A Europa per una vendita

Cù l'iniziu di l'invernu in parechje cità europei, a stagione di vendita cumencia. Ancu i cose più alta qualità da u pezzu genuu, cù fur naturali, ponu esse acquistatu à un prezzu prezzu. Perchè, se avete qualcosa di cumprà, pudete riesce risposte di vendita di vendita. Questu hè micca solu à a robba, ma ancu l'elettronica, l'appruvisioni in u duminiu.


Berlinu

Accuminciamu cu Berlinu. Questa hè a capitale occidintali, ci sò scontri ghjiganteschi. Hè megliu per andà appena. Perchè

In Berlinu hè avantascu acquistà tuttu ciò chì l'ànima voli. Oghji vendita cù grandi svinti si trovanu nantu à dui rotuli. Questa sò i strati di Kurfuerstendamm, Friedrichstrasse. Tutraspolozheny è chic boutiques, è bè cun i prezzi demucratiche. Per esempiu, un grand magazinu di e vende hè Karlstad. Hè assai fimmate di i Germani. Ci sò vende più beddi. Hè situatu nantu à a calle Alejandra Platz, oppostu à a famosa torre di televisione.


In Berlinu, a venda ufficialmente hè fatta da u 25 di jinnaru. Finalmente u paradisu hè solu 2 settimane. Quarchi cosa hè chì a campa di vendita apre u dirittu dopu à Natale.

Di sicuru, durante stu periodu ci hè un agiotage. Parechji residenti lucali è e persone da i città vicini, è dinò di turisti prestite prestu in prima magazzina. Cusì, s'arrizzate prima è vai per e porte di u magazinu, aghjustate a apertura. Sera sorpresa, ma ùn hè micca solu solu. Da a prima matina, i cumpulenti seranu à a porta. È ci saranu assai di elli.

Dumenici in Germania, assai buttreghi ùn sò micca travagliati, ancu s'ellu ci hè una staghjone di vendita. Allora andà cun cura.

Madrid

A Spagna hè famusa per i so bundite di qualità. Eccu seguite i scarpi, sacchetti è straps. À un tempu quandu ci sò vente grande, pudete cumprà e cose da i famosi disinazioni spagnoli à un prezzu assai attrattivo. Per un rigalu per i vostri amori, cumprà un jamone o castanets.

A zona cumerciale di Madrid, hè a Puerta del Sol. Ci hè una larga boutique cù robba, calzette, accessori. Sì avete bisognu di accattà e scarpi, cammureghja per e strade di Augusto Figueroa. Propra u metro. Ma i più grandi u casu di i tarri chì si trovani in a cità.

A vendita in Madrid principia u 1 di jinnaru. Dumenni finu à a fini di marzu. Ci hè moltu tempu. In ogni casu, tutti i mercine chì ghjucanu sò micca cunfondati per a prima volta per una settimana. Allora ùn aspittà è vai per u principiu di l'apertura di a vendita.

Milanu

Da Milanu, i turistici portanu principarmenti vistimenti, scarpi, ornamenti. U prezzu di i prudutti di i diseggiani italiani hè u 30 percentile più basso chì in Moscu. I prudutti sò assai populari: furmagliu parmiglianu, oliu d'oliu, pervede, u ferru. In Milano, una ricchissima scelta di elementi di casa. Questu platti, colazione di li cammelli.

L'attrazioni turistica principali hè a Galerie Vittorio-Emmanuele II. Hè situatu vicinu à a piazza Duomo. I prezzi sò assai corsi. Cusì ùn hè micca cunsigliatu per fà cumerci. Hè megliu di sceglie i lugares più accessibuli. Per esempiu, à a strada CorsoVittrio Emmanuele. Quì hè u magazzinu dipartimentu di u Rinascente è parechji picculi picculi. U salone di u calzadoru più pruduttu hè Via Marghera.

In Milanu, a venda invernale sò u 4 ghjinnaghju è dura 60 ghjorni.

In i boutèni pudete cumprà roba cù un scontu di u 30-70%. E in vendita situatu fora da a cità, i discu ùn anu più grande.

Dumenica è u luni à u matina. In altri ghjorni da 13:00 a 15:30 anu una sesta. Per quessa, tutti i buttreghi sò chjusu.

À u principiu di a staghjone di vendita, una larga selezzione di merchenzie, è in a cuncessioni ci sò sconti enormi nantu à tuttu ciò chì resta.

Little consiglia

Se decide un visitare una di e città per cumprà u vestitu, per un paru di scarpi è uni pochi di capelli, ùn andate micca, solu in questu casu, ancu a strada ùn devi micca.