Per ùn avè micca un dolore in i primi misi

Solu solu parechji famiglie dopu a nascita di un zitellu hè furtunatu: u so ziteddu dorme tutta a notte. Ma in i primi misi di vita, a maiuranza di babysi soffranu di u còlicu, chì disturbanu a paese di i genitori è a pace di u zitellu stessu. Questa hè a funzione fisiulogica di un urganisimu in crescente. Ma per ùn avè micca un dolore in i primi mesi, pudete seguità un pocu di reguli simpliczii.

Sintomi di colic

Se u zitellu hà un attaccu di colic, hè assai longu, quarchi ellu pudemu chiuverà parechje persone, l'arraggiatu attivu, tiradendu à u zanicu. L'attache si finisce solu after stools or gases. In i primi misi di vita, u zanocchiu cumincià à dolerà in a terza o quarta settimana. Attacks succètendu in a so ghjurnata, quandu i stanchi stati prupone di dorme. Sicura chì questu hè assai agoziu, sopratuttu psicologicu. Ma per soffreva nudi senza ghjornu ùn hè micca necessariu di pocu di tempu - finu à u fini di u terzu mesi u stomacu o a speranza di cessà di fà dolce o d'esse malati; stà malatu.

Causes di i prublemi digestivi infantili

A maiò spessu, a ragione si trova in l'imperfezzione di u sistema digestivu di u zitellu. L'organiziu novu ùn hà micca avè l'enzimi necessari per digià oghje. U còlicu aumenta quan u zitellu hè latza deficiente, allergica o intolerante à certi alimenti chì a mamma d'ingerimentu hè alimenta. U zianu pò esse malati da u fattu chì a mamma dà a purtà u modu equivoco. U zitellu sappieghja u pezzu, micca tutti l'areola. Per via di u succorsu di u latti, l'aire entra. Ci hè cunsideratu chì u colicu, per una ragione ragiunata, hè più spessu influutta da i picciotti.

Cosa da fà per guardà u mio cògnolu

A scienza hà sviluppatu medichi chì sullivanu à qualchì pusessu piriguce. Anu prescelti da u duttore secondu u gradu di u dulore, a tolerabilità di a droga, e pussibuli cunsechi cunsiquenzi. Ma prima di ripercute à a "química", hè ancu efficace à utilizà mètudi di prevenzione senza basa di droga.

Nutrition. I primi cunsiglii à e donne ani mbrugliati - se u vali uvulami, rinunzià trattamentu strettu. Di sicuru, u regimi ammansa à u zitellu à un certu schedariu di alimentazione. Ma questu mètudu hè più crescente per a mamma, micca per i zitelli. A ricerca moderna prova chì l'organu di u zitellu sapi quandu i so nutrienti esciveranu. Cumentu à u zitellu à a so dumanda. Questu hè appiicatu à i zitelli, è di e misure. Sì cun a tacquante in i prublemi di a mamma è u zitellu hà da aghjunghje una mischju, hè necessariu di furnisce i babori solu misure adattazioni speciali. Avete capitu chì u zitellu in questu casi biia assai.

I platti boni. I buttigli sò utilizati per l'alimentazione artificiale è di l'angiolu, quandu a mamma diventanu latte. Si mangianu di i buttigli normandi, i trabi spieghjanu l'aria, chì interferiscenu cù a digestioni, pruvucalla l'accumulatione di gasu è a ciappi dolorosa di u panicu. À i primi misi di u panicu ùn si serve micca, pudete cumprà una buttula sputica antiestetica. Avemu fendu curazione di i prudutti di i pruduttori chì faciule prughjetti clinichi di i so prudutti. Ambrati di cumpagnie sputichi, anche cun un disinnu simili pò esse fattu di i so materiali, dannuu à u zitellu.

I buttigli anti-crayon sò furnuti cù capelli speciali chì avessanu l'aria in l'buttiglia. Questu faciliteghja a succiaia cuntinua. U zitellu ùn hà micca bisognu di scurdassi di u panece, perchè l'aria ùn ùn entria micca in u trattu digestivu è ùn ùn pruvucà còpiqua. A forma fisiològica di u caprettu ripetuta a forma di u caprettu femminile. Questu aiutà à trasfurmà da a pene à a buttiglia è di volta senza prublemi. In u kitti per i buttiglii anti-rug, sò parechje varietà di u pezzu, perchè serà fàcili per truvà l'inseme perfectu per un zitellu particular. In questu casu, u zitellu ùn hà micca bisognu di rinunzià u pettu, chì hè assai impurtante si a mamma deveria esse absent o quì aghju parechji prughjetta temporale cù a taccioni.

I buttigli di qualità anu beneficu supplementu. Sò cumpatibili cù una larga varie d'accessori, pump breast. Questu faciliteghja a sterilità, perchè ùn avete micca avè l'alimentariu di parechji cuntenenti. Sicondu i bisogni è l'età di u zitellu, u babbone pò esse sustituitu, per esempiu, cù un panu.

Correzione di postura. Per riduce a quantità di l'aria in u stomacu, u zitellu deve esse tenutu in una culonna dopu avè manghjatu, è poi pone nantu à u cannelu. Questu esercitu ancu aiutà à aiutà u latte da u stomacu in l'intestinali più veloce. Duranti u dulore in u panicu, è ancu per a prevenzione before each feeding, u zitellu hè utile à spàrghjela nantu à u stomacu. Hè megliu per andà ghjustu à a bocca di a mo mamma, cum'è si dici chì "a pelle à a pelle". U calore di a mamma, a postura, u pettu di u so core s'assumiglia à e cundizioni d'utteru in u quali u zitellu criscenu. Hè un carino di calming baby, hà cascatu facilmente.

U modellu "voiu". U zitellu dete a tezza quantu volte chì ci era alimentazione. In questu casu, a generazioni di gasu eccessivu ùn a mancu turmentu. Per aiutà alluntjate i gasi, puderete realizà un massìgiu di panicu in u direzzione di urariu. Un'altra aiutu hè d'applicà un pappagallou calore o un caldi di u stomacu. Per utilizà un tubu di scappata di gas, hè necessariu di ricaricà solu in situ situ extreme, quandu tutti l'altri mèttici sò pruvati è falluti.

Nutritura propriu di a mamma. Allora chì i primi misi ùn fate micca in u ventu, a mamma hà bisognu di una certa dieta. Prima di tuttu, avemu abbandunà i prudutti di gas. Hè u latti, cipolle, i pumati, u pani negru, u racini, i pezzi pizzicati, u cicatrisu è u cafe.

Se seguite ste règule, u sonnu di u zitellu sarà tranquillo è dolce. È ci hè una grande capacità per entra in u 10% ricchezza di i genitori felici chì i zitelli ùn pacenanu micca di colic.