Perchè amiamo à noi di disprezzà è cumu per sguassate di questi

Qualessu di noi ùn ha micca un novu chì hà iniziatu un novu romance, sappieghja nantu à tutti attornu, immersiatu in una nova rilazioni è in u so sposu novu. Allora, qualchì tempu dopu, volta hà ricurdatu u vostru numaru di telèfonu, è ghjornu dopu ghjornu per via chì ghjunta a testa cun informazione di ciò chì era veramente, egoista è cinuù, quantu ellu ignurò è ùn hà micca ghjustificatu cumu toccu questu. Avete, cum'è un amicu veru fidelu, state à sente quella chì ùn averebbe ricurdà di u fattu chì ùn hà micca ricurdatu assai di a vostra esistenza qualcosa ora. Dopu tuttu, intende tuttu, l'omi vene, è l'amici è a solidarità di e donne sò assai più impurtanti è durable.

Se considerate tutte l'altitudine, cumencia per dumandassi perchè a situazione si ripetuta micca solu cù i nostri amici, ma ancu cun noi. E perchè no cambiassi nunda in i nostri rilazione, postu chì ci sò parechje motivi di riunioni? Forsi la raggiuni hè chì simu amà chì noi, quarchi vota disprezza. Allora perchè noi noi amu noi noi? E comu fanu liberatu di questi?

1. Questu ci permetta di sensu di una picciutta nova

Parechji, essendu zitelli, utilizzonu stu modu. Un sceccu, in rispettu ricivutu sustegnu è affettu. Oghji crescenu, certi volte solu chì sia cum'è prima, perchè pudete fà una griffe melancholy, avete nantu à a ghjente in a vostra mamma amata, chì sera sempre disprezzu è fà. Ma vogliu esse cunsideratu chì l'abitudini è i desiderate ùn ponu esse cumprati da e prime consiglii per a relazione. In casu inizialmente u vostru cumpagnu è accunsenu per vede à voi una picciuttedda chì dettu tandu essiri sperma, eventualmente ellu vulete crecerà.

2. Questu avete l'opportunità di soffrenu, senza fà nunda

Ùn dì micca chì questa spiegazione indica una percepzione positiva di fatturi straneri. Tutti in a vita hè in situazione chì elli voli per sienti cunsulatu, sapendu chì ci hè qualcunu vicinu chì aiutà. Ma se u sensu di l'authitu hè normale, nunda di bè pò guadà. Tali sentimenti ùn aiutanu micca à impreche cù una situazione cumplicata, accuparu. Da tuttu u sopratuttu, ci hè solu una cunclusione chì l'auto-pity hà u drittu di esse, si hè immemoriale, è ùn ùn ùn lasciate cunsultà micca innecesariu detras.

3. Hè permessu di piglià a respunsabilità

Dopu tuttu, quantu faciule esse culpisce a lumera bianca in i vostri prublemi, è ùn vede micca e vostre propiu mancamentu in tuttu.

4. Questu hè un occasione impurtante per ottene assistimentu emutivu di l'amici

Ogni tutti sceglie u so modu per ottene assistimentu emotivo di l'altri, qualchissia vi piace d'elogi per i so rializazioni, li piace à sia pietate.

Cumu si pò eradicate questu, micca u megore costumu?

1. Amparate un amicu

Quasi in tutti i rivista di e donne pudete truvà un articulu nantu à u tema "amare", in quale ci sò assai, ma ùn sò micca cunsiglii chjaru è chjaru cumu fà. Sè avete indirizzatu sta dumanda à i prufessiunale, vi cunsigliarà per saperà e motte chì facenu turnà in l'autorefine, dopu avè truvatu quale, vi cunsigliarà di manera soberana à circà a situazione è apprezzà ciò chì hè importante per voi. A più chjave in a lotta per ellu stessu per amparà oghje amugliassu per sullivà tutte e prublemi, à i risultati particulare efficaisanu aiutà à portà a presenza di una persona chì ùn ùn sparisce micca, è guariscenza è guidà u dirittu.

2. Un passu decisivu è u risultatu di un bonicidiu in u culo

Quì u principale hè di truvà u dirittu "empresseur", è ùn hè micca una materia sìmila. In questu casu, u principale hè di sapè a misura, perchè pressioni eccessiva, probabbilmente, aggrava a situazione è u prucessu di l'autisticità, diventeranu un statu di "fallimentu eternu". Eccu l'essenza principale di l'assistente hè di fà un passu decisivu forward, combina cù pressione pressu incurzamentu. U tempu, quand'ellu ghjunghjite in u gustu, amparate cumu fà senza l'aiutu di l'aiutu, è cumincià à piglià à l'accontu à i battisimu.

3. Praise vosti per u picculu

In u nostru paese d'una manera ùn hè micca pocu cumunu per l'educazione di i zitelli chì ponu avè l'occasione per elogiosi dirigiti à sè stessu. Addumannate è esse in maturu, spessu ùn si ponu attenti à i nostri loghini, però micca particularmente significativu in una scala ecumenica. In ogni casu, si unu avete imparzatu à distinguerete ancu una petite frazzioni di l'attinzioni di u ghjornu à u ghjornu, a vita à u passiu pare avete megliu è più piacevuli.