Perchè u zitellu spessu a soffrenu un friddu?

A freca, sintemu chì i zitelli chì anu malati anu immunity débil. Chistu spiega u prublema di perchè un zitellu spessu suffrecia da un friddu. E cumu hè l'immunità è cumu si di rinfurzà?

È cusì, l'immunità ùn hè micca sensibilità di l'organettu à e malatie (virale, infettuice, etc.), hè un miccanuviu protettive di u corpu.

I scienti affirmannu chì l'immunità hè furmatu in u corpu, è perchè ghjente chì averebbe ripiglià i so ghjente durante u gravidenza, degne di nutre è nutizie è vi assicurà à piglià vitamini (in oghje chì ci sò vitamini speziale per i mariti expectante è i so babies cum'è KOMPLEVIT MAMA, VITRUM PRESSED FORTE, MATERNE, MULTI-TABS CLASSIC è altri.). Inoltre, a futura mamma devandila escludita da eddu alcohol (in ogni quantità, in particulare in u primu trimesteru di gravidanza) è di fumà.

Dopu à u nascita di u stessu babbu, hè cunsigliu per attachevi immediatamente à u pettu, postu chì u primu u più impurtante di l'immunità di u zitellu hè u latte di mamma. Per quessa, sicondu parechji medichi è i scentifiche: i zitelli di u primu annu di vita chì da i primi minuti di vita anu amparatu è chì sò alli puliti longu hè menu probabili di avè ARI (malatie respiratori aguda). E, contru à u contru, i più rapidamente i zitelli eranu trasfiriti da l'ambrati à l'artificiale, u più putente a so immunità è e più spessu si ponenu malati cù ORZ. In più, hè pruvatu chì i zitelli chì anu amatuati ùn sò micca suffrutu di parechje malatie infizziosi, cum'è sò "protetti" da l'immunità di a mamma.

Cusì, perchè u zitellu spessu a freti ancu in a stagione calata? E qualessu tipu di zitelli pò esse cunsideratu spessu malati? In a nostra medicina naziunale, include: i zitelli d'un annu chì anu avutu 4 o più infizzioni respiratori aguda durante l'annu; i zitelli da 1 à 3 anni chì anu recoveratu ARI 6 o più volte ARI per annu; i zitelli da 3 anni è 5 anni, anu recoveratu 5 o più volte ARI per annu; i zitelli più antichi di 5 anni, chì anu recurrenu 4 o più volte in infezioni respiratorii aguti à l'annu; è, in più, spessu e di i zitelli malati longu.

Orz, o simpricimenti, un friddu, hè una malatìa chì si manifesta com'è un nasalu rossi, o rossu di a gargia, o una tezza o debule generale, o a frebba, o una cumminazione di parechji signori almenu. Se qualchissimu di i signalli supratuttu hè accumpagnatu da un prolongu crescita di temperatura, hè digià una infestazione virali respiratoria aguda, chì deve esse detta un esvedu medico mediu.

E più spessu e longu u vostru babbu hè malatu, u più dèfanu l'immunità di i vostri migghiori. Pò proposu à cunsiderà i fatturi chì reducianu l'immunità di u zitellu (cum'è l'anch'ella chjamatu prima, l'immunità comune in furmazione ancu in u corpu di a mamma, è, da questu, avemu da principià per cunzidira i ragii di a diminuzione in l'immunità):

1. Trabi premature, zitelli chì, mentri in u corpu, a mamma hà patutu parechji malati virali o infizziosi.

2. E zitelli chì erani primi trasferiti in l'alimenta artificiale.

3. U ziteddu chì u corpu hè debilitatu da a dbaerbutine intestinali.

4. U figliolu chì ùn mancianu bè e raziunamenti. In a dieta di u zitellu devenu esse presentate: tutte e proteini (circa 3,0 g di proteina per 1 kg di pezzu di u ghjornu) è di grassu (5,5 g di grassu per 1 kg di pisu di u ghjornu) è carbuidrati (15-16 g carbuidrati per 1 kg di pisu corpu per ghjornu). E àppellanu questu, sustanzi minerali è organici è una cantina d 'acqua.

5. Operazione pospostata.

6. A malatie trasferita: amigdalitis, pneumonia, infezzione meningococca, rubella, sarampelle, tossina, herpes, hepatitis virali, influenza e altre malaltia respiratoria aguda, disenteria, salmonella, diphtheria, conjunctivitis e altre.

7. Ughjettu prolongatu di certe droghe (antibiotici).

8. Malati crunulogichi di u zitellu: amigghite, sinusitis, adenoids, in più di e malatie causati per patogeni chì, mycoplasmas, chlamydia, vermuli (chì, per voi, ùn hè micca cusì faciule di detectar).

9. U cuncepimentu congonite di l'immunodefecitie (quandu u zitellu, in a nascita, hà spizzatu u ligame in una parte di u sistema immune. In regula, i zitelli sò casi sempre malati cù una malatie).

10. U rari truvatu di u zitellu in l'aire apertu, un stilmentu sedentariu, è ancu in l'inalazione di u fumu di tabacco da i vitturi dupepiate, tuttu questu hè ancu indispittìviu à u debilitatu di l'immunità.

Cusì, i zitelli chì anu debilitatu l'immunità sò spessu malati, anu un calendariu distruttu di vaccinazioni preventivi, spessu sottumessi à saltà i kindergarten è i scole, in u pianu di tutte ciò chì, in più di tuttu, possu complexi psicologichi. Cumu pudete aiutà e so zitelli?

Dà tutti l'anziani, i genitori devenu ancu interessatu à migliurà l'immunità di u zitellu.