliurà relazioni.

Casi in cunsiglii. Succece chì a ghjente viva longu à parechje anni, ma ùn lexitimizza a so rilazioni. Subsequently, un omu è una donna venenu à un accordu mutualità annantu à u matrimoniu, mentri ch'elli sò guidati da i cunzidirazioni di i so menti, è ùn agisce micca cum'è a vulintà di l'onda emutiva.

Ùn aghjunte micca e vostre amatorii! Succece chì e donne anu vulsutu à casare, perchè pensanu cusì: "Tutti i mio amichi è amici sò digià vicinu! Eppuru aghju? Dice chì u raghjonu ùn hè micca a natura cunfidosa. Per elli, u principale hè di seguita cù i sposi (in l'scola eranu persannu i qualificazioni, à l'Istitutu - per l'attenzione masculina), per ùn esse una "servitore anciana", è a quistione di quale serà u cônaturu ùn hè micca cusì impurtante.

E pruvate Di solitu, cù questa struzzioni di a furmazione di famiglia, a probabilità di divorziu hè casi inevitabbile. Dopu tuttu, i ghjovani cagliadini stessu ùn averanu micca sempre ciò chì ne necessanu per.

U matrimoniu cum'è un pianu regulare in vita. Comu succorsu spessu: à a fine di l'Istitutu a ragazza sapi ch'ella devi esse maritata. U so maritu deve esse esattamente ciò chì hà descrizzione in u pianu. Stu tipu di matrimoniu hè in inherente in questi chjosi, seguitu à u pianu cumprinzatu di e zitelli. Tuttu ùn era nunda, ma solu u sociu ùn era micca dumandatu a so opinion nantu à u pianu. Perchè, per via di più disaccorsi, u matrimoniu pò esse disintegratu.

Hè u tempu di marità. A zitella sèntinu chì u tempu hè per ella. In questu casu, una zitella solu esse graduatu da a scola o vice versa prestu celebrà u so trentinè anniversariu. L'scelta ùn hè micca dichjata per età. U significatu di u matrimoniu hè, cum'è un tributu à a tradizione, cum'è cuncessione à a mo mamma è u babbu, affinchendu, per avè una famiglia. Tali nichi utilizanu a so scelta libertà.

Matrimoniu di comodità. Hè cume chì i so casti sò i più persistenti. Malgradu u fattu chì hè una variante calculata di u matrimoniu, persighjendu i so interessi persunali (materiale, psicologicu).

U zitellu. I donne pruvate d'avè i zitelli, secondu, per avè i zitelli legale. A raghjoni chì, in stu casu, i donne anu vulsutu à casu è l'esercitu di u desideriu di avè è di a cura di i so figlioli, sintendu un supportu affidatu in a forma di una famiglia.

In tutti i tipi di varianti di u matrimoniu, l'unicu scopu hè di spusà, ma i motivi chì speganu u matrimoniu sò sempri diversi.

Allora, chì hè a bisognu di marità? Ci hè chì, ancu à u livellu geneticu, l'instinutu di procreazione hè rispunsevule per a realizazione di u prucessu di crià una famiglia. Allora era cun u sistema primariu communale, è cusì hè ora. Cio nettu chì u matrimoniu per una donna era sempre decisive, era più significativu per un omu. Tradizionalmente, l'estatus di una donna casera hà fattu a so pusizioni in a socieale più altu. In a pruvincia, e donne anu sempre un scantu di "firmà cun le fiorite", postu chì u puteru di u preghjudiziu "regule" in queste locu è quì rigalate seguitanu a tradizione.

Spessu, a longu chabitazioni, chjamatu un marzu chianu, discipula un matrimoniu ufficiale, anche si queste hè cunsideratu preferibile. Parechji amanti per un iniziu decide di campà in un tempu, per "pruvà" a sincerità di sentimenti è apprizziate à l'altri in a so vita di u ghjornu, prima di scrivia a so rilazioni cù l'aghjuntu. A volte un matrimoniu civile hè dilicatu, è ghjovanu, ùn ne più più di truvà u puntu di scrivite un matrimoniu, ricusate di formalizzarie rilazioni senza pensà à e pussibilità possibbili. Hè questu correale?

Succece chì unipochi di e situazioni esistenti in una famiglia ghjovira ùn pò micca esse risoltu senza l'aiutu di a legenda di a famiglia esistenti. Dopu tuttu, si una donna hè sposata, qualchissia propriu è altri punti disputibuli ponu esse resoluzi da a liggi. A coppiu hà tuttu in cumuni: a vita, u prublema di risolve è di sparte d'alegria, assistenza mutuale è rispunse mutualità, ma sicondu a parolla di Diu, a famiglia hè un vinu bonu di l'anima addulurata.