Perchè i cô esposi disputa per i scherzi

Fà custruimu i nostri rilazioni cù altre persone nantu à basa di certe idee nantu à a so persunità. Hè dunque, sò tutti certi psiculoghi di gradimentu. Hè particularmente impurtante di esse un bon psicologu-practitioner in relazioni matriali - in a famiglia di a famiglia di anni, viaghjanu in viaghja per decenniadi, anu da rimintava assai problemi cumuni. Da l'atmosfera cusì depende di a salute di tutti, successu in u travagliu, è i modi chì i figlioli crescini. Ma cumu hè qualcosa di tantu cusì difficili per truvà una lingua cumuna cù a persona più vicinu? Perchè i cô ciccone disputa per i scherzi è ùn vulete micca dà à l'altri? Questu è micca solu serà discuttu.

I psicologiani sustenenu chì assai cunflitti e emozioni negattivi chì si sorgienu entre u maritu è ​​a moglia sò debite à u fattu chì ùn anu micca studiatu beni benessiri. Inoltre, hè stabilitu chì a cumpatibilità psicologica di e cose accunsente, prima di tuttu, in a cunsistenza di e so pervisioni di i dritti è di i funzioni di tutti in l'alianza di famiglia. In un studiu, 100 tradiziunanti è 100 parechje persone èranu entrevista per annunzià nantu à questu tema. Li differenzi evidenti eranu revelati. I Couples chì anu a gestione à u cunsirvatu u matrimoniu mostranu un percentinu maiori di similarità in l'intelligenza di i roles famigliali cumparati à quelli chì si desintegrati. Hè a conclusione chì i ghjovani sò capaci di cresce e famiglie forti e armonii, averebbe da esse pigliatu d'assicurà chì avè acquistanu idei boni nantu à i rolli suciali di i persone di u sessu oppostu, e diffirenzi psicologichi trà l'omi è di a donne.

Hè scrittu chì e donne sò più sensibili, più emuzionale, creanu un clima generale in a famiglia, sò fatteia solu per a famiglia in cerca di prutezzione è ghjustizia. In relazioni cù i zitelli, a maiò parte di a mamma oghje una postu "risoluzione". E mòglie, cum'è regula, sò l'iniziatura di tutti i cambiamenti in a famiglia, seconduci à i novi acquistà, riarranti d'altru mobili, viaghjatori à restu, etc. Alas, sò e donne chì anu spessu saranu l'iniziatura di u divorziu ... Un omu da u mumentu anticu era l'assidu. L'omi sò più restezioni in l'emozioni è sò più chjusu cù i persone domestiusi in termine di i so prublemi ufficiale è altri. In relazioni cù i zitelli, spessu assumanu a postu «pruibbittivu» (restrittiva) oppostu à a so sposa. Propina per una reazzione di protesta, disuperna in risposta à l'idee innovadora di a so mòglia. Questu hè normale! Hè l'opposti chì atraeranu l'altri, chì e duie esposi l'anu da sapè è l'accettanu. In ogni casu, hè per via di sti vichhiri opposti chì parechji cispìnii disputa per i scherzi.

U maritu ci dici: "Sò u capu" è a muggheri: "Sò u coddu". Cumu vùagliu voi, ci hè a cima è tornu. In quellu vechju proverbiu u significatu in u profettu di l'arti di a cunuscenza harmoniosa di un casu hè cunclusu, quandu una donna ricunnosce a supremità di un omu, ma à u stessu tempu hà utile, imperceptible, senza ne diventate da u so rolu in a famiglia, senza degrari a dignità, dirige à a solu affirmazione di e famigliali.

L'uggettu ecunomicu di l'omi è di e donne hà purtatu à una scuperta convergenza di i so rolli suciali in a società. I mercuri chì impegnanu capunanzu u travagliu seriu, fate a carriera in a pulitica, in a pruduzzioni, impulse e carchi, domanu i professioni chì anu eranu predefinitamenti pirsu sulu masculili (in l'esercitu, a polizia, etc.). L'omi volte ognunni oghje una fugliale pusterità (in a nostra società) u nostru niche (cummerciale, catering, servizii). Ùn ci hè nunda di male, per esse una cosa: i idee tradiziunali nantu à i rolu di differenza trà l'omu è a donna cume sposti. E questu, sicondu l'osservazioni di i psiculugrafie, oghje diventanu unu di i principali fundatori di disputa è di disaccordu di e famiglie. I rreprenimi anu cambiatu, è i roli fermanu a stessa: a donna hè a mòglia, a mamma, u guardiastru di u locu, u "generatoriu" di l'umore emutivu, l'atmosfera psicologica in a casa. Un omu hè spouse, un sustitutu per un sustegnu, un babbu ... Una donna sottutata sutilmenti u significatu di a parola "casatu": "Vogliu essere solu u mo maritu, per sienti davanti à a so back".

U cunflitti in e famìglie spessu sorghenu ancu perchè i cungrescenu ùn capiscenu micca, ùn accetta micca a realità chì ogni ghjornu in a vita di ughjettu hà da rializà assai altri rolli impurtanti chì sò impurtanti per elli. Ogni annu sia u figliolu / figliola di i genitori anziani, fratellu / soru, nipote / nepettu di parenti, chì micca tutti quelli chì ponu esse piacevule. È puru pratiche pratiche, pubblicu, cumu i roli di un amicu / vicinu, un cadet d'una scola di scola o corsi di lingua straniera, un usu di l'Internet, un frequenter di partiti di moda, una cooperativa di garage, un dominoes in u patiu, un pescatore-cazadoru, etc. è simili. In una famiglia sulla è harmoniosa, ognuna havi u so territoriu suvranu è a so inviolabilità hè accettata è respeta. Tuttu di tutti, apparti a responsabbilità familiale, hà una parsona affaires di libertà per u so amatu riposu, l'autore sviluppu. Hè u ghjocu quandu unu di i cagiuni o quelli sò cunvinti chì l'"altra mità" deve esse una speculazione di u primu - amici, passatempi, gustu, disgrazia sò solu generale. Questu hè esattamente ciò chì a lotta si sorgienu entre i cagioli à i trifles.

Un aspettu impurtante di e relazioni familiari, chì deve esse tuccatu in cuncetazione di ottene cumpatibilità siculogica, hè u disiu di ogni spunenti per affirmà. Ogni vulemu prutege u nivellu d'abitudine stimatu di l'autoestimu è a maiò parte spessu rispondi negativamente à i tentattivi deliberate di l'altri à u reduzzione. In fatti, ogni rilazione umana sò rilazioni di valutati mutualità constanti. Tutti pò ricurdate quantu hè piacevule u ricunnisciendu u publicu di i nostri riegghi di u travagliu è quantu periscinu a so speranza di u sensu reale o imaginariu. Ma spessu spessu, avemu un scurdatu chì e relazioni intra-familiari necessanu a ghjustizia è a tacte.

A più sensible a sottestimazione di a so persunità è a diffiurtà di i travaglii sò e donne. "Dice tanta forza à u fattu chì a casa era accogera è bella, è u sposu hè vinutu - è ùn ne capisce". "Pruvate di cocilu in una manera più deliciousu, è a famiglia è" ringrazialli "ùn dì micca ..." Omi anu da esse in l'ochji di i so estrecini più potente, intelligente, valente. E quantu di a vita di ogni ghjornu? Ùn avemu bisogna cosi boni, scumpete in lode. Ma qualchì impegnu, un sbagliu ùn hè micca missu! Ciò chì hè interessanti: unu di i cagiuni sò pussibule per un bellu pezzu di tempu per calà a critica in u so indirizzu, ma di colpu si pruteghja in modu imprevistu "sploda" da qualcosa cumunità innanale. Bastamente, questu hè quandu a freccia di starred famosa tocca u "puntu penoso". Forsi ha tocca l'esfera di una insatisfacción persunale cù a sia, in quale a persona hè scantu di scanzari, incontriziunamenti pruteggiutu di l'esperimenti emozionale, rimorsu, a necessità d'assumete qualcosa cardinali. In generale, hè stata nutata: assai reaccione ferma calmamenti à critica inutilità. L'induve u penitente percive a fera. È un spessu d'intesa, sensitiva o cônzone averà capisce rapidamente e pruvalla di scansarià in u "callus malaltus", è se a circustanza cusì compia, u ferà skillfully and painfully, cum'è un medico cunzignatu.

Hè veru chì una assicuranza intelligente ùn cunnosci u so maritu, megliu ch'ellu sapia. Questu pò esse attribuita à un maritu sensu, intelligente è attenti. Sì i cô cagiunieri ùn fate micca stà à cunnosce l'altri cavernamenti, vicinu à pocu à pocu anni, u discontiutu mutuale hè acumule gradually, i sentimenti friddi - ùn hè micca solu di u tradimentu è u divorziu. A spessu pregunte: "Ciò chì truvò à questa donna? A so moglie hè bella più bella". È truvava una cosa chì perde in a famiglia.

A question si sviluppa: chì, in tuttu u tempu, si carate ognose è "carissimu furu"? A question hè assai impurtante. Avemu bisognu à evaluà ognite in altru. Praise sincerely. Criticate u casu, per quessa, senza dà cunsiglii generichi è e caratteristiche à una persona, è evaluendu i so azzioni spettaculi, azzioni, parolle chì causanu disaccordudu in voi, cuncepimentu. Sfortunatamente, assai spessu, hè esattamente u cuntattu. A moglia ùn hà micca u tempu d'abbandunà u so maritu annantu à a tavula, cum'è u so maritu ac accunsenu per l'accusallu: "Poviru cumpagnu, in bagnu!" E dopu sente in risponde: "Muzhlan, rude, glutton! ..." simili "generalizazioni" , sò sempri cunsiderati com'è insulte à a persona. Questa hè una critica imprapatoghja, ùn favurisce micca una persona per esse megliu. Hè assai probabili, pruvucarà una altra disputa per u sughjettu - a reazione aggressiva di l'offensiva (è micca avete micca passatu un scandalu forte) o truggi di difesa (lacrime, validol, long offended silence - l'opzioni sò infinitas).

I Cònjose ùn ponu micca ignurutu u fattu chì anu pussutu tempura diverse. Ogni omu sapi di questu: ci sò choleric, sanguine, flematic, melancholic. E anchi si i tempimamenti "puri" ùn sò micca trovanu, in modu di solitu una persona hà parechje funziunalità di varii tipi, ma l'impurtanza di u temperament basu prima. U Temperamentu in parechji modi determina i funzioni di a cumunicazione umana cun u populu circondu. Per esempiu, a persona sanguina facilmente sò in cuntattu, sò sociables, fà fà novi acquaghandi, è persone flegmati, per contru, stabiliscanu cuntatti assai, preferiscenu l'ambienti di vie amichi è acquisto. Hè ricurdatu chì, in più di u temperamento, ci sò ancu listessi di caratteru. Una bona o mala, persone o rude si pò esse à qualunque temperamento. Ancu parechji persone cù temi diffirenti, sti tracci anu manifestanu in modu diffirenti.

Pensendu à a cumpatibilità siculogica in a famiglia, ùn si micca scurdatu di un cuncettu cum'è l'amore. A ghjente chì si trova più chjucu dicerà: "Sì, questa hè a più impurtante per a felicità di a famiglia!" L'anzianu sapiamu chì stu sensu maravigliu ùn hè micca solu affidatu. L'Amore hè altru, cù l'anni ùn hè micca ardente. Questa passioni passanu à un sensu calore, amatori, attentu, curamente è intruduce chì ùn ùn permettenu micca i cagiuni di disputà per tutti. O ... Questi "o" una grande varietà. Ma sempri nantu à l 'amuri. I sicliògliu ricunnosce chì quandu i cô esesiani viranu in amore, sò cumpagni psicologica parallella, chì ùn temi micca di falli à l'altri - questu hè u fenomenu assai, avvezziunatu bè da saviezza pupulari: "l'amore hè persa". Per quessa, in a direzzione di i ghjovani ghjente ingressu à u matrimoniu, solitu di diri: "Tip si amate!" Ma u primu locu hè cunsigliu!