Consulante di psicòlogu: pudete aghju avutu u mo maritu un zitellu?

Hè pussibule mantenite un maritu un zitellu? Parechje dumannà questu questa pregunta, inutile, e risposte sò difetti. Certe dicenu chì hè pussibule, altri chì ùn sò micca, in terzu, chì tutta di l'omu è a donna, i so caratteri, a situazione. Probabilmente u più raziunale quì hè a terza risposta, perchè ùn pudemu micca stabilisce questa situazione sicura. Un omu pò stà per u cuncepimentu di u zitellu, è l'altru ùn vole micca spone a so vita per questu. Dopu tuttu, perchè vive cun una donna senza vulgari? Hè moltu più faciule per andà à l'altru, amatu, o ancu esse firmate, per pudè principià una nova, a famosa destinata è amata. L'articulu "U cunsigliu di i psicologu: hè pussibile di mantene un maritu un zitellu?" Spiegarà spiegà se valia a pena, è se no cosa - perchè.

In ogni casu, u cunsigliu di un psicologu: sese possu guardà un maritu un zitellu, primu cunsiderà cum'è esse precisamente chì dicenu "mantene u maritu un zitellu". Dopu tuttu, e situazione sò sfarenti, è micca tutti quelli chì ci ponu esse ghjudicati ancu. Dopu tuttu, ci eranu casi quan una zitella, per guardà un omu in una manera onestu è inghjustu, anu preguite. Ci hè chì u zitellu vole à casare ... O u casu quandu erani maritii è anu avutu un gran riscu di divorziu, a donna decide di manipulà u so maritu, impone in u so ghjocu, ghjucatu à i so valori morali è decide chì u maritu ùn devi micca, perchè chì ùn devi micca permessu un sensu di u dirittu, i valori murali è a cuscenza.

Ma in quellu casu ùn anu sempre u risicu chì u maritu pò abbandunate à l'altru, divutu divorzià è pagà pensioni à u so figliolu futuru. Tuttu ciò dipende à a persona, quantu hè dedicatu à e tradizione è à e credenze, quantu forti è vulintà di u so caratteru. Sè ancu secondu a mantene u vostru maritu, pensate nantu à a situazione, i so cunseguenzi. Imagine chì avete rinviatu ancu di fà.

Prima, l'attu stessu hè digià immurali, avete manipulatu una persona, tocca à i so sentimenti è l'emozioni è rumpie a so vita. Dopu tuttu, sè vo vulete mantene un maritu, avete digià stu piani è pinsamenti, affinate chì avete persu perchè amassi è sentimenti, forsi una persona volerà divorzià è abbandunate, truvò un altru cumpagnu di a so vita. Succece: a ghjente ùn accunscenu cù i caratteri, facianu sbagliati à ellu un u so cumpagnu, o un ghjucatu inplanatu si succorsi, i partenari ùn sò micca prontu per questu, è ùn ci hè micca un veru amori trà elli, è ùn pò micca esse. U maritu pò ancu vultà in u viottu per via di disputa è cunflitti cuntenuti, è solu per a mancanza d'amore. In quessi casi, una persona hè devessu solu esse tralate senza sustene. Pensate à sè cumu cumu serà megliu per voi: se u maritu vole esse a causa di l'incompatibiltà di caratteri, disputa constantemente, pudete tollerà tutte a vostra vita, accettà? Cumu sguardi cumu questu briganti, è pudete viaghjà cù a persona chì "arristaru"? Sarà cuncepillutu cù u fattu chì sta persona ùn ti micca amatu, chì ùn ùn hè micca appartitu à voi, è hè stato cun voi solu per u sake di crià un zitellu, cum'è un dettu?

Siconda, pensate à u vostru maritu. Se pudete a mantene, avete capitu chì intruduce cù l'ordine naturale di sustanzi, è chì vo avete contr'à a so vulintà. Si tu amessi e vulete mantene l'ochju, perchè site assai attaccatu à ellu chì ùn pò micca imagine a vostra vita senza ellu, ùn hè micca egoista, postu chì u veru amuri hè u scopu di u vostru amatu chì hè felice, sanu, amore, era tuttu bona. L'amore ùn hè micca solu un sensu chì significheghja intimu cun una passioni per un certu oggettu, vulendu vivere cun ellu tutta a to vita. Questu hè assai più. E si veramenti amanu u vostru maritu, avete da lascià marchjà. Ci sò parechje altre maravigliose marittime in u mondu chì ùn mancanu micca pienghje, sò veramente amanu à voi, è ùn devi micca devenu stà vicinu à voi. Questa persona averà voi, i cura di voi è stà cun voi per a vita.

Tercero: pensate à u vostru zitellu in seguitu. L'amore di u maritu per un zitellu dependa da quantu a so mamma li amò. S'ellu ùn hà micca avutu sensazione per ella, a probabilità chì avarà adore u vostru zitellu hè bassu. Inoltre, u maritu stà in a famiglia cù u zitellu perchè d'amori per ellu, ma per u drittu di educà ellu è u so impurtanti internu per ellu stessu. Ancu se ellu amarà u to figliolu, ùn hè micca risuscitatu cumu. Dopu tuttu, i psiculugini longu pruvenu chì un zitellu deve creazione in amore, è hè ancu fatta in una famiglia chì a mamma è a dad vivi in ​​perfetta armonie cù l'altri. Da u so esempiu, hà aprenda à acte quandu crede, forme a so cuscenza è l'attitudina, sviluppa carattere è preghjudizii. Un zitillù chì cresce in una famiglia inferjuri, è ancu tistimoni di u maltrazzu di u babbu di a mamma, l'assenza di u so amore, ùn saranu micca stabile mentale. Ci hè una probabilità alta chì ellu principià per esaminà anormalità mentale, neurosi è sferenzi, è in u futuru, farà u listessu. Vulete esse espunutu u to figliolu à u risicu tali? Vulete sacrificà per guardà u vostru maritu?

Se pensa à mantene com'è un ziteddu, dopu anni di matrimoniu, cunzonda per esse chjaru? Ghjè sta decisione perchè hè listessa per utilizà u futore figliolu per questi scopi? Iè, è a so vulintà di mantene u so maritu, hè di parlà di i prublemi evidenti in a relazione, chì deve esse diretta in una manera completamente diferenta.

Prima capiscenu i ragiuni chì u vostru maritu vole esse, quale sò i sicuri raghji ch'elli ponu spintau à questu attu? Ciò chì sò sbagliati è difetti anu appendicatu in a vostra rilazioni pocu è ciò chì hà portatu? Pruvate truvà difetti in sè stessu è correccialli, dumandate ciò chì avete fattu tortu, forsi quandu duvete bisognu di u vostru orgogliu è i principii, dumandate u pirdunu, perchè quandu una persona hè amata, ùn valenu i valore. In u casu quandu a vostra rilazione hè stanca, i ghjorni turnanu grisgiu - pensate cun cura, cumu pò esse revuziatu, chì fà, per corrigie sta situazione. Certe volte ancu aghjustà. Se a relazione si troppa in cunflitti - evite micca, pruvate di risolve.

Hè pussibule mantenite un maritu un zitellu? Hè pussibule, ma pensate micca nantu à sè vo avete bisognu di questu, chì veramente voli solu di risolve i vostri prublemi? Ci hè parechje manere di risolve cunflitti. Pensate micca solu di sè stessu, ma à l'altri membri di a famiglia. A volte, u metudu più difficiuli hè u più correttu - questu hè u cunsigliu di un psicologu.